Nostalgisk Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Du burde vel strengt talt sensurert skiltene på bilene du postet, Amberlamps. Av hensyn til de som eier bilene. I det siste har det vært dårlig med spotting av "flashy" biler fra min side. Det eneste jeg har å komme med er en Caterham. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Du burde vel strengt talt sensurert skiltene på bilene du postet, Amberlamps. Av hensyn til de som eier bilene. I det siste har det vært dårlig med spotting av "flashy" biler fra min side. Det eneste jeg har å komme med er en Caterham. Er biler som er tilsalgs, eller, S60n går som demobil enda. Skiltene er sladdet nå Endret 28. august 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Du burde vel strengt talt sensurert skiltene på bilene du postet, Amberlamps. Av hensyn til de som eier bilene. I det siste har det vært dårlig med spotting av "flashy" biler fra min side. Det eneste jeg har å komme med er en Caterham. Er biler som er tilsalgs, eller, S60n går som demobil enda. Skiltene er sladdet nå Burde kanskje sladde refleksjonen i vannet på volvoen også (sånn når du først er i gang ^^ Volvoen står utfor bilforum, mens R8'n klarer jeg ikke å plassere! (Har det på tunga! ) Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Tipper den var blå? Den var rød faktisk. Det er også en gammel sliten boble ikke så langt fra meg. Utrolig kul med mat sort og rød. Trenger et lag med lakkering og litt gnikking på krom delene, men har absolutt potensialet! Ok, jeg så en blå en til salgs, veldig strøken med breie felger og alt som hører med. Virket veldig unik, men det er tydeligvis flere da altså Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Du burde vel strengt talt sensurert skiltene på bilene du postet, Amberlamps. Av hensyn til de som eier bilene. I det siste har det vært dårlig med spotting av "flashy" biler fra min side. Det eneste jeg har å komme med er en Caterham. Er biler som er tilsalgs, eller, S60n går som demobil enda. Skiltene er sladdet nå Burde kanskje sladde refleksjonen i vannet på volvoen også (sånn når du først er i gang ^^ Volvoen står utfor bilforum, mens R8'n klarer jeg ikke å plassere! (Har det på tunga! ) haha se der ja... audien står hos Møller. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hmmm.. Var i Gøteborg i helgen og jeg så noe helt sykt i rushen på vei ut av byen. En Ferrari 430 (må ha vært noe special edition eller noe), BR-registrert, hvit med to svarte fartsstriper. I tillegg hadde den en gås på sidedørene og navnet "Gasse" under. Hva faen... Noen som vet mer om denne? Med her kommer det kule: Lenger sør for Gøteborg blir jeg passert av flere M3 og M5 i forskjellige farger, noe som lignet på Ascari/Farboud elns (aldri sett sånn sportsbil før), hvit R8, RS4 og en M6. Jeg rakk ikke å ta bilde for de kom i flokk og de kom fort. Du kan tenke deg at jeg ligger i 140 ca, men farten de passerte meg i kan sammenlignes med å gå langs motorveien og se farten bilene passerer deg i.. Anslagsvis minst 200. Fikk ihvertfall dratt opp telefonen i tilfelle flere kom, og det kom to til (en 430 og en S5) som kjørte slalom mellom alle bilene bak meg og dermed hadde litt lavere fart. Det kom deverre ikke fler. Skal laste opp bildet når jeg får anledning. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Noen som vet noe om det oksehodet jeg så på A5'en? Er det et styling merke? Noe slikt, bare litt tjukkere Endret 30. august 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Høres ut som en restaurant spør du meg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Høres ut som en restaurant spør du meg uhmm, ja. Orket ikke å redigere mens jeg satt på jobb Kun ku-hodet jeg ønsker oppmerksomhet mot! =) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det stod en BMW 745i i Kjøpmannsgata i dag. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvilken by? Og hvilket karosseri? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 noen som har et bilde av Mercedes SLR McLaren 722 fra bystrøk? gjerne high res, ikke fra google, men irl. Setter pris på hvis noen ser en og knipser et bilde. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Heh, nærmeste jeg kommer er SLR McLaren mobilbilde fra Spydeberg, men ikke 722 Lykke til med letinga! (Hvorfor ikke fra Google, forresten?) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Riiimelig spesifikt ønske det der. Tror du skal være heldig om noen fisker frem et slikt bilde på et blunk. Foreløpig eneste gangen jeg har sett en 722 var på motorveien mot Uddevalla. Bilde vavr litt vanskelig siden vi hadde en relativ hastighetsforskjell på omtrent 260 km/t ... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 noen som har et bilde av Mercedes SLR McLaren 722 fra bystrøk? gjerne high res, ikke fra google, men irl. Setter pris på hvis noen ser en og knipser et bilde. Du finner det på google hvis du leter litt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvilken by? Og hvilket karosseri? Trondheim, selvsagt. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 joda finner det på google, men synes det er fetere hvis bildet er casual, ikke redigert, eller oppstilt på en spesiell måte. Men hvis noen finner et bilde, trenger ikke å være 722, så gjerne post det Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg har noen kjipe mobilbilder jeg tok da jeg kjørte den i fjor sommer, hvis det er interessant. Riktignok ingen 722, men det tror jeg du skal slite med å få fra noen her inne. Lenke til kommentar
pine Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Er en Ford RS her i naerheten der jeg jobber. Så fikk jeg lite tid å bruke gavekortet som jeg fikk av fruen for 30års dagen. http://www.liveit.se/upplevelser/100296 Ga faen i lappen, dro 270 på motorveien her i Stockholm Knaerne skjelvet etter 10 min i denne bilen. Endret 31. august 2010 av pine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå