Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Så en Mercedes SL i dag, og det viste seg at det var en SL 350 etter å ha slått den opp hos Mekonomen. Helt sort, fjernet alt av merker bak. Passe pen, selv til å være et par år gammel. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Så en 2010 Viper i Prinsensgate. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg er nesten på gråtens rand siden jeg ikke fikk tatt bilde, men jeg så en pimpa Audi Q7 i kveld. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg så en svart Ferrari P4/5 i går. Jeg tror det var det ihvertfall, den kjørte i motsatt felt, og det var autovern av betong i mellom oss, og vi hadde ca like lave biler, så det er litt vanskelig å si med sikkerhet. Men det var noe lignende ihvertfall. Så også en annen Ferrari , klarer ikke se helt hvilken det er: og en Porsche 911 I dag har jeg sett en Mercedes SLK 600 og en Lotus Seven(eller lignende) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg er nesten på gråtens rand siden jeg ikke fikk tatt bilde, men jeg så en pimpa Audi Q7 i kveld. Jeg så en svart Q7 ved Hunderfossen en gang. Hadde bilde før jeg sletta skrytemappa mi her.. Uansett så var den totalstyla av ABT og hadde AS7-emblem bakpå. En sølv Q7 finnes også i Ryens-området - jævlig gjennomført med styling og stigtrinn (!). Lurer på om den også har ABT limt på seg.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Så også en annen Ferrari , klarer ikke se helt hvilken det er: California. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg så en svart Ferrari P4/5 i går. Jeg tror det var det ihvertfall, den kjørte i motsatt felt, og det var autovern av betong i mellom oss, og vi hadde ca like lave biler, så det er litt vanskelig å si med sikkerhet. Men det var noe lignende ihvertfall. Det var helt garantert ikke en P4/5. Den er det kun laget ett eksemplar av, og den bilen er rød. Ifølge Wikipedia er den eid av en amerikansk børsmagnat. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det var helt garantert ikke en P4/5. Den er det kun laget ett eksemplar av, og den bilen er rød. Ifølge Wikipedia er den eid av en amerikansk børsmagnat. Den lignet relativt mye ihvertfall, men som sagt, vanskelig å si. Den var ihvertfall mye mer super-bil aktig enn de standard ferrariene, som f.eks California og 360. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Så en Mercedes SL i dag, og det viste seg at det var en SL 350 etter å ha slått den opp hos Mekonomen. Helt sort, fjernet alt av merker bak. Passe pen, selv til å være et par år gammel. Har du 350 har du gjerne ikke noe merke som sier det. Men knall bil uansett. I dag har jeg sett en Mercedes SLK 600 og en Lotus Seven(eller lignende) Siden når eksisterte SLK 600? :O Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) SL 600 skal det være så klart Innlegget ble skrevet rett etter jeg kom hjem fra baren i går, så litt feil ble det... Endret 3. juni 2010 av aklla Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Du er tilgitt. Jeg og så en SL 600 her om dagen. Rimelig heftig motor. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Flere bilder fra arkivet: - Audi AS7 ho ho ho ja takk!!! - Ford Focus RS - Mustang Boss - Herbie - Morgan håndlagd tråbil med gir - Generisk riskoker Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 To stk Jeep Cherokee i yndig samkvem + en Pontiac Trans Am i fri utfoldelse en sen kveld en plass i Rogaland Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 To røde Ferrari F430 samtidig i Asker på Tirsdag. En var cabriolet, en var omtrent splitter ny. Men er litt bekymret for dem, har vært to vrakede Ferrarier her siste par årene. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Så tre biler i grimstad igår og var så heldig å fikk filmet det. http://www.youtube.com/watch?v=mzLJowmOBow Ferrari 430 Scuderia, Lotus elise mk1, porsche 911 carrera 4, og ett stykk fet mann. Endret 4. juni 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hadde en slik en liggende bak meg ei stund her om dagen, fikk ikke tatt noe bilde men Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 To stk Jeep Cherokee i yndig samkvem + en Pontiac Trans Am i fri utfoldelse en sen kveld en plass i Rogaland Imponerende parkering på jeep'ene! =) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Så en hvit Porsche Panamera og en pimpa BMW M6 i dag. Panamera var mye penere i virkeligheten enn på bilder. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Den ser litt bedre ut, men ikke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå