Nostalgisk Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Jeg vet ikke hvor stort det er, men jeg så en Mercedes S-klasse i en rundkjøring. Man ser fort at det ikke er en "folke-Mercedes" på størrelsen. Bilen var svær. EDIT: Glemte å nevne at jeg så en sølvgrå M6 forleden. Endret 10. mai 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noe nytt, noe gammelt. Husker ikke om jeg har postet det gamle før. Lenke til kommentar
Hoccy Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Har sett en rød Nissan 300ZX på prøveskilter på Gjøvik flere ganger nå. Var pent stylet, og så/hørtes ikke helt orginal ut. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Så et nydelig syn idag, kjørte nesten av veien. Fiat Multipla, med skiboks som dekket hele taket, og litt til. Som om det ikke var nok så hadde de montert en svær (minnet om en vaskemaskin) boks bak på bilen også. Må nok skuffe dere, men fikk ikke tatt et bilde. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Takk til Atald - glemte at jeg har en del bilder på en annen pc. Skal prøve å huske å laste dem opp.. Speaking of fail: Så en Audi TT (gamle typen) med "turbo"-merket til Porsche limt midt på hekken. Blasfemi, både for den ene og den andre fabrikanten he he. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Så en helt lik en i Larvik i dag: Lenke til kommentar
Alfrid Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 den gule? den er ganske barsk, ellers hender det at det står en gul //m6 utenfor jobben, har ingen bilder.. ennå. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Meg du spør? I så fall nei. Er samme farge som den over. Sort med rød striper. Men gul M6..? Høres ut som en spesiell kombinasjon... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Kjøreskolene i Stavanger gjør det tydligvis bra: Utrolig fin den nye Cayennen har blitt også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kjøreskolene i Stavanger gjør det tydligvis bra: Sånn så de tar betalt i Stavanger området skulle det bare mangle! Lenke til kommentar
username882 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg har sett en kameleon-farget smart på Gjøvik en del i det siste.. Hvor flott det er kan vel diskuteres, men jeg har en mistanke om at den er ganske sjelden, for det så nemmelig ikke så veldig bra ut gjennom mine øyne. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Jeg har sett en kameleon-farget smart på Gjøvik en del i det siste.. Hvor flott det er kan vel diskuteres, men jeg har en mistanke om at den er ganske sjelden, for det så nemmelig ikke så veldig bra ut gjennom mine øyne. Denne altså enig, den var ikke noe pen, tviler sterkt på at det er noen flere som har gjort ett slikt stunt... (dette er også samme bil, før den ble importert) Endret 11. mai 2010 av aklla Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Så en Bmw Z4 2010-mod komme kjørende ut fra biltilsynet med prøveskilt i går, fin bil! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kjørte bak en Maserati Gran Turismo i dag tidlig. Mye bra biler i området må jeg si. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Tror jeg så en M6 i Arendal i dag. Den var sølvgrå, men ingen merker bakpå, men lignet veldig på M6en. Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Så en pen hvit bmw 335 touring i dag. hvit og så ut som nyeremodell da hele baklykten var rød. 4 potter på 335en var litt harry da Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Så en pen hvit bmw 335 touring i dag. hvit og så ut som nyeremodell da hele baklykten var rød. 4 enderør på 335en var litt harry da Så 5-serie GT med noe stylinggreier tror jeg ved trafikkmaskinen. Svart, med svarte felger og sølvkant og fleska av gårde.. Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Så en pen hvit bmw 335 touring i dag. hvit og så ut som nyeremodell da hele baklykten var rød. 4 enderør på 335en var litt harry da Så 5-serie GT med noe stylinggreier tror jeg ved trafikkmaskinen. Svart, med svarte felger og sølvkant og fleska av gårde.. Fin bil det, men er ikke fan av hekken. og uansett du kan få en m5 brukt eller en m3 ny for noen av GT Prisene. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Tror jeg så en M6 i Arendal i dag. Den var sølvgrå, men ingen merker bakpå, men lignet veldig på M6en. Mulig vi har sett den samme M6'en Henrik. Jeg mener jeg så en sølvgrå M6 mellom Skien og Porsgrunn forleden. Kanskje det var en annen bil jeg så, men jeg tar sjansen likevel. Endret 12. mai 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Godt mulig. Den hadde ikke PD-skilter, så den var nok ikke fra nærområdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå