bIsk0p Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Fy faen, så en CL! Tror jeg er forelska.. Lengste coupéen jeg har sett! Dyr er den og Utrolig fin bil! Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Så en Tesla Roadster ved Fornebu. Lenke til kommentar
Foe_of_Good Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Så en Tesla Roadster ved Fornebu. Denne har jeg sett en del i det siste også. Har passert meg når jeg legger ut ved Sandvika, da kommer den i bussfila om morgenen, så eier bor i Asker ett sted. Har møtt den på Mosseveien om ettermiddagen mot Oslo. Fin bil, men dårlig lyd i eksosen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Så Teslaen ved Slependen i forrige uke ja. Pen bil. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Så Teslaen ved Slependen i forrige uke ja. Pen bil. Har sett flere Teslaer i det siste. Har sett både en rød og en svart på Frogner. Og i går så jeg en oransje Tesla like ved Colusseum Senter. Tenkte å ta et bilde av den, men da var den borte. Istedenfor så jeg en Bentley Continental GT SPeed, mens jeg i dag så en Porsche Panamera. Tydeligvis er området rundt Colusseum Senter stedet for carspotting. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Så Teslaen ved Slependen i forrige uke ja. Pen bil. jeg har tatt bilde av den ved slependen(mener jeg å huske), det er vel 3 sider tilbake Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Så den nye 530d fra bmw igår i et lyskryss når jeg øvelseskjørte utrolig fin bil, spesielt i virkeligheten Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Så den nye 530d fra bmw igår i et lyskryss når jeg øvelseskjørte utrolig fin bil, spesielt i virkeligheten og jeg så den nye 535i(!) her om dagen når jeg øvelseskjørte. Jeg vant Men ja, utrolig fin bil! Mye bedre enn på bilder. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Så et par "vanlige" Porscher, en Panamera, en 80-talls Mercedes-Benz cabriolet og en Renault Spider ved Fornebu. I tillegg til alle BMWene ved Bilia da. Ikke at de nye BMWene er så pene, men hei hå. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 På min lange kjøretur fra Trondheim så jeg et par X5M, en X6 og jeg kan banne på at jeg så en M5 Touring, i det minste noe med 4 eksospotter bakpå i hvertfall. Jeg møtte også usedvanlig mange Boxster på veien. Minst 5 av dem før jeg begynte å gi blaffen. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Et par X5M? Sikker på at det var M, altså? Såvidt jeg vet har de ikke solgt mer enn et par-tre stykker i hele Norge. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Temmelig sikker, men ikke 100%. Litt vanskelig å avgjøre når man bare ser dem i forbifarten. Uansett valgte jeg å gamble på at det var M-versjoner jeg faktisk så, siden de hadde 4 svære eksospotter hver. Nå vet jeg at man kan style dem til å se ut som M-versjon uten å faktisk være det, men igjen, så valgte jeg å tro at det faktisk var X5M. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Mercedes SL 55 AMG. Porr tyskertralle Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Så en Bentley Continental med mørkebrunt skinninteriør og mørkegrå felger. Usikker på om det var GT eller ikke, men fin var den! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Så en Bentley Continental Flying Spur for et par dager siden. Samme som jeg har sett tidligere, men flott bil! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ferrari 360 Modena på bensinstasjonen her for ca. halvtime siden Fikk ikke tatt bilde, var grom lyd på den gitt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Temmelig sikker, men ikke 100%. Litt vanskelig å avgjøre når man bare ser dem i forbifarten. Uansett valgte jeg å gamble på at det var M-versjoner jeg faktisk så, siden de hadde 4 svære eksospotter hver. Nå vet jeg at man kan style dem til å se ut som M-versjon uten å faktisk være det, men igjen, så valgte jeg å tro at det faktisk var X5M. Tror det evnt. er enklere å skille M-utgavene fra andre på frontfangeren. Den er ganske forskjellig fra "standard" X5, og jeg tror langt færre gidder å skifte den enn å sette på et par ekstra rør i rompa. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Så en Dacia Logan og en Porsche 928 ved Fornebu. Har sluttet å telle Boxster og 911. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Så den nye GT-R´n igjen idag. Er en japse som kjører rundt med den på prøveskilter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå