Sveern Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Så en forige uke, syntes den var minst like stygg som på bilder jeg men... Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Men Panamera ser mye større i virkeligheten synes jeg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Jeg trodde at den skulle være veldig lang i virkeligheten, men den var ikke det. Den var bred, men slettes ikke lang. Omtrent som en 5-serie i lengden. Endret 4. juni 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Morsom sak på et street meet i nærheten. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Oslo: Svart C 63 AMG uten modellbetegnelse bak. V8-lyden og stylingelementer er dog avslørende. Oslo: Helt strøken rød E30 M3 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Så en hvit Renault Alpine A110 med rallyklistremerker på ved Mailundveien i Oslo sist søndag. Veldig kult å se slike biler på norske veier. Var for øvrig en haug med veteranbiler på søndagstur i sentrum sist søndag, biler jeg aldri har sett før. Kjørte så jeg fikk ikke tatt bilde, men for de som ikke vet hva det er snakk om så ser den ca slik ut: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Så en 550i GT i dag. Den hadde et rart utenlandsk nummer, men "amerikanske" blinklys så jeg aner ikke hvor den er fra. Skal sies at den ser langt bedre ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Så en svenskregistrert svart Dodge Viper utenfor tinghuset i Hamar forrige mandag. Den var en del mindre enn jeg hadde forestilt meg, men jeg hadde nok hoppet utav kjøreskole-BMWen og fortsatt i Viperen hvis muligheten hadde bydd seg likevel. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg så en Mercedes CL 65 idag på bensinstasjonen. Men det som var merkelig var at det så ut som en mafiaboss som kjørte den. Han valka ut i hawai-skjorte, sandaler og sånn mafia-hatt imens den feite dattera satt inne i bilen og bare smilte fett. Utrolig autentisk og rart. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Harrytasser har ofte en forkjærlighet for Mercedes-Benz. 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Jeg så en Mercedes CL 65 idag på bensinstasjonen. Men det som var merkelig var at det så ut som en mafiaboss som kjørte den. Han valka ut i hawai-skjorte, sandaler og sånn mafia-hatt imens den feite dattera satt inne i bilen og bare smilte fett. Utrolig autentisk og rart. Jeg sier som bestefar; "Ikke bli imponert, for i morgen sitter de i fengsel alle sammen...". Endret 10. juni 2010 av SLIguy 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Harrytasser har ofte en forkjærlighet for Mercedes-Benz. Han var ikke harry, du skulle bare sett han.. han var som dratt rett ut av en mafiafilm i Cuba.. Litt sånn sør-amerikansk og feit, dressbukser, fine sko.. Du skulle sett han! Endret 10. juni 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hjelper lite med fin bukse og fine sko når du kommer med Hawaii-skjorte. Det er nesten automatisk harry i mine øyne, med mindre han har gjort noe veldig riktig - som jeg tviler på. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Skøyen i Oslo: E60 M5. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hjelper lite med fin bukse og fine sko når du kommer med Hawaii-skjorte. Det er nesten automatisk harry i mine øyne, med mindre han har gjort noe veldig riktig - som jeg tviler på. Var vel ikke akkurat sånn hawaii-skjorte med spraglende farger og tegninger på som du kanskje tenker på, det var en stor, plain hvit skjorte som var litt loose and handy på en måte.. Litt ferieaktig. Men ingen farger og mønstre eller noe sånt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) La oss fokusere på bilen nå, ikke hawaii-skjorta... Hold dere til topic! Om dere vil diskutere hawaii-skjorter, så ta det i "mote og velvære". Som alltid, kommentarer til dette tas pr PM. Endret 11. juni 2010 av aklla Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Fikk prøve denne forleden - litt kryptiske bilder tatt med vilje. 4,8 l V8 på 360hk - bakhjulsdrift Alu karosseri, alu motorblokk Lyden var en krysning mellom det verste fra Harley Davidsson og Hot-Rod. Heeeeeeeeeelt sykt!!!! Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er vel ikke en Morgan Aero 8 Supersports? Den har syk lyd, ja. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Denne så jeg i dag, rett bortenfor der jeg bor, på vei fra skolen Aldri sett en sånn i norge før, faktisk Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er det en Cheverolet Camaro SS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå