sToned-_- Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Naboen har for ca. et halvt år siden handla seg ny bil. En ferrari 612 faktiskt Oo kjører rundt i stavanger området. Lik denne: http://www.ssip.net/upload/ferrari-612-sca...-front-1_97.jpg Edit Med noen feite felger Endret 7. november 2009 av sToned-_- Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Så en Opel Corsa OPC i dag i Sinsenveien, rakk ikke å ta bilde desverre, men den var identisk i fargen med denne : http://www.autocity.com/img/actualidad/gal...OPC_3225_14.jpg Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Så en Porsche Carrera 4S på veien, en Porsche Cayenne parkert tvers over veien og en Audi RS6 nede ved tennisbanen. Carrera'en og Audi'en så jeg mens jeg kjørte som vanlig, så hadde ikke mulighet til å få noe bilde. Cayenne'en rakk jeg ikke å ta bilde av, mens jeg sprang ned for å hente mobilen så kjørte den vekk. Slik at når jeg var tilbake så var det kun en tom parkeringsplass. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Fikk sitte i en audi r8 på en bilmesse for noen uker siden. Også har vi noen nede i gata som eier en svart sånn: Endret 19. november 2009 av Pc96 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 En Maserati Spyker 3200 C8? ;P Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ny her. Telles MB CLS55 AMG? Moren (faren har vel en vanlig CLS) til en bekjent kjører rundt i en slik. Dersom det er interesse kan jeg prøve å snappe et bilde. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det er det vel absolutt interesse for. CLS er supertralle til de grader. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Så en Bentley Continental GT kabriolet parkert utenfor Hotell Continental. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Den er lekker, tror det var samme jeg så utenfor The May Fair Hotel i London. Er dog en liten stund siden, men det var en som lignet veldig på Continental GT når jeg søkte på Bentley i etterkant. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Så en Bentley Continental GT kabriolet parkert utenfor Hotell Continental. I Trondheim? :O Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nei, i Oslo like ved Nasjonal Theateret. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Var vel for mye å håpe på...Har bare sett en Porsche 911 i Trondheim på to uker. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ser Maybach 57 nå og da. samt noen ferrarier, continentaler, DB9, og Koenigsegg CCGT.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Ellers så kjører jeg forbi Autostradabutikken like ved Sandvika hver dag så det blir litt gloing. For de som ikke vet: Autostrada fører bilmerker som Ferrari, Maserati, Lamborghini og Porsche. Var innom Autostrada i går for en liten titt nå som det også nærmer seg et nytt bilkjøp. Alltid moro å gå rundt der å småsikle litt på alt det lekre de sitter inne med. Så for første gang en Maserati Granturismo S, samt en Maserati 4200 og den bilen var faktisk flottere i realiteten enn på bilder synes jeg. Videre var det noen Porsche biler, en BMW M6, en 7'er og en Mercedes Cl 350 med nesten 400hk. Tidligere hadde de en svart Gallardo der også i sommer, men den var vekk nå. EDIT: Kjørte forbi Autostrada Sport idag og så noe som lignet på en Ferrari 360 Challenge Stradale. Artig Endret 11. desember 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
sToned-_- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har sett mye tøft i det siste. Det kjører ganske mye ''KULT'' rundt i stavanger for tia Far til en kompis kjører bla. nye BMW 740 og mora hans kjører en full styla (og trimma) Porsche Cayenne Turbo :!: Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fikk sitte i en audi r8 på en bilmesse for noen uker siden.Også har vi noen nede i gata som eier en svart sånn: De som har denne har nå fått seg en porsche 911 også nå, i tilegg til at de har mange andre biler også, snakk om å vere rike!! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Behøver ikke nødvendigvis å være så rike, det er bare snakk om prioritering. Noen kjøper heller lekre biler i stedet for en hytte på fjellet eksempelvis. I all hovedsak så handler det om hva som er fornuftig bruk av penger. EDIT: Flotte biler uansett Pc96. Endret 13. desember 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Behøver ikke nødvendigvis å være så rike, det er bare snakk om prioritering. Noen kjøper heller lekre biler i stedet for en hytte på fjellet eksempelvis. I all hovedsak så handler det om hva som er fornuftig bruk av penger. EDIT: Flotte biler uansett Pc96. Greit at man ikke behøver vere så rike alltid, men jeg kjenner de folka der godt og de har noe jæ***g med penger, er ikke bare bilene som er flotte men alt de har! Bare sikler hver gang jeg går forbi det huset der siden de har så mange kule biler:) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Bidrar med meg selv foran en Rolls Royce Pahntom Drophead i Italia i sommer. Norskregistrert Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fikk sitte i en audi r8 på en bilmesse for noen uker siden.Også har vi noen nede i gata som eier en svart sånn: De som har denne har nå fått seg en porsche 911 også nå, i tilegg til at de har mange andre biler også, snakk om å vere rike!! Du vet at det er en photoshop modd det bildet der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå