Ingeniør Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Så en Mustang av nyere type på parkeringsplassen ved Sity Syd Maken til denne, men hvit: Og trondhjemske skilt i VHserien Edit: og i grell kotrast sto det en rosa Ford ka i andre enden av parkeringsplassen... Endret 19. juni 2010 av Ingeniør Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Synes ikke XC90 er den styggeste i klassen. Cayenne (2G ser noe bedre ut) og Q7 har eksempelvis mindre flatterende design. Liker primært suver som fungerer i terrenget, slik som Range Rover og Land Cruiser. X5 og liknende med 22 tommer felger har jeg lite til overs for. 1 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Nye X5 ser jo ganske bra ut, synes jeg hvertfall. Men ville heller gått for en ML (litt OT, kanskje). Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Sier bare en ting, Range Rover Sport (eller kanskje ML). Så en gammel type ML 430 nede i gata i går. Svenske skilter selvfølgelig. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Den er virkelig så lekker i virkeligheten som på bilder, om ikke lekrere. Gode seter og et skikkelig tjukt ratt gav en god følelse innvendig også. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Står en sånn i lokale vårt nå, virkelig lekker bil. Ikke så gale priset heller, og hvis jeg skal stole på kolleger som har prøvd den, så er den visst ganske stiv og fin også. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Bildet er tatt gjennom en skitten rute så ikke den beste kvaliteten Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Så en mazda rx-7 racing bil på veien i dag. lav som f men en høy spoiler. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det kjørte en rimelig heftig Ferrari forbi meg der jeg tråkket opp en lang bakke på sykkelstien her om dagen. Fikk ikke med meg modellbetegnelsen, men lyden var ganske heftig. Lenke til kommentar
power007 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Husker du farge på bilen? samt hvor det var? Det kjørte en rimelig heftig Ferrari forbi meg der jeg tråkket opp en lang bakke på sykkelstien her om dagen. Fikk ikke med meg modellbetegnelsen, men lyden var ganske heftig. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det kjørte en rimelig heftig Ferrari forbi meg der jeg tråkket opp en lang bakke på sykkelstien her om dagen. Fikk ikke med meg modellbetegnelsen, men lyden var ganske heftig. Som bilentusiast burde du vel kunne kjenne igjen bilen bare på utseendet, spesielt når det er en Ferrari? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Den er virkelig så lekker i virkeligheten som på bilder, om ikke lekrere. Gode seter og et skikkelig tjukt ratt gav en god følelse innvendig også. Godt å høre. Gleder meg til å se/prøve den. Peugeot er helt klart på rett vei om dagen. Både 3008 og 5008 har vært veldig bra. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Liker primært suver som fungerer i terrenget, slik som Range Rover og Land Cruiser. X5 og liknende med 22 tommer felger har jeg lite til overs for. Må si meg enig her... Ser ikke poenget med en bil som har stor bakkeklaring og 4hjulstrekk som ikke klarer å kjøre i terrenget :!: Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 og i grell kotrast sto det en rosa Ford ka i andre enden av parkeringsplassen... Jeg sto parkert rett ved sida av den Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 far til en kompis av meg er ute å kjører med lamborgini gallardoen sin på en jevnlig basis, har ikke noe bilder av den, men gul og meeeeget fet, sleipe rikfolk! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Oslo: Svart SLK 55 AMG. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 far til en kompis av meg er ute å kjører med lamborgini gallardoen sin på en jevnlig basis, har ikke noe bilder av den, men gul og meeeeget fet, sleipe rikfolk! Så en mann (35-40 år) i fjor i en Gallardo Spyder på Aker Brygge. Problemet var at fyren var altfor høy for et slikt kjøretøy. Halve hodet stakk opp ovenfor frontruta. Vi som satt på Café Barbera måtte flire litt. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 og i grell kotrast sto det en rosa Ford ka i andre enden av parkeringsplassen... Jeg sto parkert rett ved sida av den Hva som stod ved siden av,da? Av en eller annen grunn kan det jo være lettere å legge merke til rosa biler... Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 far til en kompis av meg er ute å kjører med lamborgini gallardoen sin på en jevnlig basis, har ikke noe bilder av den, men gul og meeeeget fet, sleipe rikfolk! Så en mann (35-40 år) i fjor i en Gallardo Spyder på Aker Brygge. Problemet var at fyren var altfor høy for et slikt kjøretøy. Halve hodet stakk opp ovenfor frontruta. Vi som satt på Café Barbera måtte flire litt. haha, høye mennesker kan ikke kjøre slike biler. men her i bygda er det ganske så merkelig når en gallardo kommer kjørende forbi, og da er det fett å tenke at jeg er kompis med han som sitter i passasjersetet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Nye X5 ser jo ganske bra ut, synes jeg hvertfall. Men ville heller gått for en ML (litt OT, kanskje). Nabo`n min har sånn, helt ok bil. Han har den og en Clubman, og en annen random bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå