Amberlamps Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 En av Lunde´s biler: Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Her er to biler ingen av dere har sett live før (mest sannsynlig). Astonen er én av tre i hele verden, og Citroënen kommer til Norge i løpet av våren. Kule biler! Deltaen var bare sinnssykt strøken. Jeg har fryktelig lyst på en sånn. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 En av mine kollegaer har en rød Lancia Delta Intergrale, grom bil det. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Har en del bilder av grombiler som parkerer på jobben.. skal prøve å få lagt inn bilder av disse ila. helga. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) En av Lunde´s biler: Ja, Lunden har mye bra biler. Ser han har noen Porsche Cayenner Turbo og noen stylede X5er. Tror han har en bilpark for en god del millioner. Endret 6. februar 2010 av Teac Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvilken Citroën er det? Den så veldig spennende ut som en småbil, tenk Aygo/107/C1. Synd alle disse har problemer med gassen, for vi holdt på å kjøpe den. Har du mer informasjon om den? Kan gjerne sende PM for å holde tråden on-topic. Lunde har jo greit med cash også da, hadde nok kjøpt et par fine biler hvis jeg hadde hans økonomi. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Lunde har jo greit med cash også da, hadde nok kjøpt et par fine biler hvis jeg hadde hans økonomi. Er det han som driver med Princess båter? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Lunde har jo greit med cash også da, hadde nok kjøpt et par fine biler hvis jeg hadde hans økonomi. Er det han som driver med Princess båter? Stemmer. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Henrik C: Sjekk ut BilNorge.no, de har skrevet en del om den. Det er en Citroën DS3, en småbil med premium-preg, som skal konkurrere hovedsaklig mot Mini og Fiat 500. Blir kun å få i tre-dørs-variant, og med stivere priser enn sin bror Citroën C3. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hun kjører rundt i en Golf til vanlig, men den er ikke så grei på langtur. Er vel 4-5 timer å kjøre, og da er det jo greit med quattro. Fra Golf til S8. Ikke verst. Skulle bare mangle å kjøre S8 på langtur. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Når jeg var i England og hentet en superbil så var det utrolig mange feete biler på veiene jeg så som jeg ikke forventet å se. Fikk ihvefall snappet et bilde av en Ferrari som lekte litt med oss på motorveien mot London, tror det er en 599GTB. England virker ihvefall som et veldig kult land når det gjelder biler.. Endret 13. februar 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Heftig diffuser. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Den S60-en på det første bildet var vel ikke sååå spesiell? Men ja, jeg også har det inntrykket av at det er mye snacks å finne blant biler i England. Så er det ganske billig å kjøpe bil der borte også, selv om bilutgifter generelt ligger på et relativt høyt nivå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) 612 Scaglietti, er det ikke? På det andre bildet. Endret 15. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 612 Scaglietti, er det ikke? På det andre bildet. Ferrari 599. Jeg så forøvrig en Alfa Romeo MiTo i sikkert 180 km/t forbi meg på Nordschleife i regnvær sommeren 2009. Usikker på om det var 2009 eller 2008, men det var ihvertfall et halvår/år før den kom til Norge. Det kom også en Audi R8 susende forbi i godt og vel over 250 km/t, men det var liksom MiTo'en som var det store.. ( ) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Vet ikke om det er så mye å juble over, men jeg så en svart BMW 645ci kabriolet på veien idag. EDIT: Så også en svart BMW M5. Endret 16. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Idag så jeg en BMW X6, for første gang. Så en BMW 630i også, men den blekner litt i forhold til 645 som jeg så tidligere. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Husker den første X6-en jeg så i levende live. Er snart to år siden, og jeg har ennå ikke blitt vant med hvor ufattelig lite pen den er ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå