jonol Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg fikk knipsa bilder av noen godbiter fra når jeg var på ferie i Danmark: Unnskyld for at jeg er så flink til å få med en finger på flere av bildene.. 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Årgangs-Aston he he: 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Og et kjapt bilde av hvordan en riktig motor skal se ut: Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 To sylindere for lite. Kan legge ut et bilde av rett motor om en ukes tid. Hvilken bil er det der? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 To sylindere for lite. Kan legge ut et bilde av rett motor om en ukes tid. Hvilken bil er det der? Audi S5 He he, V10 er desto mere uoppnåelig for meg, gitt. Men lyden er best med 8 sylindere - den blir liksom et kompromiss mellom den dype buldringa fra 10/12 og det hysteriske hylet fra 6'erne Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Oslo: svart Aston Martin Rapide. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Den er det virkelig god lyd i, cmptrwlt! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jaguar XJ Sovereign og en BMW 7-serie. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Den er det virkelig god lyd i, cmptrwlt! Hørte veldig lite. Føreren putret avgårde i 15-20 km/t. Trange bygater er nok ikke der den kommer best til sin rett. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jaguar XJ Sovereign Burgunderrød i Stavanger? Så samme i går, dame som kjørte og barnet i baksetet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Så en M6 cab med barnesete i byen natt til Søndag, er det mulig å bæsje seg selv mer på leggen!?!? Så også en flott sølv RS5(tror jeg, var mørkt) Må også nevne en Svart matt mini cab med flotte, svarte 18"(?) som jeg så på lørdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Så en M6 cab med barnesete i byen natt til Søndag, er det mulig å bæsje seg selv mer på leggen!?!? Er vel Johs Lunde sin det, han har iallefall en M6 Cab (blandt masse annet snacks). Har fått det inntrykket av at M6en er hverdagsbilen hans, den han kjører til og fra jobb med, og helt sikkert plukker opp barn i barnehagen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Så en M6 cab med barnesete i byen natt til Søndag, er det mulig å bæsje seg selv mer på leggen!?!? Er vel Johs Lunde sin det, han har iallefall en M6 Cab (blandt masse annet snacks). Har fått det inntrykket av at M6en er hverdagsbilen hans, den han kjører til og fra jobb med, og helt sikkert plukker opp barn i barnehagen. Så ikke klistermerket som de fleste bildene deres har. Men uansett som det er hverdags bilen, burde kan klare å ta ut setet når han kjører med taket nede ved midnatt skiftet rundt i byen.. Så utrolig teit ut, mister liksom litt av "wow" effekten bilen har =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Så en M6 cab med barnesete i byen natt til Søndag, er det mulig å bæsje seg selv mer på leggen!?!? Er vel Johs Lunde sin det, han har iallefall en M6 Cab (blandt masse annet snacks). Har fått det inntrykket av at M6en er hverdagsbilen hans, den han kjører til og fra jobb med, og helt sikkert plukker opp barn i barnehagen. Så ikke klistermerket som de fleste bildene deres har. Men uansett som det er hverdags bilen, burde kan klare å ta ut setet når han kjører med taket nede ved midnatt skiftet rundt i byen.. Så utrolig teit ut, mister liksom litt av "wow" effekten bilen har =) Johs Lunde er navnet på mannen som styrer Johs Lunde kjeden, bare så det er sagt. Har ikke sett Johs Lunde reklame på noen av bilene hans utenom Hummerene. Vett han har Ferrari 599 og Cayenne utenom M6 som jeg iallefall vett om. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Jaguar XJ Sovereign Burgunderrød i Stavanger? Så samme i går, dame som kjørte og barnet i baksetet. Nei, denne bilen sto parkert på en golfbane i Bamble. Endret 16. august 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Så disse to på amcarutstilling i går Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Johs Lunde er navnet på mannen som styrer Johs Lunde kjeden, bare så det er sagt. Har ikke sett Johs Lunde reklame på noen av bilene hans utenom Hummerene. Vett han har Ferrari 599 og Cayenne utenom M6 som jeg iallefall vett om. Klar over at Johs Lunde faktisk er en person også, men trodde de fleste bilene han kjører var selskapets og ikke hans privatbiler. Har sett flere fine biler med diskret reklame fra dem, samt de litt større og tydeligere Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Så en helt genial Rover på vei hjem i dag med noe som så ut som hjemmelagde eksoshaler. Tatt bilde, men får ikke lasta opp før i morgen. Woooosh. PS. Er ikke den Lamboen til salgs? PPS. RS5 er isåfall bruktimport. Bilen er vel knapt lansert.. Endret 16. august 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 PS. Er ikke den Lamboen til salgs? Vet ikke Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 PPS. RS5 er isåfall bruktimport. Bilen er vel knapt lansert.. Jeg var selv usikker på om RS5 var kommet, d kan for ordens skyld være RS6 (har ikke byttet linser på over 6 mnd, 2 mnd linser...) Så også en A6 2010 model med ABT styling (dessverre et falskt RS6 emblem som ødela alt!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå