olehenri Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Sikkert justert den opp Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Siden jeg ikke har noen bilder å legge med som jeg har tatt selv. (telefonen tok kveld) Så har jeg ett bilde fra en kamerat, (bilen hans) Er jelly som fy! 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Telles dette som en slags halvspot? Hater folk som "bor" i venstre felt og ikke slipper meg forbi.. Sls? Er ikke det den der SLS black? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 La ikke merke til, men SLS Black har en frontsplitter noe denne ikke hadde så jeg tviler. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg er ganske trygg på at det ikke er en Black series. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Riktignok ikke på veien, men en av de første Alfa Romeo Giuliaene i landet: 4 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Den er faen meg lekker, den der. Må være nice å se den live! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Telles dette som en slags halvspot? Hater folk som "bor" i venstre felt og ikke slipper meg forbi.. http://www.dinside.no/928516/raceklar-mercedes-sls-amg-black-series Var vel han her som passerte. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Black Series har karbondetaljer på siden som ikke finnes på denne bilen. En standard SLS har også et 6.3-merke som ikke finnes på Black Series. Endret 26. august 2016 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Telles dette som en slags halvspot? Hater folk som "bor" i venstre felt og ikke slipper meg forbi.. http://www.dinside.no/928516/raceklar-mercedes-sls-amg-black-series Var vel han her som passerte. Hvis han har kjøpt seg en annen SLS AMG i tillegg kan det hende det er han. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Riktignok ikke på veien, men en av de første Alfa Romeo Giuliaene i landet: Virkelig en nydelig sak. Sto flere av de utstilt på Alfa Romeo-fabrikken. Veldig lekker bil! Ser startprisen på den billigste modellen med diesel og manuell starter på ca. 390 000. Lurer på hvordan salget vil gå her i Norge, men håper denne kan ta Alfa et steg videre Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Telles dette som en slags halvspot? Hater folk som "bor" i venstre felt og ikke slipper meg forbi.. http://www.dinside.no/928516/raceklar-mercedes-sls-amg-black-series Var vel han her som passerte. Hvis han har kjøpt seg en annen SLS AMG i tillegg kan det hende det er han. Syns det liknet jeg da. På både front, detaljer, felg og farge på bremsecaliperen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Virkelig en nydelig sak. Sto flere av de utstilt på Alfa Romeo-fabrikken. Veldig lekker bil! Ser startprisen på den billigste modellen med diesel og manuell starter på ca. 390 000. Lurer på hvordan salget vil gå her i Norge, men håper denne kan ta Alfa et steg videre Den er litt mindre enn jeg hadde sett for meg, men den er absolutt nydelig! Dette var 2.2 JTDM 180hk manuell, med en startpris på 420 000 kr (575 000 kr inkludert ekstrautstyr). Personlig hadde jeg nok ventet på 200hk bensin (aller helst 280hk men den er ubekreftet), eller doblet huslånet og slått til med 500hk! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Telles dette som en slags halvspot? Hater folk som "bor" i venstre felt og ikke slipper meg forbi.. http://www.dinside.no/928516/raceklar-mercedes-sls-amg-black-series Var vel han her som passerte. Hvis han har kjøpt seg en annen SLS AMG i tillegg kan det hende det er han. Syns det liknet jeg da. På både front, detaljer, felg og farge på bremsecaliperen. Den er ikke så veldig ulik, men med et øye for detaljer ser man fort at frontfangeren er helt feil for en black series. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Virkelig en nydelig sak. Sto flere av de utstilt på Alfa Romeo-fabrikken. Veldig lekker bil! Ser startprisen på den billigste modellen med diesel og manuell starter på ca. 390 000. Lurer på hvordan salget vil gå her i Norge, men håper denne kan ta Alfa et steg videre Om den nye importøren får fart på forhandlerne, kan det jo være muligheter for at AR kan få litt salg på Giulia. Men se på Jaguar XE, en bil som burde ha gode forutsetninger for å kunne konkurrere i denne klassen - kun solgt 71 biler så langt i år (til sammenligning: 3-serie: 864; C-klasse: 1101; A4: 954). Verken AR eller Jaguar har indikert stasjonsvogn-utgaver for sine kompaktmodeller (Jaguar har vel for så vidt utelukket det), men det er ikke så viktig i dette segmentet som mange kanskje tror (fordeling sedan/stv: 3-serie: 59/41; C-klasse: 30/63*; A4: 15/85). *: C-klasse inkluderer også coupe (6 prosent) og cabriolet (0,2 prosent). Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Håper det kommer en Giulia coupe! Er ikke noe glad når baken blir så kort Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Enda bedre enn Giulia'en er den 'nye' Maserati Ghibli. Stå ofte en utenfor inngangen til kontoret hvor jeg jobber. Helt strøken i hvitt. Oh mannnnn. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Virkelig en nydelig sak. Sto flere av de utstilt på Alfa Romeo-fabrikken. Veldig lekker bil! Ser startprisen på den billigste modellen med diesel og manuell starter på ca. 390 000. Lurer på hvordan salget vil gå her i Norge, men håper denne kan ta Alfa et steg videre Om den nye importøren får fart på forhandlerne, kan det jo være muligheter for at AR kan få litt salg på Giulia. Men se på Jaguar XE, en bil som burde ha gode forutsetninger for å kunne konkurrere i denne klassen - kun solgt 71 biler så langt i år (til sammenligning: 3-serie: 864; C-klasse: 1101; A4: 954). Verken AR eller Jaguar har indikert stasjonsvogn-utgaver for sine kompaktmodeller (Jaguar har vel for så vidt utelukket det), men det er ikke så viktig i dette segmentet som mange kanskje tror (fordeling sedan/stv: 3-serie: 59/41; C-klasse: 30/63*; A4: 15/85). *: C-klasse inkluderer også coupe (6 prosent) og cabriolet (0,2 prosent). Ser helt klart samme mønsteret med flere andre merker. Alfa Romeo faller nok bort fra manges lister i frykten for mye vedlikehold, mye problemer, og generelt det dårlige ryktet Alfa Romeo har (har hatt). Men håper virkelig de kan heve seg og dytte ut flere flotte biler de kommende årene. Giulia får i hvert fall veldig mye god omtale allerede. Opel vil jeg si er et merke som faller i mellom stolene. De priser seg for høyt og gjør at de faller nesten bortpå prisene BMW og Volkswagen vil ha for sine modeller (til og med Audi?). "Så klart" går da folk for BMW'en eller VW'en. Alfa må få bort ryktet og prise seg riktig, noe jeg tror de har gjort med Giulia. Den ser i hvert fall veldig eksklusiv ut, og ser ut til at man får mye kvalitet selv i basis-modellene. 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Jeg føler meg bortimot 100% sikker på at den omtalte SLSen i tråden er denne.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Jeg føler meg bortimot 100% sikker på at den omtalte SLSen i tråden er denne.. Så veldig likt ut nå som jeg ser på detaljene ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå