FlyingPenguin Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er visst nokon som har ein Ferrari i Etnedal, så er nok kan nok vere ein Ferrari her og. Bur og mange rike folk på Beitostølen som har nokon fine bilar Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ferrari har man sett et par av i Trondheim i det siste..... Men i gårkveld så man et eksemplar av en Honda NSX: Ikke den jeg så men maken... Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg så AUDI R8 idag jeg sverger !!!!!!!!!!!! Den var hvit og cruza nedover fra bislett til tinghuset WOWS Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Audi R8 er blitt sett flere ganger i den tråden her, så jeg har ingen grunn til å ikke tro deg Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ferrari har man sett et par av i Trondheim i det siste..... Men i gårkveld så man et eksemplar av en Honda NSX: Ikke den jeg så men maken... Husker at jeg oppdaget både Ferrari 348ts og Honda NSX da jeg bodde i Trondheim, røde begge to. Er visstnok en NSX-eier som jobber hos et bilverksted på Flatåsen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Husker jeg så en eldre rød Ferrari jeg også i Trondheim, en gang i vinter. Jeg mente vel den gangen at det var en 355, men det kan godt hende jeg så feil. At det faktisk var en 348. Endret 25. mai 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Brv Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Porsche Cayenne Turbo S, tyskreg. samtidig; Audi R8 m/ skilter + Rolls Royce Phantom sett iløpet av dagen idag i hvertfall.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Så en Ferrari 360 tidligere i dag. Sto også en ny Boxster i parkeringshuset på jobben. Blir gøy å leke med den i morgen. Av andre ting som nesten er verdt å nevne er vel en haug gamle Jaguarer, en Bentley Continental GT, en siste generasjon S8 og en X6M (Ja, jeg er sikker på at det er en M). Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg så en bil som lignet på en liten F1 bil. Trodde første det var to-seteren til honda, men etter min kjennskap, var dette hjemme laget. Fikk også høre cayenne sin go-lyd på mandag, not bad! Dumt bilen ikke er noe pen.. Hørte også en M6 i dag (så bare rompa), ikke så uvanlig lengre... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Om man er fysen på å se en sjeldenhet, kan man ta turen til det nye Toyota/Lexus-anlegget til Toyota Hell Bil i Trondheim om dagen. Der står nemlig en Lexus LF-A på utstilling! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ja, den gjør det Ok, den stod i Oslo, nå i Trondheim. Anyway, er spent på Nürburgring-tida den får. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Tipper en rundetid på 7:28. Litt foran GT-R. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hvis R8 er gårsdagens nytt så får dere ta en tur ned til Aker Brygge. Der står nye Audi R8 5,2 Spyder!!!! I tillegg viser vi frem nye Audi A8 og noen andre koselige Audier Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Vi? Som i at du er en forhandler som driver og reklamerer? R8 Spyder er forøvrig helt sinnsyk. Etter å ha lest reportasjen i Auto Motor og Sport så tror jeg det er min utlimate roadsterdrøm. Mange mener den er kjedelig og mangler sjel, men det er bare fordi den er så bra at man ikke finner noe å sette fingeren på. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Vi? Som i at du er en forhandler som driver og reklamerer? R8 Spyder er forøvrig helt sinnsyk. Etter å ha lest reportasjen i Auto Motor og Sport så tror jeg det er min utlimate roadsterdrøm. Mange mener den er kjedelig og mangler sjel, men det er bare fordi den er så bra at man ikke finner noe å sette fingeren på. Jepp, jeg er en forhandler. Promoterer jeg R8 Spyder i tråden her så selger vi sikkert mange flere Neida, jeg jobber for importøren så jeg tenkte jeg skulle informere. Første gang denne er i Norge og jeg tviler sterkt på at den finner veien til mange kjøpere. TT RS er forøvrig den bilen jeg brenner mest for! Blir ikke feil når Audi vekker 5'ern til live igjen.:dribble: PS. Jeg glemte helt å legge inn bildene jeg fant. Kommer så fort jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Mange mener den er kjedelig og mangler sjel, men det er bare fordi den er så bra at man ikke finner noe å sette fingeren på. For å dra paralleller til noe en kollega skrev om nye VW Polo fore en stund siden: Den er laget av Doktor Dieselkraft, Herr Ing. Getriebe og Doktor Doktor Fahrwerk. Problemet er bare at de har gjort det under oppsyn av Herr Diplomökonom. Alt er perfekt, men det mangler likevel noe - det er liksom ikke spennende nok. Neida, jeg jobber for importøren så jeg tenkte jeg skulle informere. Første gang denne er i Norge og jeg tviler sterkt på at den finner veien til mange kjøpere. Så dette er Møller sin bil? Vet du hva som er planen med den i lengden? Regner med at den skal på turné rundt i landet nå, men skal den ut av landet igjen etterpå, eller skal den bli her en stund - slik som den andre R8-en som står(?) i garasjen på Frysja? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Mange mener den er kjedelig og mangler sjel, men det er bare fordi den er så bra at man ikke finner noe å sette fingeren på. For å dra paralleller til noe en kollega skrev om nye VW Polo fore en stund siden: Den er laget av Doktor Dieselkraft, Herr Ing. Getriebe og Doktor Doktor Fahrwerk. Problemet er bare at de har gjort det under oppsyn av Herr Diplomökonom. Alt er perfekt, men det mangler likevel noe - det er liksom ikke spennende nok. Neida, jeg jobber for importøren så jeg tenkte jeg skulle informere. Første gang denne er i Norge og jeg tviler sterkt på at den finner veien til mange kjøpere. Så dette er Møller sin bil? Vet du hva som er planen med den i lengden? Regner med at den skal på turné rundt i landet nå, men skal den ut av landet igjen etterpå, eller skal den bli her en stund - slik som den andre R8-en som står(?) i garasjen på Frysja? Skal ikke lage en Møllertråd av dette, men jeg kan si at den R8 kom ganske uforstyrra inn i landet. Var ikke mange som så den komme. Vet ikke hva de gjør med den etterpå, men jeg er ganske sikker på at den ikke er Møller sin. Noen som har vært der nede? Jeg er stranda med en syk hund, syk samboer og pc'en krasha i går så jeg driver og installerer Win på nytt (hurra!). Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Må jo bare prøve vedleggsfunksjonen i forumet her, så jeg pøser på med noen bilder tatt opp igjennom: Shelby'en skulle til en fyr i Trondheim, husker jeg. Lasta den på en liten lastebil og kjørte avgårde Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 En kompis var ute å kjørte en kveld sist uke. Lamborghini Spreke greier det der altså Bare hopp 40 sekunder i filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå