Attityd Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg følte at hele London krydde av fete kjøretøy når jeg var der i 2005. Jeg så en Enzo første kvelden, en Rolls Royce Phantom bak todekkern, Ferrarier parkert her og der, en Continental GT utenfor hotellet pluss en Arnage med Dubai skilter nede i gata. I tillegg til uinteressante ( i denne settingen ) Jaguarer o.l.Fikk greit hakeslepp... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Så må vi huske at England er større enn lille Norge og at britene er såpass heldige at de slipper å bli druknet i store avgifter. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Ja masse fete biler der. Har ikke tellingen på hvor mange Bentley,Ferrari,Porsche,Aston Martin,Audi'er ( R8 osv) jeg så der. Porsche var hvertfall helt normalt i London. Så forresten en Rolls Royce Coupe på kvelden også, må være noe av det peneste jeg har sett! Endret 3. februar 2010 av Nikkor Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hva hadde jeg vel ikke gjort for å være en Engelsk lord med herregårdshus, gammel Rolls Royce, egen butler og det eneste jeg gjorde på dagene var å drive med jakt og drikke sherry og eldgammel cognac. Akk ja. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hva hadde jeg vel ikke gjort for å være en Engelsk lord med herregårdshus, gammel Rolls Royce, egen butler og det eneste jeg gjorde på dagene var å drive med jakt og drikke sherry og eldgammel cognac. Akk ja. kjøre bil på jordet mener du vel? jeg hadde anlagt bilbane på gården og hatt det festlig sammen med kompiser Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 kjøre bil på jordet mener du vel?jeg hadde anlagt bilbane på gården og hatt det festlig sammen med kompiser nyrik jypling med kjøpt tittel sier du? man kjører da klassisk ørkenrally og paris - monte carlo og slikt i sin årgangs bently eller lignende må da vite. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Yep, Rally Monte Carlo med en Austin 3000. + gumball 3000 med en Porsche 911 Turbo... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) gumball hadde jeg ikke blitt med i en Porsche nei, heller noe mye mer eksotisk... noe som Campagna T-Rex(hvis den er behagelig å kjøre), Koenigsegg CCX eller noe rundt de bilene ett sted samme gjelder forresten for Rally Monte Carlo også... edit: var i Milano for en stund siden, prøvde å få haik med en limo som kjørte forbi, den var ikke så ivrig på å stoppe for oss ellers var det lite bra biler der edit2: ja, vi var veldig fulle var usikre på hvor vi var... Endret 3. februar 2010 av aklla Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 den bil intresserte lorden: Yep, Rally Monte Carlo med en Austin 3000. den bil intresserte lordenens sønn: + gumball 3000 med en Porsche 911 Turbo... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 London har mye pent. Vi bodde på Mayfair, og utenfor hotellet stod det mange pene biler - blant annet en Porsche Carrera GT i sort. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Alle sett i Chelsea/Knightsbridge-området. Så utrolig mye mer, men fikk ikke tatt bilde av alt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Matt sort ser utrolig fett ut! Så en Mercedes CL-klasse, tror jeg det var, i matt sort rett utenfor hotellet i London. Så også en X5 i matt sort med rødt og sort interiør på utsiden av Harrods, hadde bilde på mobilen men det tror jeg at jeg har mistet. Ser fortsatt sinnsykt bra ut! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Matt sort var faktisk mye kulere enn jeg hadde forestilt meg! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Matt sort var faktisk mye kulere enn jeg hadde forestilt meg! ganske sikker på at dette er en farge de kaller "Stealth Black"... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 De kan kalle det hva de vil, mattlakk er hva det er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ser ofte en mørkerød BMW M6 Cabriolet i Stavanger området. Har og sett en Ferrari 599 en del ganger i samme området. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fint syn utenfor skolen i dag: Audi S8, 2009-modell tror jeg. Hadde blant annet keramiske bremser og sånn rattgiring (triptonic?). En jente i klassen som kjørte farens bil til skolen. Veldig pen bil! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg hadde aldri latt datteren min kjørt min S8. Snill pappa. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hun kjører rundt i en Golf til vanlig, men den er ikke så grei på langtur. Er vel 4-5 timer å kjøre, og da er det jo greit med quattro. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Fint syn utenfor skolen i dag:Audi S8, 2009-modell tror jeg. Hadde blant annet keramiske bremser og sånn rattgiring (triptonic?). En jente i klassen som kjørte farens bil til skolen. Veldig pen bil! Den er grå ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå