Auto Asmodeus Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 He he: Jon Olsson. "svipper bare innom Arne i Monaco for å teste nye sleden hans". Noen mennesker har det godt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Nå har jo Olsson leilighet og er mye i Monaco også da ? Gleder meg til å se Chiron'en hans live selv nå, sikla på P1 GTR'en hans i fjor ? "arnhoff" har hatt et lite møte med den og Endret 16. oktober 2017 av olehenri Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Nå har jo Olsson leilighet og er mye i Monaco også da Ah, det visste jeg ikke. Da er de sikkert gode kæmmiser og griller pølser og drikker nubbe på terrassen til Fredly. Står fortsatt på at de sikkert har det godt Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Da har man fått sett Chiron med egne øyne, for et mesterverk! 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Helt rått! Syns derimot synd på de som er besøkende i dag og i morgen. Virker til å være komplett kaos som vanlig? Besøkte i går, og kunne traske rolig igjennom alle hallene uten å måtte stå i kø og at det var tettpakket med folk. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Ja det var mye folk der allerede kl 10 i dag.. Det å prøve å ta bilder er jo helt håpløst, ikke en kjeft som ser rundt seg når en stakkar prøver å knipse, dytter unna, går foran og blir sure fordi man står rolig og prøver å ta et bilde.. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jeg er ikke der i år, men i fjor var det seriøst digg å være utstiller.. Da slipper man inn en time før åpning og får tatt en titt på det meste før resten slipper til. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Kjørte forbi der i dag - glemte at det var utstilling og jeg skulle nok passert en annen vei. Herregud for et kaos... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jeg er ikke der i år, men i fjor var det seriøst digg å være utstiller.. Da slipper man inn en time før åpning og får tatt en titt på det meste før resten slipper til. En time før? En dag før, heller ... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Man får være der de to dagene før det åpner, men da holder alle på med rigging. Så får man komme inn en time (i praksis litt mer) før utstillingen åpner alle dagene det er utstilling, for min del ble det da til at jeg hadde 3 timer å utforske på i fjor uten at det var slitsomme besøkende der.. Man hadde også en times tid ekstra på ettermiddagen, det funka fint for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Enig. Utstillerkort er digg. Utstillerkort og pressekort samtidig enda bedre. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Hva får du i praksis med pressekortet som ikke utstillere får? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Litt enklere å få lov å klatre over de små "gjerdene" rundt bilene for å ta bilder, og tilgang til foto-soner i bakgården, for eksempel. Har vel tilgang til pressekontoret på Norges Varemesse også, men vi laget vårt eget kontor ute på messegulvet i stedet, så jeg aner ikke hva pressekontoret kan tilby. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 (endret) Å klatre over gjerdene rundt bilene er sånt vi gjør før åpning, det hender overraskende ofte at bilene da åpner seg og eieren kommer for å slå av en hyggelig prat også. Noen ganger skjer det til og med merkelige som fører til at motoren starter Endret 30. oktober 2017 av Snylter Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Hehe, ser den. Men vi rekker ikke over alt før åpning når vi samtidig skal lage reportasjer om det som skal ut fortløpende i løpet av helgen. Ikke alle er ferdigrigget før fem minutter før åpningstid, akkurat. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Hva med flere bilder og mindre snakk? 1 Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Aston Martin DB11 utfor kontoret i dag, dæven for en lyd da den startet opp! Fikk dessverre ikke tatt bilde. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Paserte en Nissan GT-R i lørenskog i går. Svart med YU.skilter. Fyren bak rattet kjørte mildest talt som en fjortenåring i Gran Turismo.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Paserte en Nissan GT-R i lørenskog i går. Svart med YU.skilter. Fyren bak rattet kjørte mildest talt som en fjortenåring i Gran Turismo.. Med av-og-på-gasspedal og hyppig bruk av autovernet for å klare svingene? Hehe. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Ikke langt unna. Ved et par anledninger skapte han ihvertfall "stemning". Lov å håpe at han drar på for mye og ender i en grøft eller et autovern så dårlig sjåfør som han var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå