Carman Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 hihi denne har naboen min kjørt! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) noen få av lørdagens biler, jeg så SYKT mye mer enn det er bilde av.... Klikkbare bilder... Endret 19. mai 2008 av aklla Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg møtte nye Citroen C5 her om dagen, og det er noe av det flotteste jeg har sett på en stund. Forrige gang jeg så noe penere var da jeg dumpet oppi et Jaguar E-type treff i fjor sommer. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg møtte nye Citroen C5 her om dagen, og det er noe av det flotteste jeg har sett på en stund. Forrige gang jeg så noe penere var da jeg dumpet oppi et Jaguar E-type treff i fjor sommer. Nye C5 er utrolig lekker! En vinner i mine øyne! Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg møtte nye Citroen C5 her om dagen, og det er noe av det flotteste jeg har sett på en stund. Forrige gang jeg så noe penere var da jeg dumpet oppi et Jaguar E-type treff i fjor sommer. Nye C5 er utrolig lekker! En vinner i mine øyne! det er jo en drøp på fire flotte hjul da! og ikke sittatreng som den rare fettern min sier... Carman :3 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Den nye C5 er heit, ja! Såg også min drømmebil for tiden, Jaguar XF, forrige helg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg kjørte også bak en Jaguar XF da jeg skulle på jobb i slutten av forrige uke, den svingte inn til Gardermoen Raceway Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Passerte nye X6en på vei hjem fra jobb i går. Mange delte meninger om den, men jeg elsker den. Ble helt satt ut da fronten kom mot meg, skjønte ikke hvilken bil det var før jeg sjekka i speilet etter den hadde passert. For et monster! Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg så nettopp en privateid stridsvogn Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Passerte nye X6en på vei hjem fra jobb i går. Mange delte meninger om den, men jeg elsker den. Ble helt satt ut da fronten kom mot meg, skjønte ikke hvilken bil det var før jeg sjekka i speilet etter den hadde passert. For et monster! Uff. Denne så jeg på flyplassen i München for halvannen måned siden. Lite pent. Er nok den BMWen jeg har minst sans for i dagens modellrekke, tror jeg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Gikk en tur i Oslo i går.. Plutselig triller det et hvitt monster ved siden av meg og ruser motoren så det går ekko gjennom hele gata BMW M6.. Var go lyd i den bilen der ja! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Var ute å hadde mine siste timer til mopedlappen igår og rett etter vi har begynt så kommer det en kliss ny Bmw M5 Stasjonsvogn kjørende! Var ikke lett å ha øynene på veien:p Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Pokker så fett det hadde vært med en M5 stasjonsvogn.. 500 hesters tysk familiebil Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Pokker så fett det hadde vært med en M5 stasjonsvogn.. 500 hesters tysk familiebil Det er jo egentlig bare en 5'er med M-pakken og 4 eksoser.... men alikevell kan man se at det er noe spesielt... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er ganske stor forskjell på en standard 5-serie og M5. V10-motor, SMG-girkasse, oppstivet chassis, større bremseskiver, osv. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har den ikke bredere skjermer etc. ? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jo, den er ganske forskjellig fra en standard M5. M-divisjonen bytter nok ut det de mener trengs for å lage en så god «sedanracer» som mulig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Så en perlehvit Gallardo Spyder (tydeligvis for å hente skilter - finnes jo ingen Lamborghini-forhandler i Norge) på trafikkstasjonen ved Nesbru utenfor Oslo for et uker siden. Vakker sak. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Pokker så fett det hadde vært med en M5 stasjonsvogn.. 500 hesters tysk familiebil Og hva er visten med noe slikt på norske krøtterstier? Jeg har heller tilpasset bilvalget til norske veier, og klarer meg godt med langt mindre svulstig bil. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nå vet jeg ikke hvor i landet du holder til Mythos, men jeg ser ikke problemet med å ha en sånn bil her i Oslo-traktene. De fleste veienejeg kjører på fra A til B er firefeltsveier. (Ja, man kan jo alltids dra frem argumentet om at det ikk er nødvendig fordi man ikke kan kjøre fortere enn hundre, men det mener jeg er et helt håpløst argument.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå