Dassen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) R8 med alt tenkelig utstyr. Click for full size - Uploaded with plasq's Skitch Click for full size - Uploaded with plasq's Skitch Endret 14. juni 2010 av Dassen Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Elsker parkeringen på RRen. Dessverre hadde jeg nok gjort det samme selv, kjipt å få bulker/riper i den av folk som ikke kan parkere. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Når jeg først er i gang med å laste opp... I Tyskland ser man mye rart og fint! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Wow, Bugattien var fin, men hva er det på bilde 9? Så skikkelig bøs ut. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Wow, Bugattien var fin, men hva er det på bilde 9? Så skikkelig bøs ut. Den sorte bak glasset? DeTomaso Pantera SI Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Mercedes ML55 AMG. Svenske skilter. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Så en sort Dodge Viper roadster for et par dager siden på vei hjem fra skolen. Bilen er jo kul nok, men tja.. Jeg hadde nok brukt pengene på noe annet. 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det står en Corvette Stingray til salgs rett etter Tananger brua (mot Tananger Ring). Står også en gammel, sliten (type bruker trebiter forran og bak hulene for at den ikke skal rulle bort-sliten..) Chevrolet Impala på jobb. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det står en Corvette Stingray til salgs rett etter Tananger brua (mot Tananger Ring). Står også en gammel, sliten (type bruker trebiter forran og bak hulene for at den ikke skal rulle bort-sliten..) Chevrolet Impala på jobb. vet du hav prisen ligger på? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det står en Corvette Stingray til salgs rett etter Tananger brua (mot Tananger Ring). Står også en gammel, sliten (type bruker trebiter forran og bak hulene for at den ikke skal rulle bort-sliten..) Chevrolet Impala på jobb. vet du hav prisen ligger på? Desverre, det går litt raskt forbi der og skiltet er ikke stort (det ligger forresten skilter i frontruta (rimelig nye), så tipper den er registert og klart til norske veier) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Stod en ML63 AMG utenfor kiosken jeg jobber i i går. Identisk til denne: Mye bil ass. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Så en Shelby GT-500 snike seg ut fra bensinstasjonen og ut på motorveien i Grimstad for 40 minutt siden. Det var den nye modellen, sølvgrå, husker ikke fargen på stripene. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Så en Scion tC her om dagen...egentlig ganske stygg bil, men finnes ikke mange av de. Og på en Hydro Texaco stasjon så jeg en sprek Aston Martin. For ikke så lenge siden var jeg på Rudskogen og så på kunder fra autostrada kjøre rundt i sine Porcher og Ferrarier . Var mye snasent der ja! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Vet ikke om det er verdt å nevne, men jeg så en Volvo XC90 med R-Design. Litt uvanlig å se en Volvo med fire eksospotter. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Kjører en slik taxi i Oslo hvertfall. Første gang jeg føler pengene var verdt det Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Så en XC90 V8 for noen uker siden. Rimelig uvanlig i Norge. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hvis jeg skulle brukt 1.2 millioner på en SUV hadde det nok ikke blitt en XC90. Liker de absolutt ikke, er jo så utrolig mange biler som er penere! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Enig. Fantastisk stygg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå