Hachon Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nissan 370Z i Bangkok for et par timer siden. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Så en Audi RS4 på en statoilstasjon idag. Fabrikkny bil med røde prøveskilter og mørkeblå lakk. EDIT: Så også en Cayenne Turbo idag utenfor SAS hotellet. Endret 9. januar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja kjenner han som kjører panameraen... (Jos lunde viss du vet hvem det er ) Hvis du kjenner han, så bør du vel klare å skrive navnet rett? Lenke til kommentar
sToned-_- Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ja kjenner han som kjører panameraen... (Jos lunde viss du vet hvem det er ) Hvis du kjenner han, så bør du vel klare å skrive navnet rett? Haha xD ja Johannes Men de fleste vet vell hvem han er viss jeg sier Jos... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 De fleste? Aldri hørt navnet hans en gang. Skal vi gå tilbake til topic nå? Lenke til kommentar
sToned-_- Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja ... Jeg så den nye Bmw 5-serie GT idag De har bomma med den Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Ja ... Jeg så den nye Bmw 5-serie GT idag De har bomma med den Neeeei, den er RÅ! Baken kunne kanskje vært en tanke lettere, men nam! Men tror jeg hadde før tatt X6n. Endret 15. januar 2010 av DSG Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Så en Porsche Cayenne Turbo på vei fra skolen, med BR-skilt. Ikke en superfantastisk bil, er ikke så utrolig pen bakfra, men har ikke sett Turbo-en før. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Så en Porsche Carrera S i dag, svart med hvite skinnseter.... Med VH... En nummerserie som ikke har kommet opp i 20k enda. Rett før jul så man to stykk militære Hummere bakpå en transportbil, disse med snorkel og eksosrør oppover siden og over taket... Endret 15. januar 2010 av Ingeniør Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Så en Porsche Carrera S i dag, svart med hvite skinnseter.... Med VH... En nummerserie som ikke har kommet opp i 20k enda. Har sett den jeg også Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Aner jeg et hint om at den er din...? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Neeeei, den er RÅ! Baken kunne kanskje vært en tanke lettere, men nam! Men tror jeg hadde før tatt X6n. Du har noen veldig rare preferanser når det kommer til bil. 5-serie GT er fin å kjøre (spesielt med treliters bensinturbo og utstyr for 400.000), men den ser jo ikke ut i måneskinn. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Neeeei, den er RÅ! Baken kunne kanskje vært en tanke lettere, men nam! Men tror jeg hadde før tatt X6n. Du har noen veldig rare preferanser når det kommer til bil. 5-serie GT er fin å kjøre (spesielt med treliters bensinturbo og utstyr for 400.000), men den ser jo ikke ut i måneskinn. Haha, ja jeg får høre det hele tiden... Lurer egentlig hva som ligger bak... klarer ikke tenke ut en grunn eller, hmm, tror det kan være det at vi nordmenn skal være så utrolig fornuftige slik at jeg favoriserer vulgære og unødvendige biler bare for at jeg ikke skal være like kjedelig som mengden. Ikke vet jeg Spotta forresten en beige Jaguar XK cab av typen ny idag. Nydelig farve! Endret 15. januar 2010 av DSG Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Aner jeg et hint om at den er din...? Hadde en ikke bare vært fattig student... Den er nok dessverre ikke min Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Haha, ja jeg får høre det hele tiden... Lurer egentlig hva som ligger bak... klarer ikke tenke ut en grunn eller, hmm, tror det kan være det at vi nordmenn skal være så utrolig fornuftige slik at jeg favoriserer vulgære og unødvendige biler bare for at jeg ikke skal være like kjedelig som mengden. Ikke vet jeg Spotta forresten en beige Jaguar XK cab av typen ny idag. Nydelig farve! Det har da ikke noe med å være fornuftig å gjøre å ikke like SUV (som vi har diskutert før). Det har for det meste med kjøreegenskaper å gjøre. Når det gjelder 5 GT, så er det bare at den er så utrolig stygg. Fronten er ok, og nye 5-serie ser bra ut. Resten er derimot, unnskyld uttrykket, helt jævlig. For å holde det litt on topic, så så jeg faktisk en Jaguar XKR på Ring 3 i dag tidlig. Endret 15. januar 2010 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Det har da ikke noe med å være fornuftig å gjøre å ikke like SUV (som vi har diskutert før). Det har for det meste med kjøreegenskaper å gjøre. Det må jo ha noe med fornuftighet å gjøre da? At man velger heller en stasjonsvogn fordi det er mer fonuftig med tanke på kjøreegenskaper? Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Mulig jeg ikke har forstått diskusjonene helt, men jeg er IKKE fornuftig i det hele tatt når det gjelder min bilsmak, men liker ikke x6 eller lignende bmwer uansett, da jeg synes de ser ræva ut. Men ja, tror nok mange velger bort slike biler fordi de er redde for å stikke seg ut Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Det må jo ha noe med fornuftighet å gjøre da? At man velger heller en stasjonsvogn fordi det er mer fonuftig med tanke på kjøreegenskaper? Nei. Det handler om hva man prioriterer. Det blir jo like dumt som å si at du vil ha SUV fordi det er fornuftig når man skal synes/flashe penger/komme frem (i visse tilfeller). Da er jo du like fornuftig som meg. Endret 16. januar 2010 av Tee-Zee Lenke til kommentar
sToned-_- Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Så også den nye Bmw x1 idag... Den var ganske tøff Men jeg var for sein fram med mobilen -___-'' Endret 16. januar 2010 av sToned-_- Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg så en blå Panamera kjøre forbi grimstad på vei til skolen igår. Det varmet hjertet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå