Gavekort Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Utrolig flott bil ihvertfall, spesielt med svart/gul fargekombinasjon. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Kunne latt panseret vært gult i mine øyne. Med mindre man ser dette fra sjåførstolen, da skjønner jeg at det er foliert sort. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Var helst felgene og detaljene som gjorde seg best i svart. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Jupp det er den. Hadde sort folie på panseret. Kan umulig være flere slike... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Hele bilen er nok foliert, i følge vegvesenet er den hvit. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Bra valg av fagrer, må jeg si. Er det noen som vet om noen bra spottesteder i LA sånn unntatt det selvfølgelige som å tråkke opp Rodeo Drive, loke rundt i Bel Air og Beverly Park? Det er intet mindre enn tre uker til avreise for min del og jeg kommer nok til å ta noen bilder dersom anledningen byr seg. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) Mulholland Highway, vil jeg tippe. Det er der bl.a. Jay Leno og Matt Farah (Smoking Tire) tester sine biler. http://www.twistypedia.com/roads/usa/california/mulholland-highway/ Endret 29. august 2016 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Har satt av en dag til Malibu og Mulholland. Har sågar reservert en Challenger RT for jobben. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Vil vel da tippe at Beverly Hills er stedet, selv om jeg ikke kan huske at var så mye interessant å se. Så en del bra biler langs PCH, men det var nok mest pga. biluka i Monterey (nær Laguna Seca). Petersen Automotive Museum kan anbefales. Jeg var der i 2011, og ser at de har renovert for 1 mrd. siden da. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Skal nok innom han Petersen, ja. Lover å dele masse bilder fra oppholdet. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Alfa Romeo 4C Coupe på Røa 2 Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Renault Clio V6 Sport er vel heller ikke dagligdags å se...? Endret 31. august 2016 av Solaris 3 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Renault Clio V6 Sport er vel heller ikke dagligdags å se...? Den så artig ut å kjøre! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Clio V6 Sport er rett og slett sykt kul. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Clio V6 Sport er rett og slett sykt kul. Etter ett kjapt søk på finn må jeg si disse bilene er ekstremt dyre! Fort 40x prisen på en tilsvarende clio bare uten V6? Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Clio V6 Sport er rett og slett sykt kul. Etter ett kjapt søk på finn må jeg si disse bilene er ekstremt dyre! Fort 40x prisen på en tilsvarende clio bare uten V6? Ikke noe tilsvarende på den gitt, midtmotor og bakhjulstrekk i v6'en 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Clio V6 Sport er rett og slett sykt kul. Etter ett kjapt søk på finn må jeg si disse bilene er ekstremt dyre! Fort 40x prisen på en tilsvarende clio bare uten V6? m Clio i vanlig utgave har en kjip frontmontert motor og forhjulsdrift.. Clioen avbildet har en midtmontert v6 og bakhjulsdrift.. Den er verdt minst 40x en vanlig clio også. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Clio V6 Sport er rett og slett sykt kul. Etter ett kjapt søk på finn må jeg si disse bilene er ekstremt dyre! Fort 40x prisen på en tilsvarende clio bare uten V6? m Clio i vanlig utgave har en kjip frontmontert motor og forhjulsdrift.. Clioen avbildet har en midtmontert v6 og bakhjulsdrift.. Den er verdt minst 40x en vanlig clio også. rart hvordan folk verdisetter ting, men for all del det er ikke mine penger. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Clio V6 Sport er rett og slett sykt kul. Etter ett kjapt søk på finn må jeg si disse bilene er ekstremt dyre! Fort 40x prisen på en tilsvarende clio bare uten V6? Ikke noe tilsvarende på den gitt, midtmotor og bakhjulstrekk i v6'en Klart det er tilsvarende ting, sannsynligvis er hoved sortimaget av deler like på begge bilene. Poenget er uansett å se på hva en får for disse 39 ekstra bilene, altså en større motor og bakhjulsdrift. Sånn lett forklart. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 rart hvordan folk verdisetter ting, men for all del det er ikke mine penger. Les litt om bilen, historikken bak og slikt så skjønner du fort hvorfor folk er villige til å betale slike summer. Heller en slik clio enn en Ferrari for å si det slik. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå