Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Har ikke bilder men jeg så en SL500 for noen dager sidem, en Ferrari 360, BMW 760li, BMW X5M for en stund siden, Audi S6 4.2L omtrent 94 mod (sykeste lyden jeg har hørt btw), Porscher ser jeg faktisk hver dag.

En lærer på skolen har faktisk en Oldsmobile 442 is trøken stand å, så den her om dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så en litt eldre Touran på vei til skolen. Det morsomme (spesielle?) med den var lykteplasseringa - den manglet nærlys på venstre side - og tåkelys på høyre. For å kompensere for mangelen kjørte han da med tåkelys på, så han hadde park og tåkelys på venstre side, og vanlig nærlys på høyre. Så særdeles merkelig ut.

Lenke til kommentar

Så også en slik en i Arendal, på vei opp til barnehagen som holder til i nabolaget mitt. Var for flere måneder siden, så husker naturligvis ikke registreringsnummer, men tror det var samme fargen. Muligens den samme?

Så den to ganger på en ukes tid, og så har jeg ikke sett den siden.

Lenke til kommentar
Fikk sitte i en audi r8 på en bilmesse for noen uker siden.

Også har vi noen nede i gata som eier en svart sånn:maserati.jpg

De som har denne har nå fått seg en porsche 911 også nå, i tilegg til at de har mange andre biler også, snakk om å vere rike!!

Du vet at det er en photoshop modd det bildet der?

Det ser jeg, men bilen er den samme.

Lenke til kommentar
Nok en gang har jeg sett Maserati Granturismo og en Porsche. Sjelde man ser Maserati på veien.

Åh jeg elsker lyden av Gran Turismoen! Mener jeg har et bilde av Maseratien til han ene duden i nabolaget i begynnelsen av denne tråden.

Fikk også sett Porsche Panamera idag... den er SVÆR! og NYDELIG!

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Så en litt spesiell Volvo i dag. Husker bare at den var rød og kan minne litt om en gammel Ford pickup, og det er cirka alt.

Fant et bilde av en, noen som vet hvilken modell det er?

2004_05-07h_005.15075713_std.jpg

Har ikke tatt bilde selv, kombinasjonen av kulde og russekro i går gjorde at jeg prøvde å komme meg hjem fortest mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...