raid2 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Kan jo ha vært en California også. Ah, selvsagt. Tenkte ikke over den. Den var sort ihvertfall, og sett kjørende på E6 retning sør ved Klemetsrud. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hvis det er Shelby / Mustangen det er snakk om, så er det veldig lett å se om det er en California Special. Dem kun ble laget i hardtop utgave og aldri som fastback - som igjen alle Shelbyer er med unntak av ytterst få. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg tolket det som at han mente Ferrarien, men takk for informasjonen uansett! All lære er nyttig lære, ihvertfall når det gjelder biler Er ganske sikker på at den jeg mener var en GT 350 eies av en i et av nabolagene rundt i området her, så jeg jeg får bare holde utkikk. Jeg vet at det gikk en hvit/blå 65-66 GT350 her for et par år siden, så det er godt mulig at det er samme karen. Helt pervers lyd i den for øvrig. Alle mannfolka i en radius på 200 meter slapp alt de hadde i hendene og måpte (okey, det skjedde ikke, men det var noen lange nakker rundtom). Lenke til kommentar
T.A Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Satt alene i bilen mens en kompis skulle inn i en butikk og handle. Idet han går inn i butikken, ser jeg en Aston Martin rulle sakte men sikkert forbi meg.. så gassa sjåføren på som bare faen! Holdte nesten på å kræsje med en annen bil kommende i motsat retning lenger ned i gaten. Epic! For et syn.. Tror det var en DB9 Volante. Men fy faen.. kunne lett endt katastrofalt! Lenke til kommentar
22rstein Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Så en Nissan GTR på torsdag, var svart med rødt motiv av et eller annet slag(forhandler logoen?) desverre på prøveskilter.. noen andre som har sett? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Vet bare om 2 GTR i Norge. Bjørnstad bil har/hadde en rød en, og Ferdinand-motor har solgt en. Er helt sikkert fler, men det er de 2 jeg mener har vært mest profilert. http://www.ferdinand-motor.no/index.php?option=com_content&task=view&id=187&Itemid=55 Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Putrer en Shelby Cobra rundt i byen her(Tror det er kitcar, men er neimen ikke sikker..) Låter tøft gjør den, i hvert fall! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 En tur til Sverige = Volvo s 80 V8 og Touareq V10. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tja - en tur på Jessheim ga meg kaffen i vrangstrupen: Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Må bare slenge inn en kommentar om at jeg ikke skjønner meg på de som skal slenge klistremerker overalt på fine biler, eller biler i det hele tatt. Det er bare harry. Endret 26. juli 2010 av Gregory House Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Så en Bentley Continental GT i dag. Noterte ned nummeret for å dobbeltsjekke, og oppdaget dette: Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Så en Bentley Continental GT i dag. Noterte ned nummeret for å dobbeltsjekke, og oppdaget dette: Hvor finner du den infoen? Synes det virker veldig praktisk.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Statens Vegvesen, under EU-kontroll. Der kan du skrive inn registreringsnummeret og få opp når den skal til PKK, og det viser også litt informasjon. I tillegg kan man bruke Mekonomen.no for mer informasjon om bilen, f.eks. motor etc. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Meca.no har også regnr søk (er mer eller mindre samme informasjon som man får hos Mekonomen). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Kjørte bak en Audi R8 i dag, og i det jeg svingte inn bak R8-en så jeg en Ferrari parkert, tror det var en F430. Så også en R63 AMG, 6.2 l og produserer rett over 500 hester, noe som er ganske imponerende for en familiebil. Så også en M5 og en BMW GT 530d. Dette er de mest spennende, var en Porsche i matt sort som passerte oss på motorveien, men aner ikke hvilken. Har også sett diverse annet småraskt, som XC90 V8, men tja.. Forøvrig var alt i Stockholm. Endret 31. juli 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Jeg så en Lamborghini Gallardo i går. Ung-gutt som sikker hadde (tyv)lånt den av faren sin eller noe... Gadd ikke ta bilde da det var for mørkt til at kameraet på mobilen min hadde tatt noe særlig bra bilde, tipper jeg ikke var helt stødig på hånda så sent på kvelden heller Endret 1. august 2010 av aklla Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Oh, noes! Feil tråd... Endret 1. august 2010 av Gregory House Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Har de siste dagene sett - Audi RS6 - Range Rover Sport - Porsche Cayenne (Booring, ikke så mange her i Trøndelag dog) Endret 2. august 2010 av Wisd0m Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Lurer på om jeg så en Ferrari 360 moderna F1 i morges. Var litt avstand mellom bilen og meg, så fikk ikke sett så mye av bilen. Men grom lyd var det (selv ved rolig aks til 40km/t)! Ellers så jeg to BMW M3 (ene var original, andre kan ha hatt stylingen) på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå