Hopperesque Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Bare jeg som synes de ser helt jævlige ut? Kul bil og teknisk imponerende, men jeg synes Chiron ser ut som en gris. Bakenden er i hvert fall horribel på Chiron. Noen som vet hva de fire gjør i Norge? Bugatti må/bør jo være ferdig med testing for lenge siden. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Det kan jo være at de tester en enda mer hårete utgave, eller at de faktisk bruker gammelt skall på en ny modell de skal teste ut.. ? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Det kan jo være at de tester en enda mer hårete utgave, eller at de faktisk bruker gammelt skall på en ny modell de skal teste ut.. ? Ikke første gang bilprodusenter hadde gjort det nei. Ny motor som skal stresstestes i kalde miljøer. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg digger både Veyron og Chiron, mye pga hvor anderledes de ser ut! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Vår i lufta og sommerbilene viser seg. Her en Ferrari 458 2 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Fikk snap her omdagen fra ei venninde som lå bak en BT regga Aventador i Oslo, de er det vel ikke så altfor mange av på norske skilter? Det var den første registrerte jeg har sett iallefall.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 (endret) Om en av dem er BT-registrert eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men det ble bruktimportert én Aventador i både 2014 og 2016 - det skal være hele den norskregistrerte Aventador-bestanden, ettersom det ikke er registrert noen nysolgte Aventador fra 1. januar 2011 og frem til og med sist søndag. Endret 21. mars 2017 av Skavold 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Ligger to på finn. Den ene er sikkert ikke regga. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Denne var iallefall BT reg, og litt grågrønn aktig så vidt jeg så.. Mulig den var foliert.. Litt vanskelig å se på snap ? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Var faktisk en som råna rundt i en hvit Lamborghini i tromsø i helga. Var nesten umulig å se den mellom snøskavlene, men den hørtes! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Alfa Romeo med plan. Aldri sett en slik tidligere... 2 Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Perfekt arbeidsbil det der! Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Bare jeg som synes de ser helt jævlige ut? Kul bil og teknisk imponerende, men jeg synes Chiron ser ut som en gris. Bakenden er i hvert fall horribel på Chiron. Noen som vet hva de fire gjør i Norge? Bugatti må/bør jo være ferdig med testing for lenge siden. Det kan jo være at de tester en enda mer hårete utgave, eller at de faktisk bruker gammelt skall på en ny modell de skal teste ut.. ? De utvikler fortsatt Chiron. De som allerede har fått den vil få "updates". Endret 1. april 2017 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 2016 Lamborghini Huracan spottet på 'løkka i går. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Den var fin i den fargen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Står oransje i vognkortet, så sikkert folie Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Ja, den "bor" i garasjen her ved siden av meg, og den var oransje i høst. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Herlig fargevalg på den lamboen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå