Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Engelskregistrerte? Så to fullastede trailere gjennom Oslo i forrige uke også. Blant annet en SVR. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Det har vært et stort mediearrangement i Molde/Ålesund i sommer, for pressekjøring av Range Rover Velar og Jaguar F-Type 2.0. Lenke til kommentar
DD- Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Jaguar hadde noe medie greier i Ålesund ja. SOL var der blant annet for å teste nye F-type. 1 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Så en drøbak-registrert ML63 AMG på vei fra jobb for noen dager siden. Mangler over 350 hester ift min egen... [Edit: Usensurert versjon, men ikke noe bedre kvalitet på selve bildet... ] Endret 24. august 2017 av KalleKanin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Jeg mangler vel 15 hester på arbeidsbilen før jeg tar den igjen... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Det står da ikke ML63 noe sted på den der? 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Skjønte ikke helt poenget med å sensurere reg nr, jeg da. Så kunne man jo lett sjekka om det faktisk var en ML63. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 (endret) Det står da ikke ML63 noe sted på den der? Fordi den reflekterer sterkt sollys og mobilkameraer sjeldent er veldig flinke på eksponeringen i sånne situasjoner. Hvis du zoomer inn så ser du såvidt MB-stjernen også, men er så sterk refleksjon at selv den nesten ikke synes. Så kan godt hende det er et merke der, bare at det ikke synes pga. lyset. Endret 21. august 2017 av Slettet-2spvYRBZtB Lenke til kommentar
DD- Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Supra som jeg så for noen dager siden. Lenke til kommentar
WhalexG Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Har du sett en fin bil på veien? Fortell oss om den! Her kan dere si ifra om dere har sett noen flotte biler! Alt fra Luksus SUV'er til Ferrari! Helst poster med bilde av bilen(e)! Hvor du spottet bilen kan også skrives i posten. Så en rød Lamborghini Huracan som kjørte forbi meg da jeg var på Norway Cup. Hadde et sjukt Akropovic eksosanlegg som produserte en enorm lyd og gjenklang over hele Ekebergsletta 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 To lamboer som kjørte forbi meg på vei mellom Bergen og Geilo ifjor. Faktisk en sikker forbikjøring med god sikt Husker fortsatt hvor deilig det låt da de gasset på! Ellers er det en som kjøre Bentley, en som kjører Maserati og en som kjører Corvette i området der jeg bor. Gøy å spotte en av disse iblant. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Nye MB AMG GT-R hos Mercedes Benz forhandleren i byen, ble kun vindusshopping for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Blåste en oransje mcclaren forbi meg i 2330 på e18 sør for Grimstad i går kveld. Hastigheten var slik at om sjåføren og eventuell passasjer hadde stukket ut armen så hadde de tatt av. Min arbeidsbok sto stille i forhold. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Bedre bilde av AMG GT-R'en over her Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Den bilen der er sexy som fy. Synd at Mercedes ikke er like dristige på smør og brød-bilene sine, men sånn er det jo med alle egentlig.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Det der og GT-S samt den nye C klassen er de eneste bilene jeg liker fra MB, resten er igrunn bare kjedelig og fælt i mine øyne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Sikkert ytterst få som er enige med meg, men W212 er muligens det karosseriet fra MB jeg liker best av de nyere modellene. Selv om det er passe kjedelig at det er hundre millioner av dem på norske veier.. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Sikkert ytterst få som er enige med meg, men W212 er muligens det karosseriet fra MB jeg liker best av de nyere modellene. Selv om det er passe kjedelig at det er hundre millioner av dem på norske veier.. Svigerfar er en av de. Og må si jeg er litt enig her... Liker veldig godt dette karosseriet. Men igjen... En GT-S er noe av det flotteste som er laget med fire hjul. 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 212 er pen, særlig etter facelift. Selv synes jeg også 213 er nydelig. Venter på en S213, blir artig å få den.. Bare teit at det blir så lang leveringstid pga noen options. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Foretrekker 211 med amg optikk over 212. Bonus om den har litt senk og noen fine felger, ala vossen CV3. Er noe med frontlyktene på 212 som får den til å se rar ut i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå