stich_it Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kudos til den som greier å finne fetere bil på Norske skilter. Det går nemlig ikke. fetere finnes nok vel for meg iallefall, men mer snobbete derimot skal du slite med å finne med norske skilter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det er forøvrig meg som står foran bilen Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det er forøvrig meg som står foran bilen Og? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ingenting. Men nok offtopic Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Han kunne gjort noe med insektene. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Så nok en Mercedes CLS AMG-versjon idag. Pokkern så mange slike biler det er omkring egentlig. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Mine høydepunkter i 2010 er en CL og en påskegul 240. Skal få opp noen bilder når jeg har tilgang på PC med bluetooth.. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Mine høydepunkter i 2010 er en CL og en påskegul 240. Skal få opp noen bilder når jeg har tilgang på PC med bluetooth.. denne 240'n? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Så nok en Mercedes CLS AMG-versjon idag. Pokkern så mange slike biler det er omkring egentlig. Ja, så også en CLS AMG-versjon (ihvertfall med AMG-logo bakpå) når jeg skulle ut på ski i dag. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Mine høydepunkter i 2010 er en CL og en påskegul 240. Skal få opp noen bilder når jeg har tilgang på PC med bluetooth.. denne 240'n? Ja, hahaha din eller? Tidenes spoiler, på lite godt og mye vondt. Lenke til kommentar
CSJC Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Rett utenfor Gatwick, London suste det forbi en TVR Cerbera Speed i sommer. Et vilt syn. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Mine høydepunkter i 2010 er en CL og en påskegul 240. Skal få opp noen bilder når jeg har tilgang på PC med bluetooth.. denne 240'n? Ja, hahaha din eller? Tidenes spoiler, på lite godt og mye vondt. Hahah, nei ikke min. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Så en tuned toyota idag som virkelig trakk oppmerksomhet her jeg bor ! Sånne biler jeg har mer lyst å se i hverdagen enn noen kjedelige nye volkswagen/audi, uff Trykk på bildet for å forstørre Endret 7. mars 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Timster Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har sett litt av hvert kult i det siste. Har ikke fått knipset bilde desverre. Har sett Audi RS6 STV, en RS4 STV, en STRØKEN RS2 som stod med panseret oppe (pent inni der ass:D), Range Rover Supercharged (toppmodellen), en flott Chevrolet Camaro fra 70 tallet, en Porsche Panamera i dag. Og mest spesiell, en som jeg nok ikke ser igjen, En original MTM (audi) S4 94' mod, DET er en rakker av en bil! 2,2 Turbo, 310 hk omtrent, med porsche bremser osv. Den hadde null problem med å spinne med alle fire hjulene på tørr asfalt:) Sånt blir man glad av å se:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Nissan GT-R spotta i rushen i Stavanger igår, desverre ingen bilder. For ein bil Ellers så jeg 2 Astra G Opc igår Endret 11. mars 2010 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Nissan GT-R spotta i rushen i Stavanger igår, desverre ingen bilder. For ein bil Ellers så jeg 2 Astra G Opc igår Gråfarvet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Nissan GT-R spotta i rushen i Stavanger igår, desverre ingen bilder. For ein bil Ellers så jeg 2 Astra G Opc igår Gråfarvet? Stemmer, sånn gun metallic eller hva det nå heter. Se her. Bad og si det, men hadde ikke valgt en eneste bilen over en sånn "riskoker". Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Nissan GT-R spotta i rushen i Stavanger igår, desverre ingen bilder. For ein bil Ellers så jeg 2 Astra G Opc igår Gråfarvet? Stemmer, sånn gun metallic eller hva det nå heter. Se her. Bad og si det, men hadde ikke valgt en eneste bilen over en sånn "riskoker". Så den hører til i Stavanger ja. Husker ikke om den var registrert, så du det? Skal du ha deg en slik riskoker så flytter du deg over til statene. Ligger vel til rundt $50k brukte der Endret 12. mars 2010 av DSG Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Såg ein bra strøken VolvoV70R i går med skikkelig rakrør og bra med power.. Hadde lite sjangs til å holde følge med han Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Kudos til den som greier å finne fetere bil på Norske skilter. Det går nemlig ikke. Har jo maybach 57 eller 63ene. 57en koster 6m ny, det er ganske kvasst. Sett en del kvasse biler, men få i norge (noen besøk til Cafè de Paris i Monte Carlo). sett en maybach der samt mangle andre sjeldene. i norge er vel kasje en sl 65 amg det beste jeg har sett (2007). Så to "alpina-blå" bmw 760li på motorveien nær Nice, dette var muligens testing fordi det var rett før de ble lansert. I sverrige nær Strømstad har jeg spottet en mb Slr, da kilte det i magen Endret 13. mars 2010 av ProStreetEier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå