Pc96 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 far til en kompis av meg er ute å kjører med lamborgini gallardoen sin på en jevnlig basis, har ikke noe bilder av den, men gul og meeeeget fet, sleipe rikfolk! Så en mann (35-40 år) i fjor i en Gallardo Spyder på Aker Brygge. Problemet var at fyren var altfor høy for et slikt kjøretøy. Halve hodet stakk opp ovenfor frontruta. Vi som satt på Café Barbera måtte flire litt. Er en grunn til at han har cab da, hadde han hatt taket på hadde det gått verre. Har han ikke plass til huet sitt, passer det såklart bedre med cab, selv om det ser litt rart ut :p Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Så en honda nsx i holmestrand i går, samt en honda 2000 Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Så en Mercedes SL63 AMG i Trondheim her om dagen med norske skliter. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ikke at jeg er spesielt glad i Japsebiler, men så en kul RX-7 mens jeg sto i kø i festningstunellen i sta, kul lyd i den også. Hørtes godt selv om han lå langt foran meg i køen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg så på mandag Chryslers bently-lookalike med 22-24" super-ny-blank-polert chrome felger. Ut av bilen kommer det pokker meg to søte, stramme jenter med kort shorts og tettsittende topp. (Mulig at det var helheten som gjorde damene pene...) Litt kjedelig, fikk lixom ikke sett skikkelig på bilen når de stod i veien Så også en Mitsubishi Evolution (evt lancer med styling), utrolig pen bil!! Lenke til kommentar
Armador Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Naboen har Bentley Arnage, og nedi sentrum står det alltid en SL65 AMG... Så også BMW x6 Hamann, for et beist... Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Satt på med en kamerat i Porsche cayenne. Deilig drag i den til å være en svær klump av en bil. Hørte nesten ikke motoren inni, så fikk litt sjokk da han dro på full guffe da jeg sto utenfor. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Så en svart Golf4 R32 i Stavanger. RJ regnr. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Så en Ford Focus RS (limited edition) på av/på-stigningsplassen på Oslo S, men den hadde ihvertfall svart matt lakk, svarte felger og var hakket mer grotesk enn standard RS'en. Drit fet lyd og plass til små baguetter i eksoshalene. Hadde tyske skilter seff for der koster den vel det halve av prisen i Norge.. Jo også har jeg fått prøve nye Skoda Fabia RS ha ha. Drit morsom bil. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Kan bekrefte at den mattsvarte er en Focus RS500. Jeg har fått dispensasjon til å kjøre den på tyske skilter, så jeg skal ut noen timer i morgen. Gleder meg ikke noe særlig. Endret 24. juni 2010 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Du gleder deg ikke? Jeg tar gjerne over oppdraget for deg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Du gleder deg ikke? Jeg tar gjerne over oppdraget for deg. Hvis han ikke mangler alt fra magen og ned, så går jeg ut i fra han tenker på når han må kvitte seg med bilen (evt regningen for å få den som Norsk-statsborger..) Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ironiens kunst er tydeligvis vanskelig å overføre til nettet. Haha. Var drøyt moro. Kommer til å ha abstinenser i flere uker. Det gikk jo fælt, men det var ikke det kuleste. Det var nemlig lyden... Hvis noen kjørte i Rælingstunellen litt tidligere, og trodde de skulle få taket i hodet - slapp av. Det var bare en turbofemmer i fri utfoldelse. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ironiens kunst er tydeligvis vanskelig å overføre til nettet. Haha. Var drøyt moro. Kommer til å ha abstinenser i flere uker. Det gikk jo fælt, men det var ikke det kuleste. Det var nemlig lyden... Hvis noen kjørte i Rælingstunellen litt tidligere, og trodde de skulle få taket i hodet - slapp av. Det var bare en turbofemmer i fri utfoldelse. Du må legge trykk på ikke, for at det i det hele tatt skal se ut som ironi! Anyways, missunner deg sterkt! Bilder?! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Bilder? Tror du virkelig jeg tok meg tid til å stoppe for å ta bilder? Haha. Det er noen bilder på huset, men de kan jeg nok dessverre ikke legge ut her nå. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Bilder? Tror du virkelig jeg tok meg tid til å stoppe for å ta bilder? Haha. Det er noen bilder på huset, men de kan jeg nok dessverre ikke legge ut her nå. Går ut i fra at var tid til bildetaging før og etter selve kjøringen... :O Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Parkeringshus - veien - levering. Nei. Det ble tatt bilder av bilen i går, men de kan jeg som sagt ikke legge ut her. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Så nok en Porsche Panamera i dag. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Så nok en Porsche Panamera i dag. Går en slik blå/grå en rundt i Bergensområdet også, og jeg har bare en ting å si: Æsj... Den er jo enda styggere på veien enn på bilder. Ikke stygg for å være porsche men generelt stygg. Har også fått studert den nærmere, og den har et flott interiør, men det kompenserer absolutt ikke for utseende. Jobber selv på merkeverksted for Mercedes, så har vært så heldig å få kjørt og sett noen meget flotte biler. Må si at den peneste har nok vært en CLS500. Makan til nydelig bil... Ellers må den tøffeste være G55 AMG. Tøff bil, rå lyd. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 I dag så jeg Mercedes S-klasse, Porsche Carrera 4S, Maserati Quattroporte og en X5 med fire eksospotter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå