GRØNÅS Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Jeg så en Triumph Spitfire 1500 i byen i går. En sånn en: [EDIT] I bergen altså. Endret 20. august 2010 av MacJARedd Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Så en helt ny Jaguar XJ på Grünerløkka i dag. At britene kan tenke så nytt på designfronten overrasker meg. Innmari sexy bakfra var den i hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Så en helt ny Jaguar XJ på Grünerløkka i dag. At britene kan tenke så nytt på designfronten overrasker meg. Innmari sexy bakfra var den i hvertfall. Smaken er som baken! Jeg syns ikke den var spesielt fin på det bildet iallefall. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Noen av dere sett den nye Saab 95? Så en på motorveien i Sverige i går, faktisk ganske fin! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Fin bil ja, men liker ikke den lysstripa bak. Minner om amerikanere fra tidlig 2000-tall. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Noen av dere sett den nye Saab 95? Så en på motorveien i Sverige i går, faktisk ganske fin! Jeg spotta en i nærheten av Hønefoss, den var slettes ikke så verst å se på. Bilen er jo også litt over fem meter i lengden, dermed er det en relativt stor bil. Nylig har jeg sett en BMW 7-serie, Mercedes S-klasse (drosjebil i Trondheim), CLS 55AMG, 911 Turbo og en hel haug med Carrera 4S. Spotta også en BMW 6-serie og en Jaguar XF. For en gangs skyld har jeg et bilde: Endret 20. august 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Så en helt ny Jaguar XJ på Grünerløkka i dag. At britene kan tenke så nytt på designfronten overrasker meg. Innmari sexy bakfra var den i hvertfall. Er helt enig. Den ser veldig mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene, og jeg synes den ser "smashing" ut allerede på bilder! Nå er jo Jaguar blitt indisk, så det er jo de som "tør". Men på en annen side så er jo sjefsdesigneren i Jaguar, Ian Callum, brite. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Noen av dere sett den nye Saab 95? Så en på motorveien i Sverige i går, faktisk ganske fin! Trur eg faktisk har sett den nye SAAB 95 her i Norge mellom Voss og Bergen, ikkje sikker men meinar det. På Fagernes i går såg jeg faktisk den nye 7-serien til BMW og ein eller anna Aston Martin Cabriolet Baklykta til den Aston var meir rund eller den hadde ein sirkel i baklykta og då lurer eg på om det er nokon her inne som veit kva den heiter. Har dessverre ikkje bilder av desse sidan eg møtte dei på vegen og hadde ikkje moglegheit til å snu sjølv om eg prøvde å ta igjen Aston'en. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 De siste dagene, dog uten bilder: BMW 750IL (tilhører Johs Lunde Limousine Service), MB S500 (med russiske skilt), MB G55 AMG og Porsche 911 SC. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Så Audien i kveld også, meget sikker på at det er en RS6 og helt sikker på at den ikke er Norsk (ei heller sjåføren..) UTROLIG pen!! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Så en helt ny Jaguar XJ på Grünerløkka i dag. At britene kan tenke så nytt på designfronten overrasker meg. Innmari sexy bakfra var den i hvertfall. Er helt enig. Den ser veldig mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene, og jeg synes den ser "smashing" ut allerede på bilder! Nå er jo Jaguar blitt indisk, så det er jo de som "tør". Men på en annen side så er jo sjefsdesigneren i Jaguar, Ian Callum, brite. Bilen er en helt annen i virkeligheten - da jeg så den på bilder tenkte jeg også at det ikke gikk an å lage noe mer vulgært. Bilen er imponerende innvendig, såvel som utvendig. Og den er en drøm å kjøre :) Endret 23. august 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Diverse Hummer limousin. Og selvfølgelig Mercedeser som ikke har mindre motor enn 3 liter. Chill å være i USA. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Oslo: Sort matt Audi R8 4.2 V8. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ting sett i dag (Norge). Hvit Chrysler Limo Porsche Panamera 4s Porsche Cayenne Turbo S Jaguar XK Audi S8. Tar bilder av bilene i morra Hvis de står der, noe jeg tror de gjør. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Tromsø: VW Golf BlueMotion. Måtte bare. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Såg ein Audi R8 no i stad kjøre mot Beitostølen frå Fagernes, minste motor men uansett:) Omtrent samtidigt kjørde ein Nissan 350Z forbi. Bilder vart det ikkje tid til sidan dei kjørde, men har eit bilde av ein audi i same farger. EDIT: Kan også legge til at det kjørde ein Bentley Continental på same strekninga ikkje så for lenge sidan. Endret 24. august 2010 av melbyes Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Tromsø: VW Golf BlueMotion. Måtte bare. Skal ikke kimse av den. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 R8, M5, S4 og S55 AMG. Synd jeg ikke hadde mulighet til å ta bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Så rød Ford GT i Stavanger for en times tid siden, hadde Ferdninad reklame på siden, så mistenker sterkt at det er denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22689009 Dog rart at de har tørt og kjøre den fra Bergen til Stavanger på prøveskilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå