Hyperio Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg så en X6 M. Rimelig heftig. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Jeg så masse flott på vei til og fra Sandefjord. Rød og svart Honda nsx, svart De Tomaso Pantera!, TO Porsche Panamera S begge svart/blå, sølv Mercedes CLS Brabus, svart Jaguar E-type, kremhvit Volvo P1800 S, oransje Caterham 7 og rød Golf GTI og rød Mustang Cab ny. Ikke dårlig! Endret 8. august 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 I dag og i går såg eg ein Fiat 500 Abarth kjøre forbi meg. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ferrari California spottet i går på vei mot Gardermoen under Bjørvika Ferrari 458 Italia spottet ved Hjortneskaia retning Oslo i går kveld Orker ikke å liste opp Porsche, da alle ser like ut og man ser det hele tida. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Står en Audi A8 med en 4,2 liters bensinmotor ved hytta. Den har stått der i så å si hele sommer, men jeg tok meg aldri spesielt mye tid til å kikke nøye på den. Inntil jeg impulsivt bestemte meg for å ta en nærmere titt for moroskyld. Bilen er av nåværende modell, som da betyr at den 4,2 liters motoren spytter ut 350 hestekrefter. Audi er jo i ferd med å lansere en ny versjon av den samme modellen der teknikkerne har klart å presse frem omlag 20 ekstra hestekrefter fra den 4,2 liters bensinmotoren. Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er det bare meg eller er det flere som savner mer bilder her? Ikke for å virke krass, men finner det svært lite interessant å bare lese om biler folk har sett rundt forbi.. Kom dere nå ut og ta bilder av dem slik at vi får se hva dere har spotta Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Som ser jeg bare bilene i maks 10 sekunder noe som gjør bilder veldig vanskelig. Prøvde å ta bilder av en stilig modifisert Chevrolet Pickup natt til, men dessverre klarte ikke mobilen min å lyse opp hele gaten, så ble bare støy.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 2010 Golf R. Norske avgifter gjør denne lei i innkjøp, men god morro for penga og ikke ser den dum ut heller.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Møller sin bil, det der. Kul bil. Går fælt nok, men den har fortsatt bare juksefirehjulsdrift, da. ;P Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Dårlige muligheter for hengerfeste da. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Haldex fungerer helt fint. S3 har også Haldex. Veyron bruker også et slikt system, dog en litt mer avansert utgave. Kanskje det er mulig å skvise et hengerfeste mellom enderørene . Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Dårlige muligheter for hengerfeste da. Bare å sveise på utblåsene det Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Møller sin bil, det der. Kul bil. Går fælt nok, men den har fortsatt bare juksefirehjulsdrift, da. ;P Stemmer. Lyden er dog ikke V6, men den gir meg gåsehud for det. Særlig når du har på bly-tøfler og presser kakespaden i bånn Dårlige muligheter for hengerfeste da. Bare å sveise på utblåsene det Hadde jeg sett noen gjøre det så hadde jeg stjålet bilen dems. Grunn: Redde den fra åpenbar mishandling og mindreverdighet, dakar Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er en stund siden, men såg en grønn'ish Lamborghini Gallardo kabriole(skriveleif). Hissig fin og jeg hørt den kom langt før jeg såg selve bilen, deilig. Såg den i Bergen sentrum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har sett samme bilen ved flere anledninger. Flott bil! Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Så gul Lotus Elise på søndag, og en Aston Martin DB dagen etter, litt usikker på om det var coupen, da den kom imot og i rimelig fart. Sølvmetallic, og fin lyd på den. Begge biler på vei fra hytten i Sogn og Fjordane til Bergen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Observerte en svart Maserati Quattroporte i dag. Ikke ofte man ser dem på veien. For meg er det faktisk første gangen jeg ser en slik på veien. Dessverre kunne jeg ikke ta bilder siden jeg satt bak rattet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ferrari 458 Italia i sort kjørte forbi meg i dag. Har sett et par Panameraer, liker fortsatt ikke bakenden. Har også sett en del Porsche Boxtere, noen eldre enn andre. Kan også nevne en ABT AS6, og en Chrysler 300C fra Lithauen som var pimpet og så helt forjævlig ut. De hadde byttet ut halvparten av kroppen med skinnende krom, satt på hood scoop (forkrommet, naturligvis) og diverse annet. Verste jeg har sett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Sexy car! Skulle ønske jeg hadde en sånn en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå