Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så en svart Ferrari P4/5 i går.

Jeg tror det var det ihvertfall, den kjørte i motsatt felt, og det var autovern av betong i mellom oss, og vi hadde ca like lave biler, så det er litt vanskelig å si med sikkerhet.

Men det var noe lignende ihvertfall.

Så også en annen Ferrari , klarer ikke se helt hvilken det er:

post-27317-1275510044,7735_thumb.jpg

og en Porsche 911

post-27317-1275510053,9131_thumb.jpg

 

I dag har jeg sett en Mercedes SLK 600 og en Lotus Seven(eller lignende)

Lenke til kommentar

Jeg er nesten på gråtens rand siden jeg ikke fikk tatt bilde, men jeg så en pimpa Audi Q7 i kveld.

 

Jeg så en svart Q7 ved Hunderfossen en gang. Hadde bilde før jeg sletta skrytemappa mi her.. Uansett så var den totalstyla av ABT og hadde AS7-emblem bakpå.

En sølv Q7 finnes også i Ryens-området - jævlig gjennomført med styling og stigtrinn (!). Lurer på om den også har ABT limt på seg..

Lenke til kommentar

Jeg så en svart Ferrari P4/5 i går.

Jeg tror det var det ihvertfall, den kjørte i motsatt felt, og det var autovern av betong i mellom oss, og vi hadde ca like lave biler, så det er litt vanskelig å si med sikkerhet.

Men det var noe lignende ihvertfall.

 

Det var helt garantert ikke en P4/5. Den er det kun laget ett eksemplar av, og den bilen er rød. Ifølge Wikipedia er den eid av en amerikansk børsmagnat.

Lenke til kommentar

Det var helt garantert ikke en P4/5. Den er det kun laget ett eksemplar av, og den bilen er rød. Ifølge Wikipedia er den eid av en amerikansk børsmagnat.

Den lignet relativt mye ihvertfall, men som sagt, vanskelig å si.

Den var ihvertfall mye mer super-bil aktig enn de standard ferrariene, som f.eks California og 360.

Lenke til kommentar

Så en Mercedes SL i dag, og det viste seg at det var en SL 350 etter å ha slått den opp hos Mekonomen. Helt sort, fjernet alt av merker bak. Passe pen, selv til å være et par år gammel.

 

Har du 350 har du gjerne ikke noe merke som sier det. :p Men knall bil uansett.

 

I dag har jeg sett en Mercedes SLK 600 og en Lotus Seven(eller lignende)

 

Siden når eksisterte SLK 600? :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...