Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken Citroën er det? Den så veldig spennende ut som en småbil, tenk Aygo/107/C1. Synd alle disse har problemer med gassen, for vi holdt på å kjøpe den.

Har du mer informasjon om den? Kan gjerne sende PM for å holde tråden on-topic.

Lunde har jo greit med cash også da, hadde nok kjøpt et par fine biler hvis jeg hadde hans økonomi.

Lenke til kommentar

Når jeg var i England og hentet en superbil så var det utrolig mange feete biler på veiene jeg så som jeg ikke forventet å se. Fikk ihvefall snappet et bilde av en Ferrari som lekte litt med oss på motorveien mot London, tror det er en 599GTB. :thumbup:

England virker ihvefall som et veldig kult land når det gjelder biler..

post-79212-1266072443_thumb.jpg

post-79212-1266072446_thumb.jpg

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Den S60-en på det første bildet var vel ikke sååå spesiell? :p Men ja, jeg også har det inntrykket av at det er mye snacks å finne blant biler i England. Så er det ganske billig å kjøpe bil der borte også, selv om bilutgifter generelt ligger på et relativt høyt nivå.

Lenke til kommentar
612 Scaglietti, er det ikke? På det andre bildet.

Ferrari 599.

Jeg så forøvrig en Alfa Romeo MiTo i sikkert 180 km/t forbi meg på Nordschleife i regnvær sommeren 2009. Usikker på om det var 2009 eller 2008, men det var ihvertfall et halvår/år før den kom til Norge. Det kom også en Audi R8 susende forbi i godt og vel over 250 km/t, men det var liksom MiTo'en som var det store.. ( :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...