Henrik C Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Stemmer! Var omtrent samme farge, ganske artig bil. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Volvo XC60 R-Design! Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Naboen til en kompis har en grønn elbil med regnr: EL1337 Er ikke d epic så vet ikke jeg. Lurer på hvor mye verdien av den bilen steg da han fikk det nret. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Her har dere ett bilde:) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk sett den relativt nye Nissan GT-R her i stavanger idag... nydelig bil! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg har kun sett et par Cayenne'er i de siste dagene før jul. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Cayenner er jo ikkeno spess lenger da:/. Så en Porsche Panamera i går, da snakker vi litt mer sjeldent. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Så en Cayenne i grøfta. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Naboen til en kompis har en grønn elbil med regnr: EL1337Er ikke d epic så vet ikke jeg. Lurer på hvor mye verdien av den bilen steg da han fikk det nret. SYKT Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Så en Cayenne i grøfta. Er jo der de hører hjemme! Så en Aston Martin DB7 på Bygdøy her om dagen. Fikk ikke dratt opp mobilen Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Så en Audi RS6 her om dagen i Trondheim. Kan ikke være mange av de i Norge? Fikk dessverre ikke telefonen fort nok til å ta bilde. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Så en Audi RS6 her om dagen i Trondheim. Kan ikke være mange av de i Norge? Fikk dessverre ikke telefonen fort nok til å ta bilde. Farge? Tror kanskje den holder til i nærområdet mitt Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Naboen til en kompis har en grønn elbil med regnr: EL1337Er ikke d epic så vet ikke jeg. Lurer på hvor mye verdien av den bilen steg da han fikk det nret. Omg... Tror heller jeg hadde gått til jobb før jeg hadde kjørt noe slikt Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Naboen til en kompis har en grønn elbil med regnr: EL1337Er ikke d epic så vet ikke jeg. Lurer på hvor mye verdien av den bilen steg da han fikk det nret. Omg... Tror heller jeg hadde gått til jobb før jeg hadde kjørt noe slikt Wtf:S Jeg hadde byttet x5en vår mot en slik en Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Naboen til en kompis har en grønn elbil med regnr: EL1337Er ikke d epic så vet ikke jeg. Lurer på hvor mye verdien av den bilen steg da han fikk det nret. Omg... Tror heller jeg hadde gått til jobb før jeg hadde kjørt noe slikt Wtf:S Jeg hadde byttet x5en vår mot en slik en Det er fortsatt en el-bil Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Så en Audi RS6 her om dagen i Trondheim. Kan ikke være mange av de i Norge? Fikk dessverre ikke telefonen fort nok til å ta bilde. Farge? Tror kanskje den holder til i nærområdet mitt Det er en sølvgrå en av forrige generasjon som holder til i en bratt bakke i nærheten av der jeg bor. KAnskje det er samme område? Det er ved Havstein Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det er/var en Panamera som kjørte rundt i Stavanger for ikke så lenge siden. Også er det naboen's SL63 AMG da.. Men den står under presenning mesteparten av tiden, så jeg kan vel ikke akkurat si jeg har "sett" den så mye Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Så en Audi RS6 her om dagen i Trondheim. Kan ikke være mange av de i Norge? Fikk dessverre ikke telefonen fort nok til å ta bilde. Farge? Tror kanskje den holder til i nærområdet mitt Det er en sølvgrå en av forrige generasjon som holder til i en bratt bakke i nærheten av der jeg bor. KAnskje det er samme område? Det er ved Havstein Det var en sølvgrå av forrige generasjonen. Godt mulig at det er samme bil vi snakker om Lenke til kommentar
sToned-_- Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det er/var en Panamera som kjørte rundt i Stavanger for ikke så lenge siden. Også er det naboen's SL63 AMG da.. Men den står under presenning mesteparten av tiden, så jeg kan vel ikke akkurat si jeg har "sett" den så mye Ja kjenner han som kjører panameraen... (Jos lunde viss du vet hvem det er ) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Det er/var en Panamera som kjørte rundt i Stavanger for ikke så lenge siden. Også er det naboen's SL63 AMG da.. Men den står under presenning mesteparten av tiden, så jeg kan vel ikke akkurat si jeg har "sett" den så mye Ja kjenner han som kjører panameraen... (Jos lunde viss du vet hvem det er ) Det er vel bare en av mange biler han har da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå