bIsk0p Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Så også en annen Panamera i hvitt for to dager siden. Mange av dem i Stavanger. Så den også i dag =) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Diverse bilder: Bedre blir det ikke: Vet ikke hva jeg synes om løsningen med eksoshaler i bakfangeren på en sånn bil: Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ikke sett det før, altså? Synes det kryr av Ford Kug(a) overalt, jeg. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ikke sett det før, altså? Synes det kryr av Ford Kug(a) overalt, jeg. Å jo desverre, men jeg har ikke lagt merke til at de har integrert eksoshalene i fangeren før.. Så bare passe teit ut. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Må jo ha såpass til den heftige 2.0 dieselen med hele 136 hk. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Klarte ikke å fokusere på felgen siden jeg kun fikk se den i 2 sek, men den var hvit ja Hvis du var med Åsane senter i fem tiden idag så var det nok deg. Oh yeah Bilen er hvit med karbon-tak, svarte 19" felger og alt utstyr. Dessverre dieselen, men går mer enn godt nok Aah, heldige jævel Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Jeg.... jeg har ikke ord Hmm en glitrende hestesko og et symbol i grillen, får vel ta en nærmere titt VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆWHAATTT Se her ja, kosebamser og ALT av kjekt å ha ting :!: Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 ÆÆÆÆÆÆ, snakk om ødelegge noe som var fint da! Lenke til kommentar
tNy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Den var svart denne her. Har forsåvidt sett demobilen også, på vei til Tjøme. Ziuuuung, hvordan i kråkenes navn har du fått prøve en SLS? Noen fordeler ved å jobbe i Bertel O. Steen Vi hadde bilen her hvor kunder fikk sitte på. Noen måtte jo kjøre! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg.... jeg har ikke ord ... Se her ja, kosebamser og ALT av kjekt å ha ting :!: Helt utrolig bra det siste bildet. Skulle være greit utstyrt med koppholdere, navi, skjermer, termokopper og bamser av alle ting. Hele bilen oser litt maximalism. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 En liten rusletur rundt i det nye nabolaget mitt kunne by på to Aston Martin, en Bentley, en Panamera, utallige Jaguarer og en TVR. En fin tur med andre ord. For de som nå antar at jeg har flytta til Kristiansand eller Oslos vestkant tar rimelig feil, mens de som var kløktig nok til å tro at jeg har flytta til Storbritannia tar helt rett. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) En liten rusletur rundt i det nye nabolaget mitt kunne by på to Aston Martin, en Bentley, en Panamera, utallige Jaguarer og en TVR. En fin tur med andre ord. For de som nå antar at jeg har flytta til Kristiansand eller Oslos vestkant tar rimelig feil, mens de som var kløktig nok til å tro at jeg har flytta til Storbritannia tar helt rett. Skulle nesten tro at du bodde i Storbritannia! EDIT: Jeg hadde rett ja Endret 7. september 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Tyj9VMhE6oI Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) "...jaaaaaaaaag..." Kjørte bak en eldre M3 i dag. EDIT: Spotta en hvit Audi S5 i dag. Endret 8. september 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Og som en fin oppfølger fant jeg jaggu en kobinert Aston Martin- og Lotus-forhandler borti her også. Og denne gangen med et bilde. Den hvite Lotusen er den nye Evoraen, mens Aston Martinen til høyre er Rapide - til den nette sum av £139.990. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Rapide er så sykt deilig, mye fetere enn Panamera. Ellers ser jeg ca 5 Camaroer daglig her i USA. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ja, Rapide er veldig digg og veldig dyr. Ifølge E24 finnes det kun to stykker i Norge, om jeg husker rett. Panamera er det adskillig flere av, men dette skyldes prisen. Rapide har en innstegspris på omlag 2,5 mill, mens Panamera kan du få fra 1,3 mill. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Skulle jeg hatt bil i den klassen hadde defintivt blitt Maserati Quattroporte. Porschen ser ikke ut og Astonen er for dyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Skulle jeg hatt bil i den klassen hadde defintivt blitt Maserati Quattroporte. Porschen ser ikke ut og Astonen er for dyr. Porschen er faktisk langt finere i virkeligheten enn på bilder o.l. Likte den heller ikke til jeg så den for første gang Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Sett Panamera live flere ganger, synes ikke den ble noe særlig penere av det. Ser ut som en strekt 911. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå