MultiGamerClub Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Så en R8 for et par dager siden, ga fra seg god lyd men politiet så til høyre så.. not happy ending Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Ser fra tid til annen en av disse i gatene her i Austin, TX: Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 De der må jo være sykt morsomme å kjøre? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Enda en Huracan i Oslo. Mulig det er en av de som har blitt spottet tidligere bare med ny folie eller noe, hehe. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) Enda en Huracan i Oslo. Mulig det er en av de som har blitt spottet tidligere bare med ny folie eller noe, hehe. Ja, det er den som var matt blå tidligere - kjenner igjen reg nr.. *edit - det er tydeligvis god butikk i rengjøring av bygninger... Endret 6. desember 2017 av H.A.M. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) Never mind Endret 6. desember 2017 av frohmage Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 De der må jo være sykt morsomme å kjøre? De har vel til og med kun driv på bakhjula, om jeg ikke husker helt feil fra Forza. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Stemmer bra det. Er driv bak. Sitter en 6.2 V8 i den og en 4-trinns automatkasse. Sikkert en veldig morsom bil, ja. Endret 7. desember 2017 av Slettet-2spvYRBZtB Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Bargaten i Beijing er visst stripa. Krydde av AMG, McLaren, Maserati og annet krydder. Og dette søte paret: Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Ble passert av denne herligheten på motorveien i dag. Ut ifra hva jeg kan finne ut er det en Porsche 911 SC fra 1978. Beklager kvaliteten, men det var enklest å bare trykk på dashcamen. 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Dårlig bilde fra litt for mye avstand, men mistenker jeg snubla over bilen til ett frittalende medlem av forumet. Parkert godt unna andre biler på LYR. 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Det stemmer godt at det er bilen min ja 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 (endret) Husker jeg var på jobb flere ganger nå sjefen kom kjørende i en lamborghini. Helsikken for en fin bil. Enda en Huracan i Oslo. Mulig det er en av de som har blitt spottet tidligere bare med ny folie eller noe, hehe. Lite tips til deg og andre i denne tråden: prøv å sensurer bilskiltet. Er ikke alle som liker at bilene deres blir lagt ut på nettet, og spesielt ikke med skiltet synlig. Endret 10. september 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Husker jeg var på jobb flere ganger nå sjefen kom kjørende i en lamborghini. Helsikken for en fin bil. Lite tips til deg og andre i denne tråden: prøv å sensurer bilskiltet. Er ikke alle som liker at bilene deres blir lagt ut på nettet, og spesielt ikke med skiltet synlig. Hva er forskjellen? Skilt er da ikke sensurert når de kjører på veien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Hva er forskjellen? Skilt er da ikke sensurert når de kjører på veien. Poenget er at enkelte ikke liker at man ligger det ut på nettet. Om man gjør det får det selvsagt være opp til hvert vedkommende å reagere, men min mening er at man bør unngå å ligge det ut. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Det stemmer godt at det er bilen min ja Snasen kjerre! 1 Lenke til kommentar
kiaceed2007 Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Hva kan man gjøre med å få skiltnr til noen? Ser ikke helt problemet.. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 (endret) Er det en heftig/dyr bil finner man ut navn på eier -> finner adresse -> stjeler bilen. Mye lettere å følge med i en slik tråd som dette enn å tilfeldigvis se disse bilene ute på veien. Edit: F.eks. tok det meg ett minutt å finne adressen på Grünerløkka til eieren av Huracanen lengre oppe her. Endret 10. september 2018 av Frank Drebin Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Hva er forskjellen? Skilt er da ikke sensurert når de kjører på veien.Tyver kan enkelt finne eier og hjemmeadresse. Siden dette er en tråd for carspotting og ikke Toyota Auris klubben er nok bilene også av interesse for kriminelle. Vi ønsker vel ikke å være en database for dette? Edit: Porschen jeg postet bilde av går f.eks 1000 km i året og står nok godt skjult i en garasje 99,99 prosent av året. Poster vi bilde her er eksponeringen en helt annen. Endret 11. september 2018 av Wisd0m Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Bare en generell observasjon fra min side at rådyre superbiler svært sjelden blir stjålet. De står for godt sikret hos eier og mange av dem har satelittsporing med live overvåking. Det er også høyere risiko for å bli tatt i trafikken med en hvit Huracan enn en BMW 3-serie stasjonsvogn. Det er mer penger i å stjele airbager der både Volkswagen og BMW har opplevd gjentatte organiserte brekk. Samme gjelder vel navigasjonsenheter.. Jeg hadde vært mer bekymret for de bilene med masse dyrt stereoutstyr eller annet som kan skrus ut og selges løst. Ps. Toyota er blant de mest stjålne bilene i Norge, sammen med Audi, BMW, Mercedes og Volkswagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå