OlafG Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Mercedes Benz SLS AMG sto på taket av Sandvika Storsenter her om dagen. Skal se om jeg får lagt ut bilde. Kule dører! Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Såg ein slek ein på Leira i Valdres i går: Mercedes C-Class AMG Møtte han i krysset så fekk ikkje tid til å ta bilete:( Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ser ut som at ONS klarte å dra frem litt pene biler! =) Fikk dessverre bare 5 sekunders titter, så ingen bilder Gul Caterham 7 Rød Lotus Elise Sølv A5 med steakhouse sitt ku hode (styling merke eller bare harry?) To utblås iallefall 350z Har også sett ganske pen Alfa Romeo med engelske skilter, meget pen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ser ut som at ONS klarte å dra frem litt pene biler! =) Fikk dessverre bare 5 sekunders titter, så ingen bilder Gul Caterham 7 Rød Lotus Elise Sølv A5 med steakhouse sitt ku hode (styling merke eller bare harry?) To utblås iallefall 350z Har også sett ganske pen Alfa Romeo med engelske skilter, meget pen! Brera er dødslekre! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Noen som vet hvilke motor den kommer med? Den jeg har sett, har to helt rundt doble potter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Noen som vet hvilke motor den kommer med? Den jeg har sett, har to helt rundt doble potter. Petrol: 1.8 L TBi I4 - 200hk 2.2 L JTS I4 - 185hk 3.2 L JTS V6 - 260hk Diesel: 2.0 L JTD I4 - 170hk 2.4 L JTD I5 - 200/210hk Masse spenstige alternativer, Top Gear har testet bilen opp mot Rx-8 og TT: http://www.youtube.com/watch?v=FC0hUgGnNP4 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kjørte gjennom et gammelt nabolag i dag, men der stod det jaggu en SL 63 AMG. Satt også med kamera i hånden, men fikk ikke fotografert en C 63 AMG. Så også en ytterst porr Quattroporte. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 så også en ombygd (?) eldre gold/yetta til pickup. (usikker på om VW hadde pickuper på den tiden.) Den var godt senka med doruller og flotte krom utblås! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Så VW Amarok i går. Så ut som en interessant bil for de som har brukt for slikt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Tja, tror fortsatt jeg foretrekker HiLuxen foran Amarok, men jeg børe vel kjøre den litt før jeg gjør meg opp en endelig mening. Vi vet vel alle hva VW gjorde sist de bygde pickup? VW Taro var jo ingenting annet enn innkjøpte HiLuxer med VW-logo på. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Den ser unektelig barsk ut. Og jeg tror VW kan lage en solid pickup hvis de bare vil. Forventer at Top Gear tester den på samme måte som med HiLux. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 så også en ombygd (?) eldre gold/yetta til pickup. (usikker på om VW hadde pickuper på den tiden.) Den var godt senka med doruller og flotte krom utblås! Tipper den var blå? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Disse bilene har jeg sett i løpet av min første uke på jobb: 2x Porsche Panamera 4s (Tar vanligvis ikke med porsche, men Panameraen er spesiell og fin). 1x Audi R8 Utallige Mercedes CLK og SLK. Utallige Porsche Cayenner. Hvit Chrysler limousin. og: Selve kronen på verket, rosinen i pølsa: Mercedes SLR McLaren. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Aston Martin DB9 BMW E39 M5 BMW F10 og F01 (nye 5- og 7-serie) Audi RS2 Mercedes CLC Caterham Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Den ser unektelig barsk ut. Og jeg tror VW kan lage en solid pickup hvis de bare vil. Forventer at Top Gear tester den på samme måte som med HiLux. Håper de får inn et motor valg med V10'en som sitter i Touareg, det kan bli en slager! =) Tipper den var blå? Den var rød faktisk. Det er også en gammel sliten boble ikke så langt fra meg. Utrolig kul med mat sort og rød. Trenger et lag med lakkering og litt gnikking på krom delene, men har absolutt potensialet! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Den ser unektelig barsk ut. Og jeg tror VW kan lage en solid pickup hvis de bare vil. Forventer at Top Gear tester den på samme måte som med HiLux. Håper de får inn et motor valg med V10'en som sitter i Touareg, det kan bli en slager! =) Den er utdatert. Bruk heller V8 tdi'en. 340 hk og 800 Nm er jo som skapt for bilen. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Pøh. De har da en tolver liggende og slenge også. Da hadde vi begynt å snakke. Forøvrig er 4,2-literen på vei ut. Den skal erstattes av en 4-liter i løpet av et par år. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Høres jo perfekt ut for Dakar med V12eren i en Amarok. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Endret 28. august 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå