Hopperesque Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Så også noe jeg trodde var en ny M3 med en glisende unggutt bak rattet.. Fine felger og svære bremseskiver gjorde at jeg trodde det var en m3.. men er ikke 100% sikker. Noen kjennetegn som er særegne for M3. Godt mulig det finnes styling kit som kan etterape. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Står en Rolls Royce her utafor nå. Jeg har tatt et par bilder så kanskje dere kan hjelpe meg å finne ut års- og bilmodell når jeg kommer hjem og laster opp bildene? Jeg er en mann av mitt ord, og her kommer bilder av nevnte Rolls. Noen kyndige som vet modell? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Silver Seraph Tipper det er en 2001-2002. Den ble produsert mellom 1998 og 2002 hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Sjekket litt rundt, og den var veldig dyr... Tror ikke det er mange av den med norske skilter gitt. Endret 19. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Silver Seraph Tipper det er en 2001-2002. Den ble produsert mellom 1998 og 2002 hvis jeg ikke tar feil. Stemmer det. KJØRETØYDATA Kjøretøy: SILVER SERAPH RBS Årsmodell: 2001 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hehe, er vel ikke så uvanlig å se den typen biler utenfor GA-terminalen på Gardermoen. Er det forresten Sundt Air du jobber i? Det er vel de som driver med biz-jets på den sida av ENGM. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 You know too much! Jobber på GA med privatfly ja. Er en del flotte biler her omtrent hver dag, så prøver å knipse. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Er det forresten Sundt Air du jobber i? Det er vel de som driver med biz-jets på den sida av ENGM. Jobber du selv i flybransjen siden du bruker ICAO codes? Forresten, GA terminalen er the place to be, hvis man skal spotte biler Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 OlafG driver med flyving på fritiden. Han har vel en del timer i seilfly, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Spotta en bærumsregistrert SLS i byen idag :O (Rakk nesten å ta bilde også :S) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Spotta en Triumph GT6 mk3 utenfor Grimstad igår. Det gikk en blind mann forbi bilen akkurat idet jeg skullet ta bilde og. Ble litt usikker på om jeg skulle hjelpe han, men det så ut som han greide seg fint. Så også en Mitsubishi Outlander turbo her om dagen, snerten sak! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Så en VW Touareg med ABT styling og VS 4 bakpå, er dette bare styling eller han den mer å gå på? Kun styling. Litt flaut det der. Touareg skal hete VS 6, VS 8 eller VS 10 når det er original ABT. Kan jo forsåvidt hende at den er ABT-tunet for det da, og eieren har bare failet litt på emblemet, og trodd at bilen hans hadde fire sylindre. Det en taxi i Stavanger faktisk. Er rimelig sikker på at det er VS4 som stod bak.. Men det var ikke noe fin font og sår veldig jalla ut. Resten av bilen imponerte ikke stort heller, noe ABT styling ofte gjør.. Når jeg ser på ABT sine hjemmesider, ser jeg at det ikke er fult ABT kit iallefall.. Det er faktisk ingen Touareg men en Tiguan. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) ???? They come with an "R"? Kosebil 1: Kosebil 2: (i hvertfall) Endret 22. oktober 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Mister Gnu, hvis det faktisk var et spørsmål, så ja! Fin lyd og god ytelse får man også =) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Mercedes S600 BMW M3 Dodghe Challenger Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Mister Gnu, hvis det faktisk var et spørsmål, så ja! Fin lyd og god ytelse får man også =) Sjekka opp bilen - 265 hester!!! Dæven, Volvo fikk nettopp litt mer respekt herfra o.O Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Om det er siste generasjon V70, har bilen 300 hester, og finnes både med manuell kasse, samt automat. Går bra med manuell, er helle treg med automat... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Mens vi er inne på Volvo: er en stund siden nå, men jeg møtte på en hvit S60 R med senk og feite felger. Temmelig tøff bil, og 300 hester originalt gjør den ikke mindre tøff. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det som er ekstra kult med V60/70R er at det er så utrolig moderat stylet og derfor ser ut som en vanlig familie bil. De er heller ikke så kjent blandt hvernormansen og derfor enda kjekkere når du drar på med en slik Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det som er ekstra kult med V60/70R er at det er så utrolig moderat stylet og derfor ser ut som en vanlig familie bil. De er heller ikke så kjent blandt hvernormansen og derfor enda kjekkere når du drar på med en slik Det stemte bra med mitt inntrykk. Jeg ante at frontskjørtet var litt annerledes, men bak var den like anonym med en eksoshale og ikke akkurat overdreven styling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå