ProStreetEier Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Så en Rolls Royce Corniche og en ca. 65` mustang på motorveien mellom sande og drammen i dag. trodde først RRen var en aston martin db4 fordi vi lå bak den Lenke til kommentar
Brv Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 På vårmøsterinen på Lagunen i Bergen forrige helg var det absolutt mye fete biler. Alt fra Audi R8 til Chevrolet Camaro til gamle vetaranvogner fra 32. Også så jeg en Porsche panerema 4s i fyllingsdalen, ganske stilig bil må jeg si. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Så den nye BMW 5-serie. Den var egentlig ganske barsk å se på, og man så at den var litt større enn sin forgjenger. Jeg trodde først det var en 7-serie inntil jeg tok en nærmere titt. Det sier vel det meste... Lenke til kommentar
Brv Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Så den nye BMW 5-serie. Den var egentlig ganske barsk å se på, og man så at den var litt større enn sin forgjenger. Jeg trodde først det var en 7-serie inntil jeg tok en nærmere titt. Det sier vel det meste... Lurer på å kjøpe en slik som drosje til sommeren. Høyst usikker på en slik eller en Volvo V70. Det er de bilene som jeg har sett på mest ihvertfall. Da blir det nok 520 eller 525 sefølgelig med dieselmotor. Får seg, er enig den har komt seg veldig i utseende. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Så den nye BMW 5-serie. Den var egentlig ganske barsk å se på, og man så at den var litt større enn sin forgjenger. Jeg trodde først det var en 7-serie inntil jeg tok en nærmere titt. Det sier vel det meste... Lurer på å kjøpe en slik som drosje til sommeren. Høyst usikker på en slik eller en Volvo V70. Det er de bilene som jeg har sett på mest ihvertfall. Da blir det nok 520 eller 525 sefølgelig med dieselmotor. Får seg, er enig den har komt seg veldig i utseende. Med tanke på at du er drosjesjåfør så ville jeg gått for Bmwn. Da kan du ha ventilerte massasjeseter og adaptivt understell osv, litt mer komfortutstyr (selv om setene til volvo er ) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Pluss at Bimmers ligger som bare feen i svingene Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Brv Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Så den nye BMW 5-serie. Den var egentlig ganske barsk å se på, og man så at den var litt større enn sin forgjenger. Jeg trodde først det var en 7-serie inntil jeg tok en nærmere titt. Det sier vel det meste... Lurer på å kjøpe en slik som drosje til sommeren. Høyst usikker på en slik eller en Volvo V70. Det er de bilene som jeg har sett på mest ihvertfall. Da blir det nok 520 eller 525 sefølgelig med dieselmotor. Får seg, er enig den har komt seg veldig i utseende. Med tanke på at du er drosjesjåfør så ville jeg gått for Bmwn. Da kan du ha ventilerte massasjeseter og adaptivt understell osv, litt mer komfortutstyr (selv om setene til volvo er ) Ja, det er akkurat det. Må bare si at jeg er svært fornøyd med setene til min privatbil, saab 9-3. Svenskene er tydeligvis gode på seter da, har hørt mange syntes setene til Volvo'en er gode, og det er jo et kjempepluss med at sjåfører skal sitte i 10-15 timer pr, dag. Men bmw'en er jo nok en klasse opp, så får seg på økonomien, v70 har jo i tilegg kampanjetilbud til taxieier på DrivE motoren på 109 hk for rett under 300.000-, taxirabattert. Får se til sommeren, hva Bmw'en ligger i pris da. Endret 18. mai 2010 av Brv Lenke til kommentar
Brv Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Pluss at Bimmers ligger som bare feen i svingene Har ikke prøvd den nye, men Bmw generelt er jo et godt merke og gode biler. Vill helst ha en bil som ikke må innpå verksted hver 14.dag, slik som Tourane min gjør nå. Du blir gal tilslutt da. gleder med til skifting av bil. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Så først en gammel Jaguar XJ og der etter en ny Jaguar XF. Sistnevnte er veldig pen, spesielt sett bakfra. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 setene i volvo v70 2010 er helt sjuuuuuke. beste setene jeg har sittet i. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Så nettopp en Ford Mustang, cabriolet. Skulle inn i en rundkjøring, var en 4-5 biler foran meg mens den var inne i rundkjøringen, så fikk ikke sett så veldig godt, men lagde greit med lyd når de ga gass ut. Gul med sort stripe. Ikke min type bil, men den er ikke helt dum. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Fant denna i Lillehammer i går. Skammelig nice Lenke til kommentar
Brv Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 setene i volvo v70 2010 er helt sjuuuuuke. beste setene jeg har sittet i. Hører det er mange som skryter av disse setene, selv har jeg desverre ikke prøvd den, men skal nok endelig fått tak i en prøvetur med bilen, slik at jeg får testet både motor og sette Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 setene i volvo v70 2010 er helt sjuuuuuke. beste setene jeg har sittet i. Hører det er mange som skryter av disse setene, selv har jeg desverre ikke prøvd den, men skal nok endelig fått tak i en prøvetur med bilen, slik at jeg får testet både motor og sette Ja, de er meget gode, men i god Volvo-ånd er skinnet glatt og setene har ikke all verden med sidestøtte. Men komfort, ja, bøttevis! Ikke de absolutt beste setene jeg har vært borti, men jaggu langt oppe på listen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Så en utrolig tøff eldre 1962 Chevrolet Pick up i turkis i morres. Fikk dessverre ikke tatt bilde da den forsvant før jeg fikk lukket munnen.. Her er et bilde av samme type bil: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Så en Nissan GT-R i dag. Sikkert samme som NorThy så, men den har flyttet seg nordover i landet. På ferie fra Sveits. Endret 21. mai 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
T.A Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Var på vei til Skedsmo idag, da jeg så en SLS AMG! Speechless... Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Så en Ferrari 355 i Valdres av alle steder, og en Jaguar E-Type (tror jeg) på Fornebu. Endret 24. mai 2010 av oyvjak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå