Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+13412342564
Så en svart BMW M6 tvers over gaten ved Brandstad i Trondheim for dem som vet hvor det er.

Tok ikke bilde da jeg vet at ikke alle setter pris på at deres biler avbildes og legges ut på et åpent forum.

Derfor jeg sladder :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564
BMW M3 på togstasjonen:

IMAGE_047.jpg

Det der er en E60, alstå en 5-er. Tviler på at det er M5 pga frontfangeren.

ops, mente M5 fordi det var det det sto på emblemet på sida av bilen, mulig det bare er delvis m-styling da.

Lenke til kommentar
Så en svart BMW M6 tvers over gaten ved Brandstad i Trondheim for dem som vet hvor det er.

Tok ikke bilde da jeg vet at ikke alle setter pris på at deres biler avbildes og legges ut på et åpent forum.

Jaså, du er trønder :D Mye fete biler i den gata der, både på den siden av Nordre og den andre. Akkurat som om plassene er reservert Mercer, Cayenner o.l. :p

Lenke til kommentar
Tviler på at det er M5 pga frontfangeren.

Om det er M5 eller ikke ser man bak. Har den 4 potter er det M5.

Ruller en "M5" her... full M-styling med alt M5'n har... var en 525d etter et kjapt søk.Alle kan vel skaffe seg 4 potter?

Legg merke til at den heller ikke har M5 speil... en vanlig 5'er.

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Det er faenmeg lavmål å "pimpe" opp bilen slik at den skal se ut som en råere versjon enn hva den i virkeligheten er.

Har en en Mercedes SLK i gata med 4 eksospotter uten at det står en dritt på selve bilen.Står ikke engang at det er en SLK eller AMG for den saks skyld,men den har 4 eksospotter.

Lenke til kommentar
Det er faenmeg lavmål å "pimpe" opp bilen slik at den skal se ut som en råere versjon enn hva den i virkeligheten er.

Har en en Mercedes SLK i gata med 4 eksospotter uten at det står en dritt på selve bilen.Står ikke engang at det er en SLK eller AMG for den saks skyld,men den har 4 eksospotter.

https://svvgw.vegvesen.no/http:/timeplan.ve...sen.no/exttime/

Se om motorstørrelsen kommer opp når du taster inn nummerskiltet.

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Den har jeg sett flere ganger her i byen.

Angående bilder er denne tråden verdiløs uten, og med sladding av skiltnummer kan det da ikke skade å legge ut bilder av bilene man ser?

Legg merke til at den heller ikke har M5 speil... en vanlig 5'er.

Legg også merke til de helt forjævlige felgene. Håper ingen med en M5 bytter ut originalfelgene med noe slikt.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Angående bilder er denne tråden verdiløs uten, og med sladding av skiltnummer kan det da ikke skade å legge ut bilder av bilene man ser?

Nja,jeg tenker mest på at folk vil stusse når man står og avbilder slike mer eksotiske biler i gaten og ikkeminst så kan eieren dukke opp og da er det ikke gitt at h*n synes om det.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Nja,jeg tenker mest på at folk vil stusse når man står og avbilder slike mer eksotiske biler i gaten og ikkeminst så kan eieren dukke opp og da er det ikke gitt at h*n synes om det.

Kjører du en 'eksotisk' bil så tror jeg eieren vil at du skal fotografere bilen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...