Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler på at det er M5 pga frontfangeren.

 

Om det er M5 eller ikke ser man bak. Har den 4 potter er det M5.

 

Ruller en "M5" her... full M-styling med alt M5'n har... var en 525d etter et kjapt søk.Alle kan vel skaffe seg 4 potter?

 

Legg merke til at den heller ikke har M5 speil... en vanlig 5'er.

 

Det kan de helt sikkert men man skal være ganske desperat etter oppmerksomhet om man gjør det. Jeg spotter en M5 ut i fra mengden ganske fort.

Lenke til kommentar
Subaru du tenker på? Den er vel ikke noe mere magnet enn det Lancer EVO er. Og jeg opplevde ikke mange ganger at når jeg stopper så stod folk rundt og fotograferte. Noen få ganger var det kanskje en liten unge som tok ett bilde.

 

Impreza STI, ja.

 

Hva slags Evo snakker du om? Jeg tror nok ikke de eldre sedanversjonene er noen yndede fotoobjekter lenger, ettersom de ikke er spesielt sjeldne (de var forholdsvis billige en stund). Den nye hatchbacken er det derimot ikke så mange som har sett, og dermed er det fler som vil ta bilde - tror jeg, hvertfall. :)

 

Det kan de helt sikkert men man skal være ganske desperat etter oppmerksomhet om man gjør det. Jeg spotter en M5 ut i fra mengden ganske fort.

 

Helt enig. Potter og luftinntaket på siden hører ikke hjemme på en vanlig 5-serie. M-fangere, skjørt og speil kan derimot funke veldig bra.

 

Det er likevel ikke alltid like lett å se forskjell. Det finnes en del som har alle eksteriørdetaljene, og det er ikke alltid man får sett interiøret - eller hørt lyden.

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar

Kjører ganske mye bil så har sett endel snasent. Så en gul lamborghini gallardo i lillestrøm for en stund tilbake, har et dårlig bilde av den kan laste opp når jeg kommer hjem. Også har jeg sett en hvit gallardo på e6 like ved dal, denne var det faktisk hvite skilter på, sett en hvit supra på hvite skilter i lillestrøm også.

 

Broren til en kompis av meg har også en jævli feit evo som jeg ser fra tid til annen, er faktisk skilter på den og. Ellers har jeg sett endel ferarier m3,m5,m6 osv men det er liksom litt mer vanlig bortsett fra m5 og m6 kanskje.

Så en hvit sciroccio ved olavsgård samt en blå en ved parkeringsplassen ved slattum i nittedal, kanskje ikke så dyr bil men synes den er jævli kul. :)

Lenke til kommentar
Kjører ganske mye bil så har sett endel snasent. Så en gul lamborghini gallardo i lillestrøm for en stund tilbake, har et dårlig bilde av den kan laste opp når jeg kommer hjem. Også har jeg sett en hvit gallardo på e6 like ved dal, denne var det faktisk hvite skilter på, sett en hvit supra på hvite skilter i lillestrøm også.

 

Broren til en kompis av meg har også en jævli feit evo som jeg ser fra tid til annen, er faktisk skilter på den og. Ellers har jeg sett endel ferarier m3,m5,m6 osv men det er liksom litt mer vanlig bortsett fra m5 og m6 kanskje.

Så en hvit sciroccio ved olavsgård samt en blå en ved parkeringsplassen ved slattum i nittedal, kanskje ikke så dyr bil men synes den er jævli kul. :)

Lurer fortsatt på kva tid du kjem heim ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg satt bak rattet å kjørte bil hjem fra tennisbanen. Følte liksom ikke at jeg bare kunne hive meg på bremsen for så å fyke ut med kamera for å knipse bilder.

 

Nå skal jeg skjerpe meg folkens angående bilder for å dokumentere hva jeg faktisk har sett. Nå skal jeg drite i hva folk tenker og tror eller at eieren kommer ut for å få meg vekk fra bilen.

 

Jeg vil nok se flere fjonge biler og da sverger jeg på at jeg skal knipse bilder, så sant det lar seg gjøre vel å merke.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Kjørte Rolls Royce Phantom Drophead Coupè 2008 modell i sommer (ikke i Norge).

 

Ellers så kjører jeg forbi Autostradabutikken like ved Sandvika hver dag så det blir litt gloing.

 

For de som ikke vet:

 

Autostrada fører bilmerker som Ferrari, Maserati, Lamborghini og Porsche.

 

 

EDIT: kan komme med bilde av Rolls Royce hvis det er noe dere vil ha. Bare gi meg litt tid.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Tviler på at det er M5 pga frontfangeren.

 

Om det er M5 eller ikke ser man bak. Har den 4 potter er det M5.

 

Ruller en "M5" her... full M-styling med alt M5'n har... var en 525d etter et kjapt søk.Alle kan vel skaffe seg 4 potter?

 

Legg merke til at den heller ikke har M5 speil... en vanlig 5'er.

 

Det kan de helt sikkert men man skal være ganske desperat etter oppmerksomhet om man gjør det. Jeg spotter en M5 ut i fra mengden ganske fort.

Ruller en lik en her i Mosseområdet også.

Har M5 fanger både foran og bak, sideskjørt, M5 Speil, M5 grillen under blinklys, 4 potter og alt. Men den har ikke ventilerte bremser, og etter et lite søk fant jeg ut at dette var nettopp en 525d.

I tillegg har den jo ikke M5 interiøret og ikke M5 lyden!

Endret av Pixi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...