Wiciwato Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har sett en sølv Mitsubishi Evo 6 på veiene flere ganger denne måneden. Er usikker på om det er en tommi makinen edition. Jeg leste også en liten tekst om en kar som hadde blitt frastjålet sin tommi makinen edition for litt siden, og jeg må si den jeg ser er prikk lik. Skulle gjerne ha funnet denne annonsen igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 En hvit Lamborghini Murcielago kabriolet! Vel, ser den vel egentlig hver dag... Pleier å skvette om morgenen når den starter, står som oftest i dusjen akkurat da. Men etter den gromme starten går den over i symaskin modus Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Når vi er inne på Volvo kan jeg vel nevne denne Gruppe A 242'en jeg så på Volvomuseeet i Sverige. Vet ikke helt om dette passer inn under carspotting, men uansett, dette er en grombil Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Klargjøring du driver med eller? Nei, takke Gud for det Meeeen..... Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Så nettopp en chevrolet corvette, på søreide/bergen. Var desverre bare prøveskilt på den. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Klargjøring du driver med eller? Nei, takke Gud for det Meeeen..... Bilimport og Endret 15. oktober 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Oslo: Svart Ferrari California. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Kanskje ikke så veldig spennende. Men kan noen bekrefte at dette er en Audi RS6? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Kan ikke bekrefte noe utifra det ene bildet, men det første som slår meg er setene. Få som bygger om interiøret når de bygger RS/S "lookalike", mest fordi de setene er bananas dyre om man skal ha ekte vare. Samme greia med BMW M for øvrig, interiøret er ofte en dead giveaway der også. Fin bil er det uansett. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Bremsene er vel også ganske bra giveaway. Så store bremser koster jo litt... Lenke til kommentar
Robols Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Okei. Ja, alt kunne tyde på at dette ikke var noe som var ombygd. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Såg en gul Ferrari F430 (tror det var F430), med prøveskilt på. Bergen. NYDELIG bil, elsker F430! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Så en bmw 5-serie med noe jeg tror var twin-turbo. Høres helt vilt ut! Hviiiina skikkelig når han ga gass. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Klare tegn på RS6: Store bremseskiver foran og at bilen ikke har tåkelys. Istedenfor tåkelys er det en liten "trakt" du knapt kan skimte gjennom lammellene i grillen foran. Ja jeg har kjørt dem og ja jeg har sett sånne litt for mange ganger. Du kan også titte på speedometeret. Logoen ved turtelleren er det ikke mange som kopierer når de faker seg status Lenke til kommentar
Robols Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Da var det nok en RS6, ja Så på speedometeret at dette gikk opp til 300 km/t. La ikke merke til noe logo, men da er vi vel ganske sikre på at dette var en RS6 og ingen kopi! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Fikk ikke tatt bilder.. Kjørte på E6 i kveld, og observerte en orange TT-S som lekte seg i sikk-sakk, gassa og bremsa om hverandre og kjørte slalom mellom bilene på vei inn til byen nordfra. Hadde jeg ikke visst bedre skulle jeg trodd at disse to ungguttene som satt i den hadde tjuvlånt både bil og bensin.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Sett den en haug med ganger i området rundt Oslo og Lillestrøm. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Sett den en haug med ganger i området rundt Oslo og Lillestrøm. Like kreativ kjøring da også, eller? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Så en VW Touareg med ABT styling og VS 4 bakpå, er dette bare styling eller han den mer å gå på? Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Klare tegn på RS6: Store bremseskiver foran og at bilen ikke har tåkelys. Istedenfor tåkelys er det en liten "trakt" du knapt kan skimte gjennom lammellene i grillen foran. Ja jeg har kjørt dem og ja jeg har sett sånne litt for mange ganger. Du kan også titte på speedometeret. Logoen ved turtelleren er det ikke mange som kopierer når de faker seg status Det virker ut som om du har peiling, men jeg tviler. Jeg har ikke kjørt RS6, men har sett den flere ganger og er ekstremt Audi fan. (Vi har flere RS-biler innafor familien) Men du glemte likevel det som er essensielt med en RS6 - skjermene. OT; Ja, det er en original RS6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå