Amberlamps Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Den blå-sølv/grå-sølv så spesiell ut! Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Se filmen hos Youtube check it out! tenk så mye fint på en gate ! Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Siden det var snakk om nye C5'en for noen sider tilbake slenger jeg opp dette. Jobber på Citroen selv, så ser den relativt ofte! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ah. Så den første gang i begynnelsen av april. Kjempepen bil. Hvordan er den å kjøre, Ikke det? Har jo fått strålende kritikker. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Ah. Så den første gang i begynnelsen av april. Kjempepen bil. Hvordan er den å kjøre, Ikke det? Har jo fått strålende kritikker. Så stasjonsvogna her om dagen. Utrolig flott bil! Best i sin klasse vil jeg si Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvordan er den å kjøre, Ikke det? Har jo fått strålende kritikker. Litt vanskelig å svare på det siden jeg bare er 17. Eller, jeg har øvelseskjørt med den og synttes den var veldig god å kjøre. Men har ikke jo så mye å sammmenligne med.. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 vi provde en istad:) awww! var bae for morroskyld da det var komfort i de setene!! bra med stotte i sidene! legger ut bilder i morgen.. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Så en Nissan 350Z og jeg elsker virkelig den bilen. Har bestemt meg for å skaffe en sånn bil en gang.. Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Så en heftig Volvo i London ! + denne Aston Martin, disse formelig kryr det av. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Så en Audi S8 på lørdagskvelden i Hønefoss. Fy i helvete for en lyd når den dro i gang Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Så en gammel perle i ettermiddag: Chevrolet Corvette '63. Fikk ikke tatt noe bilde selv (satt på bussen), men for dekorens skyld: Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 så en identisk her om dagen! aww den var så nydelig! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Drar på årene, men er enda like nydelig: Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Cayenne er muligens den styggeste suv-en på markedet. Så en slik i går (innstegsutgaven). Ikke nok med at det var en überharry bolefyr som kjørte bilden. Han hadde til og med lakkert Cayenne-merket bak sort. Huff og huff. Endret 18. juni 2008 av コンピューター・ワールド Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Drar på årene, men er enda like nydelig: Aww! den forrige modellen er penere! og コンピューター・ワールド, Cayenne er ikke stygg! den er deilig! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Her om dagen observerte jeg en rimelig ny Maserati Gran Turismo. Det er faenmeg en nydelig bil. Jeg kasta meg ut i et farlig kryss bare for å ligge bak den, og fulgte etter den til den stoppa. Haha. Endret 18. juni 2008 av fredrikg- Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Her om dagen observerte jeg en rimelig ny Maserati Gran Turismo. Det er faenmeg en nydelig bil.Jeg kasta meg ut i et farlig kryss bare for å ligge bak den, og fulgte etter den til den stoppa. Haha. Nabo'n har en slik! Fantastisk fet bil! (Bilde en plass på side 1.) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Cayenne er muligens den styggeste suv-en på markedet. Så en slik i går (innstegsutgaven). Ikke nok med at det var en überharry bolefyr som kjørte bilden. Han hadde til og med lakkert Cayenne-merket bak sort. Huff og huff. Cayenne ser eksklusiv og pen ut. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Cayenne er muligens den styggeste suv-en på markedet. Så en slik i går (innstegsutgaven). Ikke nok med at det var en überharry bolefyr som kjørte bilden. Han hadde til og med lakkert Cayenne-merket bak sort. Huff og huff. Cayenne ser eksklusiv og pen ut. Cayenne er en fantastisk flott og stilren bil! kusinen til min mor er eier av en Cayenne turbo, den går bra, ser bra ut og er god å sitte i, porsche konsentrerer seg ikke bare om eksteriøret men også om interiøret og kjøreegenskaper! alt dette har cayenne terninskast 6 på fra mi side! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Cayenne er en fantastisk flott og stilren bil! kusinen til min mor er eier av en Cayenne turbo, den går bra, ser bra ut og er god å sitte i, porsche konsentrerer seg ikke om eksteriøret men bare om interiøret og kjøreegenskaper! alt dette har cayenne terninskast 6 på fra mi side! Fixed. Cayenne kan aldri, noen sinne bli kalt for en pen bil. Punktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå