Hanihagen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Så en Sort(så ikke fargen så lett får det var mørkt) Panamera på vei til trysil på fredag sist uke, utrolig fin bil i virkeligheten faktisk Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Var ute og tuslet meg en tur forrige dagen, når en Jaguar XKR kjørte rolig gjennom en rundkjøring ved Tyholt. Når den kom seg ut av rundkjøringen dro den litt på, og den har seriøst den nydeligste motorlyden jeg noensinne har hørt. Grrr! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) stod en porsche 911 carrera stående utenfor her i går, men pga fotoforbud blir det nok ingen bilder.... ellers står det oftest en porsche 944 i garasjen, kjip bil men det er da en porsche så en slik for en stund liten siden: Endret 21. januar 2010 av aklla Lenke til kommentar
mosle Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Så mer spesielle enn flotte biler... Men når jeg skulle hjem fra skolen, stod det parkert en lada Niva, og en Porche 944. Men, den som fikk meg til å dra mest på smilebåndet var Nivaen, er en viss sjarm over disse bilene Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Denne tråden minner meg litt om da jeg var liten og rusla rundt i byen for å se på biler for en mannsalder siden. Jeg og kameraten min kalte det for mustangjakt siden vi syntes Ford Mustang var det ultimate vi kunne vente å se her i småbyen. Det gikk lenge mellom hver gang vi så en. Men det tøffeste jeg kan huske at vi så her i byen var en Jaguar E-type med tre vinduspussere. Nå om dagen er jeg ikke så opptatt av å se på biler. Men jeg drar på smilebåndet når jeg ser en senket råner lister seg over en fartsdump med den latterlige bilen sin. Hver sin lyst... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Møtte en Jaguar XK i rundkjøringen idag, fy faen for en lekker bil. Lyden var ikke dårlig den heller. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Haha, jeg så en BMW 850 for noen dager siden! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Så en svart Audi RS6 idag. Grom lyd som kunne høres på lang avstand. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 På Byåsen? Står en i nærheten av skolen min, forrige generasjon, lite skilt bak og porr lyd. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Så temmelig ny ut faktisk. Så den utenfor Bunnpris ved St.Olavs hospitalet. Endret 2. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Oi, visste ikke at det var en sånn tråd her! Jeg er heldig og kan nok stille med mye kult! naboen vår eier Ferdinand Motor i Bergen, og kommer stadig hjem med kule bier med prøveskilt på! Blant annet husker jeg det stod om en slik Porche 911 Turbo i BT for en stund siden, og samme dag kom naboen hjem med den, sykeste ^^ Ellers er Lambo'en de har kommet med 2 ganger temmelig kul, så den parkerer de så alle ser -.- Kanskje jeg kan ta bilder hver gang de kommer med noe kult noe ^_^ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Så en Bentley på vei hjem fra skolen i dag, har sett den før, men aldri fått med meg hvilken modell. Så den nokså kjapt, fikk heller ikke tatt bilde (mobil + masse snø + avstand er håpløst), men det så ut som en Continental Flying Spur i sort. Pen bil! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 så en hummer H2 limmo når jeg var ute på byen i oslo på fredag prøvde å ta bilde, men dårlig kamera+mørkt+lettere beruset gjorde at det lignet med på abstrakt kunst. uansett, denne: Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kom over denne da jeg var i Tyskland for en uke siden. Sto en Maybach på andre siden av plassen, men den var ikke interessant i forhold. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Den Hummer-limousinen har en liten sak i siste Autofil-bladet, faktisk. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kostet vist 3 mill på norske skilter :!: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 har sett den ett par ganger før kjørte mot oslo en gang, i køen i motgående så jeg vel 4 limusiner, inkl. hummer-limousinen. var noe music-awards eller noe i oslo rett etterpå, regner med at det var derfor. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Nydelig kjerre det der, Tee-Zee! Endret 3. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Tok disse bildene utenfor hotellet i London denne helgen: Panamera Turbo. RR Phantom i bakgrunnen. Gallardo. Sykt pen! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Spesielt Old Bond Street og Knightsbridge har høy tetthet av fancy kjøretøy. Så bl.a. en sort matt 599 GTB og en rosa(!) Gallardo Superleggera (i Sloane Street) sist jeg var i London. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå