fredriku Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Da er det forrige generasjon V70 du har sett, den nye har 2 haler På venstre side. Større bremser, annet understell, litt andre front-, side- og hekkskjørt, spoiler på bakluka, samt annet instrumentpanel.. Men særlig mer diskret biler skal vel vanskelig gjøres å finne. Kanskje Audi sine S-biler.. Eneste forskjellen er omtrent bare grill som er synlig for det blotte øyet, og hekkskjørt. I alle fall fra utsiden Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Egenlig er ikke RS/S-seriene til Audi eller M-serien til BMW så veldig mye tydeligere, men Volvo sine R-varianter går så mye mer ubemerket forbi pga grunn av familie-stempelet Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Så en stor Lexus-sedan i dag. Aner ikke hva modellen heter, men den var på størrelse med BMW 7-serie. Så også en ny BMW 535i. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Sølvgrå 997 Turbo. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Idag bringer jeg: Du gjør det helt riktig - motorutgave: Blir glad etter en tur med denne A8 4,2 FSI 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Sølvgrå Maserati Quattroporte i Trondheim. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg kommer med bilder av et par Bentley`er i ettermiddag / kveld. Alltid noe snacks på jobben. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Om man kan få BMW 6-serien i GT-versjon? Mener jeg så GT bakpå en denne uke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Om man kan få BMW 6-serien i GT-versjon? Mener jeg så GT bakpå en denne uke.. Var iallefall snakk om det engang i tiden, har ikke hørt noe mer i etterkant. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det var en veldig ny 6'er.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Det var en veldig ny 6'er.. Sikker på at du ikke blandet med 5-serie GT som ser veldig ut som en lav X6? Kanskje jeg ser den en gang jeg også her i Stvg området ^^ Edit: det var ikke en slik en: ? Endret 5. november 2010 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Mener bestemt det var en 6'er, men kanskje det faktisk var en 5'er. Mørk farge, skitten Hva betyr GT på en 5-serie? Og ja, selvsagt her i Stavanger området den ble sett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Mener bestemt det var en 6'er, men kanskje det faktisk var en 5'er. Mørk farge, skitten Hva betyr GT på en 5-serie? Og ja, selvsagt her i Stavanger området den ble sett Er noen 5-serie GT her i Stavanger-sandnes, stod en utfor jobb senest igår. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25129095 GT er et Grand Touring konsept, forstår ikke hvorfor BMW har lagt den, for min del kunne GT stått for "Grine Tryne" så stygg som den er :-) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Det er veldig stor forskjell på 6-serie og en 5-serie GT. 6-serie er en lav coupe med to dører, mens 5-serie GT er en stor sedan med fire dører. Endret 5. november 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hmmm, skulle skrevet det når minnet var nytt. Synes ikke at 5'ern ligner, men det er ikke umulig det var en slik en.. Ikke noe spesielt billig bil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det er veldig stor forskjell på 6-serie og en 5-serie GT. 6-serie er en lav coupe med to dører, mens 5-serie GT er en stor sedan med fire dører. Nå er det snakk om 6-serie GT, den har det våre snakk om at skal ha 4 dører :-) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Jøss, jeg ante ikke at det fantes. EDIT: Har den kommet på markedet? Så langt finner jeg bare informasjon om bilen gjennom ryktebørsen. Endret 5. november 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå