Carman Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 så to Volvo V50R i dag og en Z4 heromdagen... carman og ut! ;3 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ser en Dodge Ram SRT-10 omtrent daglig. Og så en Ferrari, muligens en F430. Klokken kvart på ett i natt, på motorveien mellom Drammen og Asker, dessverre førte den også til at jeg punkterte. Kjørte opp på siden av den for å få sett den bedre etter press av de to som satt på med meg, og så ikke et eller annet som lå i veien og traff bakdekket så det punkterte. Så om noen så to gutter i refleksvest jogge oppover bakken på utsiden av autovernet, for å fjerne det som skadet dekket mitt, så så dere meg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Så denne her i Moss, Koenigsegg CCR. Og litt senere så jeg en Aston Martin Vanquish og Ford GT på Jeløya. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bildet er tatt fra finn.no men jeg har sett og hørt på den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Var en helt nydelig hvit Lotus Elise innom Langesund her på torsdag. Jeg er fryktelig svak for de bilene. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 den er en gjenganger i porsgrunn.fin og kul bil,men ligger dårlig an hvis du kræsjer. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Så denne her i Moss, Koenigsegg CCR. Og litt senere så jeg en Aston Martin Vanquish og Ford GT på Jeløya. kansje ikke så rart når eieren er et firma i fredrikstad! synd det ikke er så mange slike biler i moss! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er dette gamlebilen til Vollvik? Så den i Oslo for noen år siden. Fikk sterke kit car-assosiasjoner. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, det er gamlebilen til Vollvik. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 så to Volvo V50R i dag og en Z4 heromdagen... carman og ut! ;3 Jeg går da ut i fra at det er V50 "R-Design" du sikter til? Med tanke på at det ikke eksisterer noen V50 R. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 så to Volvo V50R i dag og en Z4 heromdagen... carman og ut! ;3 Jeg går da ut i fra at det er V50 "R-Design" du sikter til? Med tanke på at det ikke eksisterer noen V50 R. Sikkert V70R eller V50 T5 han har sett... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) det var en V50 og det stod en R nede i høyre hjørne som på bilde! men modellbetegnelsen er på den andre siden, og det var ikke en AWD så det stod bare R... Endret 9. juni 2008 av Carman Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kanskje ikke så veldig flott, men jeg så en Volvo V50 med svart mattlakk i forrige uke. Noe spesielt. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) så to Volvo V50R i dag og en Z4 heromdagen... carman og ut! ;3 Jeg går da ut i fra at det er V50 "R-Design" du sikter til? Med tanke på at det ikke eksisterer noen V50 R. Sikkert V70R eller V50 T5 han har sett... Tror du ikke at jeg kan se forskjeld på en V50 og en V70 vet ikke om den var falk eller hva, bryr meg egentlig heller ikke men den var slik som denne: Endret 9. juni 2008 av Carman Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Noen setter jo på slike merker for å briefe litt da. En fyr i nabolaget her har en svart BMW som er ganske tøft styla. Han har et M5 merke på bilen sin, men aldri i livet at det er en M5. Alt for liten og for få potter bak. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Så den fine bmw x6 på vei til skolen her om dagen. Verry næis ellers så har naboen en lamborghini gallardo, personlig liker jeg ikke designet, men etter veldig mange år med bil interesse har jeg funnet meg en litt kresen smak. ville aldri kjøpt en bil bare pga sterk motor. isåfall ikke den alene. men hver sin smak. ! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 så verdens fineste bil på vei hjem fra hamar i går. Mazda RX-8 jeg bare sto å sikla, drømmebilen min Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Så den fine bmw x6 på vei til skolen her om dagen. Verry næis ellers så har naboen en lamborghini gallardo, personlig liker jeg ikke designet, men etter veldig mange år med bil interesse har jeg funnet meg en litt kresen smak. ville aldri kjøpt en bil bare pga sterk motor. isåfall ikke den alene. men hver sin smak. ! Bilde av Gallardo'n? så verdens fineste bil på vei hjem fra hamar i går. Mazda RX-8 jeg bare sto å sikla, drømmebilen min Den er rålekker! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 En som har en slik (RX8) rett ved hvor jeg jobber. Snodig sak. Lenke til kommentar
picpac Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Så disse på Sandane flyplass her om dagen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå