Snylter Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Hvor utvannet er AMG og M merkene i disse dager? Havnet bak en nyere Mercedes i dag med AMG merke bakpå, men etter å sjekket opplysningene så ble jeg usikker, AMG med 204hk. Er jo sånn at jeg nesten kan slenge opp merke på min Hyundai H1 Det er ganske trist, både M, S (audi) og AMG begynner å bli alvorlig utvannet.. Man kan jo bestille en bil med den minste motoren og AMG-pakke, så står det et AMG-merke bakpå.. Det samme gjelder for S-line hos Audi og M hos BMW.. Jeg mener disse merkene burde vært forbeholdt utgaver laget av de respektive tuning-avdelingene, for meg blir det rett og slett feil med AMG-styling på noe som ikke er en AMG tvers gjennom. (Min E-klasse har ikke sportspakke en gang, jeg digger at biler med litt potensiale har diskret design) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 De kunne gjerne ha laget pakker som hadde et tilsvarende utseende som m/s/amg osv, men med distinkte forskjeller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Så en identisk denne i dag på vei til jobb:https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=95261918 Skrekk og gru. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Kjørte fra denne Fikk snap fra svigers (derfor den heslige fonten) av det jeg mistenker er samme bilen inne på Strømmen Storsenter. Lå bak den Lamboen på E6 igjen i går og fikk kommet opp på siden av den og sett ordentlig på den. Fy faen den er grell. Hva i helvete tenkte han eieren på da han fant ut at matt sort bil med svarte felger med syregrønne detaljer er stilig?? Jeg er sikker på at dersom jeg hadde sendt dette bildet til Sant'Agata Bolognese så hadde de kommet og henta redda bilen. Endret 8. juni 2017 av H.A.M. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Ikke bil men denne som jeg kom over i går er så tøff at jeg må dele den! Gressklipper med LS1 motor på 409hk, KW understell etc ? 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Før helgen spotta jeg det jeg er rimelig sikker på var en Bentley Bentayga med en Volkswagen Transporter hakk i hæl nordover på E6. I kollektivfeltet. Transporteren hadde statsemblem (norske løven) på førerdørene. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Stilig, det er ikke mange Bentayga i Norge.. Stordalen har vel en.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) Det ble solgt to nye i fjor ifølge OFVAS, og ingen hittil i år. Fant bruktimporttallene. Tre til som bruktimport i år, og 1 i fjor. Endret 12. juni 2017 av H.A.M. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Hvilken farge var det på den du så da? Stordalen sin er i følge ryktene blitt foliert.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Ikke bil men denne som jeg kom over i går er så tøff at jeg må dele den! Gressklipper med LS1 motor på 409hk, KW understell etc Den er din for en million https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=96091763 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Dagens carspotting på vei til jobb: McLaren MP4-12C, Ferrari F12 og Ferrari California (med taket på, i 19 grader og sol! Skammelig). Men dagens sjeldneste kom rett bak Cali-en: Ford Mondeo Vignale! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 (endret) Naboen driver med privatimport av premium-biler. I går stod en Sort 2017 Audi RS6 Performance utenfor garasjen. Skal knipse bilde av den neste gang den står ute... Men damn for et kjøretøy! Den nye fronten med "QUATTRO" logoen og de nye leppene på sidene er brutal! Endret 13. juni 2017 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Hvilken farge var det på den du så da? Stordalen sin er i følge ryktene blitt foliert.. Den var marineblå. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Naboen driver med privatimport av premium-biler. I går stod en Sort 2017 Audi RS6 Performance utenfor garasjen. Skal knipse bilde av den neste gang den står ute... Men damn for et kjøretøy! Den nye fronten med "QUATTRO" logoen og de nye leppene på sidene er brutal! Har en sånn på bruket her. Helt fantastisk lyd!! 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Naboen driver med privatimport av premium-biler. I går stod en Sort 2017 Audi RS6 Performance utenfor garasjen. Skal knipse bilde av den neste gang den står ute... Men damn for et kjøretøy! Den nye fronten med "QUATTRO" logoen og de nye leppene på sidene er brutal! Har en sånn på bruket her. Helt fantastisk lyd!! Fås disse med hengerfeste? Ser på kjøretøydata at man kan dra 2100kg henger med den bilen... Lenke til kommentar
DD- Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Jeg er ute å kjører også kommer jeg plutselig over dette i en helt vanlig gate. 2 stk Audi S2/RS2 og 1 Audi 90 Imsa GTO(Replika?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Dagens spottings: RAM SRT/10: Hummer H1: Austin Maxi: Abarth 500: Spotta også Honda NSX og et par M-biler men rakk ikke ta bilder av de.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Ruslet i byen i dag og så en Citröen C6. Ganske spesiell sak. Føreren satt i bilen så knipset ikke bilde av den, men den var kliss lik vedlagt bilde med samme felgene. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Naboen driver med privatimport av premium-biler. I går stod en Sort 2017 Audi RS6 Performance utenfor garasjen. Skal knipse bilde av den neste gang den står ute... Men damn for et kjøretøy! Den nye fronten med "QUATTRO" logoen og de nye leppene på sidene er brutal! Har en sånn på bruket her. Helt fantastisk lyd!! Fås disse med hengerfeste? Ser på kjøretøydata at man kan dra 2100kg henger med den bilen... Ja, du får fabrikklevert svingbart hengerfeste til den. Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Hvor utvannet er AMG og M merkene i disse dager? Havnet bak en nyere Mercedes i dag med AMG merke bakpå, men etter å sjekket opplysningene så ble jeg usikker, AMG med 204hk. Er jo sånn at jeg nesten kan slenge opp merke på min Hyundai H1 Det er ganske trist, både M, S (audi) og AMG begynner å bli alvorlig utvannet.. Man kan jo bestille en bil med den minste motoren og AMG-pakke, så står det et AMG-merke bakpå.. Det samme gjelder for S-line hos Audi og M hos BMW.. Jeg mener disse merkene burde vært forbeholdt utgaver laget av de respektive tuning-avdelingene, for meg blir det rett og slett feil med AMG-styling på noe som ikke er en AMG tvers gjennom. (Min E-klasse har ikke sportspakke en gang, jeg digger at biler med litt potensiale har diskret design) Nå bruker jo ikke Audi samme logo for S-line og Sx, de er ganske lette å skille.. Man har vel heller ikke S-line merke på hekken, som M-sport og AMG har. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå