Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser en Dodge Ram SRT-10 omtrent daglig. Og så en Ferrari, muligens en F430. Klokken kvart på ett i natt, på motorveien mellom Drammen og Asker, dessverre førte den også til at jeg punkterte. Kjørte opp på siden av den for å få sett den bedre etter press av de to som satt på med meg, og så ikke et eller annet som lå i veien og traff bakdekket så det punkterte. Så om noen så to gutter i refleksvest jogge oppover bakken på utsiden av autovernet, for å fjerne det som skadet dekket mitt, så så dere meg. :p

Lenke til kommentar
så to Volvo V50R i dag :) og en Z4 heromdagen...

 

 

carman og ut! ;3

Jeg går da ut i fra at det er V50 "R-Design" du sikter til? Med tanke på at det ikke eksisterer noen V50 R.

 

Sikkert V70R eller V50 T5 han har sett...

Tror du ikke at jeg kan se forskjeld på en V50 og en V70 :blink: vet ikke om den var falk eller hva, bryr meg egentlig heller ikke men den var slik som denne:

post-130293-1213016861_thumb.jpg

Endret av Carman
Lenke til kommentar

Så den fine bmw x6 på vei til skolen her om dagen.

Verry næis :p

 

ellers så har naboen en lamborghini gallardo, personlig liker jeg ikke designet, men etter veldig mange år med bil interesse har jeg funnet meg en litt kresen smak. :p

ville aldri kjøpt en bil bare pga sterk motor. :p isåfall ikke den alene. :) men hver sin smak. ! :D

Lenke til kommentar
Så den fine bmw x6 på vei til skolen her om dagen.

Verry næis :p

 

ellers så har naboen en lamborghini gallardo, personlig liker jeg ikke designet, men etter veldig mange år med bil interesse har jeg funnet meg en litt kresen smak. :p

ville aldri kjøpt en bil bare pga sterk motor. :p isåfall ikke den alene. :) men hver sin smak. ! :D

 

Bilde av Gallardo'n? :dribble:

 

så verdens fineste bil på vei hjem fra hamar i går. Mazda RX-8 jeg bare sto å sikla, drømmebilen min

post-73533-1213017915_thumb.jpg

 

Den er rålekker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...