EvenL Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Husker den første X6-en jeg så i levende live. Er snart to år siden, og jeg har ennå ikke blitt vant med hvor ufattelig lite pen den er ... Takk! Det var ett stykk bra setning. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Jeg synes X6 er ganske pen, men det er som Motor beskrev den; Bilen er både elsket og hatet. Bilen ser stor og romslig ut, men skal visstnok være ganske trang etter som jeg har lest det. Endret 18. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg synes X6 er ganske pen, men det er som Motor beskrev den; Bilen er både elsket og hatet. Bilen ser stor og romslig ut, men skal visstnok være ganske trang etter som jeg har lest det. Naboen har nettopp kjøpt seg en X6. Aldri ville jeg betalt 1.1 mill for en bil du knapt nok kan se ut av vinduet bak. I tillegg ser det ganske trangt ut for de som sitter bak. Kan aldri tenke meg det er noe god høyde mellom taket i baksetene. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg synes X6 er ganske pen, men det er som Motor beskrev den; Bilen er både elsket og hatet. Bilen ser stor og romslig ut, men skal visstnok være ganske trang etter som jeg har lest det. Naboen har nettopp kjøpt seg en X6. Aldri ville jeg betalt 1.1 mill for en bil du knapt nok kan se ut av vinduet bak. I tillegg ser det ganske trangt ut for de som sitter bak. Kan aldri tenke meg det er noe god høyde mellom taket i baksetene. X6 er jo bare en stygg versjon av X5 med mye mindre plass Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg synes X6 er ganske pen, men det er som Motor beskrev den; Bilen er både elsket og hatet. Bilen ser stor og romslig ut, men skal visstnok være ganske trang etter som jeg har lest det. Naboen har nettopp kjøpt seg en X6. Aldri ville jeg betalt 1.1 mill for en bil du knapt nok kan se ut av vinduet bak. I tillegg ser det ganske trangt ut for de som sitter bak. Kan aldri tenke meg det er noe god høyde mellom taket i baksetene. X6 er jo bare en stygg versjon av X5 med mye mindre plass Jeg synes nå X5 er en nokså fin bil. Eneste at den er for dyr i Norge. Hadde den kostet 400-500,- slik som alle andre land utenom Norge så hadde det vært en ganske grei bil. X6 ser stygg ut og er upraktisk. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Så en r8 på tirsdag. Rimelig tøff bil! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Jeg har sett en pussig bil langs veien i det siste når jeg går til jobben. Synes den så litt Mercedes aktig ut, men ikke helt MB. Måtte jo sjekke litt, og det viste seg å være en Chrysler Crossfire som riktignok har endel Mercedes teknologi. Ikke akkurat flott, men litt spesiell. http://en.wikipedia.org/wiki/File:Chrysler_Crossfire_Red_Coupe2.JPG Endret 19. februar 2010 av Mythos Lenke til kommentar
rublings Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg synes X6 er ganske pen, men det er som Motor beskrev den; Bilen er både elsket og hatet. Bilen ser stor og romslig ut, men skal visstnok være ganske trang etter som jeg har lest det. Naboen har nettopp kjøpt seg en X6. Aldri ville jeg betalt 1.1 mill for en bil du knapt nok kan se ut av vinduet bak. I tillegg ser det ganske trangt ut for de som sitter bak. Kan aldri tenke meg det er noe god høyde mellom taket i baksetene. X6 er jo bare en stygg versjon av X5 med mye mindre plass Jeg synes nå X5 er en nokså fin bil. Eneste at den er for dyr i Norge. Hadde den kostet 400-500,- slik som alle andre land utenom Norge så hadde det vært en ganske grei bil. X6 ser stygg ut og er upraktisk. Jeg sa aldri at X5 var stygg. Syns det er en veldig tøff SUV. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har sett en pussig bil langs veien i det siste når jeg går til jobben. Synes den så litt Mercedes aktig ut, men ikke helt MB. Måtte jo sjekke litt, og det viste seg å være en Chrysler Crossfire som riktignok har endel Mercedes teknologi. Ikke akkurat flott, men litt spesiell. http://en.wikipedia.org/wiki/File:Chrysler..._Red_Coupe2.JPG Ja, den ser noe spesiell ut. Så en av de i mørk blå her i Trondheim før jul en gang. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Så en bil som så ut som prototype som ble testet ut i Trondheim, stasjonsvogn. Rakk ikke dra fram kameraet. Noen andre som har sett noe slikt i Trondheim i det siste? Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Har ikke peiling på hvilke biler dette er annet en at det er BMW alle 3. De kom plutselig rullende inn på statoilstasjonen i Namsos idag. Endret 19. februar 2010 av EspnV Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Den første bilen (den umaskerte) er en BMW 7-serie (F1), mens de to andre sannsynligvis er BMW 5-serie, hhv. sedan (F10) og stasjonsvogn (F11). Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Var disse jeg så i Trondheim. Men kun den som sto bakerst som fikk meg til å gå ut av Zombie-modus (trøtt!). Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Var disse jeg så i Trondheim. Men kun den som sto bakerst som fikk meg til å gå ut av Zombie-modus (trøtt!). Hadde egentlig glemt bilene men så la jeg merke til posten din og tenke at det kanskje var disse Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Er det lenge siden disse bildene ble tatt? Syntes det er litt merkelig om de kamuflerer 5-serie sedan nå. Den er vist for pressen for lenge siden, og flere biler er på vei til forhandlerne nå. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Er det lenge siden disse bildene ble tatt? Syntes det er litt merkelig om de kamuflerer 5-serie sedan nå. Den er vist for pressen for lenge siden, og flere biler er på vei til forhandlerne nå. Ble nok tatt samme dag som de ble postet her. Bilen kjørte iallfall rundt i Trondheim samme dag. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Så en svart Mercedes CLS AMG-versjon ved Gløshaugen i dag. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Så en Ferrari på vinterføre for et par dager siden. Tilhørte vel en av eierne i rederiet her nedi veien. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det går en gul Ferrari 355 (usikker) her i Grimstad. Ser lite pen ut når den er skitten av alt saltet og snøen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kudos til den som greier å finne fetere bil på Norske skilter. Det går nemlig ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå