Nostalgisk Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Man er heldigvis ikke nødt til å bo i Asker og Bærum for å ha en god økonomi. Spotta noen ML AMG-versjoner nylig, samt en eldre 7-serie. EDIT: Så en rød Ferrari 355. Endret 1. oktober 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Var nede i Tønsberg/vestfold her i sommer, forøvrig mye spesielt å se der nede men den jeg kommer på er den Ferrarien jeg parkerte ved siden av Jysk i Tønsberg.... Var jo noe å parkere ved siden av med en noe sliten E-klasse. Noe ala denne: Er ikke helt samme, men svært lik, har ikke helt modellene inne når det kommer til italiensk (hva er det forøvrig med rød Ferrari?) En ting jeg ikke skjønner meg på er lyden, noen som sier den er bra, men jeg synes det hørtes ut som rånebil med frieksos.... Dette er vel en Ferrari 348, ble jo laget for å være en billig Ferrari, og er vel ikke kjent for å ha den råeste lyden, men definitivt råere enn en råner med frieksos!!!! Her får du forresten forklaring på hvorfor Ferrarier er røde: 355 har utrolig nydelig lyd, høres ut som en F1-bil, spesielt med Capristo-eksos. Var så heldig å høre en dra på bortover en slette tidligere i sommer, det var flott! http://www.youtube.com/watch?v=_qtd2yxvVR0 Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Prøvde ein 2010 BMW 525d i dag, og var høgt i skyane. Den var heller ikkje så ille å kjøre Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Har kommet en del amerikanske biler til stavanger i det siste... ikke ofte jeg har sett en Infiniti M35, Toyota Sienna samt Honda Odyssey. Regner med dette er flyttegods da det ikke akkurat lønner seg å hente slike biler. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så faktisk en BMW X5 med amerikanske skilter (lurer på om det var fra Virginia?) på Madla. Har sett den en gang etter det også. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 x5 er vel ikke helt det store? Ellers så jeg en skitten Chorvette zr1(?) på Viking stadion på torsdag.. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 snip Dette er vel en Ferrari 348, ble jo laget for å være en billig Ferrari, og er vel ikke kjent for å ha den råeste lyden, men definitivt råere enn en råner med frieksos!!!! Her får du forresten forklaring på hvorfor Ferrarier er røde: 355 har utrolig nydelig lyd, høres ut som en F1-bil, spesielt med Capristo-eksos. Var så heldig å høre en dra på bortover en slette tidligere i sommer, det var flott! http://www.youtube.com/watch?v=_qtd2yxvVR0 I came. Så en splitter ny S klasse i trondheim på lørdag, stor sedan! ikke mitt bilde Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Usj, har sett finere Mercedes. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 x5 er vel ikke helt det store? Absolutt ikke, men vi snakket om amerikanske biler i Stavanger-området, og da nevnte jeg X5-en jeg så med amerikanske skilter. Og når jeg er inne på det, gikk en liten tur i går, og da kjørte det en Honda Pilot forbi. Enda en bil ikke selges i Norge. Så også en CR-Z i dag. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ellers så jeg en skitten Chorvette zr1(?) på Viking stadion på torsdag.. Jøss, har noen virkelig kjøpt en slik en i Norge...? Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Usj, har sett finere Mercedes. Ja de nyere er definitivt ikke de peneste, nei.... Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Var nede i Tønsberg/vestfold her i sommer, forøvrig mye spesielt å se der nede men den jeg kommer på er den Ferrarien jeg parkerte ved siden av Jysk i Tønsberg.... Var jo noe å parkere ved siden av med en noe sliten E-klasse. Noe ala denne: Er ikke helt samme, men svært lik, har ikke helt modellene inne når det kommer til italiensk (hva er det forøvrig med rød Ferrari?) En ting jeg ikke skjønner meg på er lyden, noen som sier den er bra, men jeg synes det hørtes ut som rånebil med frieksos.... Hvilken modell det var jeg så er jeg ikke sikker på, men den på bildet er den som ligner mest av de bildene jeg fant. Når det kommer til lyden syns jeg den ligner på mange av de rånebilene med uorginalt eksosrør. Virket dog som om det var mer reaksjon ved bruk av gassen istedet for seigpining av alle som er innen hørevidde ved akselerasjon. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Jeg vet at Panameraer er blitt litt standard etterhvert, men synes dette var litt artig: 2x sorte Porsche Panamera står parkert ved siden av hverandre. Begge to med DN skilter også En av de er Panamera 4s og den andre er Panamera Turbo. Endret 9. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Denne pleier å stå nedi veien her, er nok importert fra USA, siden den har rattet på venstresiden. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Buskerud: SL 63 AMG (facelift). Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Mercedes E 63 AMG Mercedes S 55 AMG Ferrari 458 Lamborghini Gallardo og Gallardo Roadster Bentley Continental GT og Flying Spur Rosa Mini limo med boblebad BMW M3, M5 og M6 100 limousiner av diverse typer Kan legge til at dette var i New York. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Maserati Quattroporte og en CLS 55AMG. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 så en bil som ligna veldig på denne her kjøre i byen her jeg bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå