Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er den å kjøre, Ikke det? Har jo fått strålende kritikker. :)

Litt vanskelig å svare på det siden jeg bare er 17. :p Eller, jeg har øvelseskjørt med den og synttes den var veldig god å kjøre. Men har ikke jo så mye å sammmenligne med..

Lenke til kommentar

Cayenne er muligens den styggeste suv-en på markedet. Så en slik i går (innstegsutgaven). Ikke nok med at det var en überharry bolefyr som kjørte bilden. Han hadde til og med lakkert Cayenne-merket bak sort. Huff og huff.

Endret av コンピューター・ワールド
Lenke til kommentar
Her om dagen observerte jeg en rimelig ny Maserati Gran Turismo. Det er faenmeg en nydelig bil.

Jeg kasta meg ut i et farlig kryss bare for å ligge bak den, og fulgte etter den til den stoppa. Haha.

:D

Nabo'n har en slik! Fantastisk fet bil! (Bilde en plass på side 1.)

Lenke til kommentar
Cayenne er muligens den styggeste suv-en på markedet. Så en slik i går (innstegsutgaven). Ikke nok med at det var en überharry bolefyr som kjørte bilden. Han hadde til og med lakkert Cayenne-merket bak sort. Huff og huff.

Cayenne ser eksklusiv og pen ut. :)

Lenke til kommentar

Cayenne ser eksklusiv og pen ut. :)

Cayenne er en fantastisk flott og stilren bil! kusinen til min mor er eier av en Cayenne turbo, den går bra, ser bra ut og er god å sitte i, porsche konsentrerer seg ikke bare om eksteriøret men også om interiøret og kjøreegenskaper! alt dette har cayenne terninskast 6 på fra mi side! :)

Lenke til kommentar
Cayenne er en fantastisk flott og stilren bil! kusinen til min mor er eier av en Cayenne turbo, den går bra, ser bra ut og er god å sitte i, porsche konsentrerer seg ikke om eksteriøret men bare om interiøret og kjøreegenskaper! alt dette har cayenne terninskast 6 på fra mi side! :)

Fixed. Cayenne kan aldri, noen sinne bli kalt for en pen bil. Punktum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...