Solaris Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Ferrari FF i Bogstadveien Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Alltid hyggelig å kjøre forbi Auto XO. Må ta et bilde en gang for de av dere som ikke har en slik forhandler i nærheten.. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Alltid hyggelig å kjøre forbi Auto XO. Må ta et bilde en gang for de av dere som ikke har en slik forhandler i nærheten.. Alltid like skøy å gasse litt på og få oppmerksomhet på Golfen der. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Så en Norsk Tesla Model X i Hjørring i går, matt svart.. Tøffe biler det der Også sett en ny RS6 + en Ny M6 i Aalborg, samt har møtt på en BMW 3serie stasjonsvogn i Electric Lime farge, den fargen var vanvittig rå! Ikke fått tatt noe bilde av det men damn, den gjorde seg i levende live.. IMG_20160726_143814.jpg Jeg så også en X P90D i Sandnes i går. Tydeligvis begynner de bilene med høyest utstyrsgrad å komme til Norge. Pent syn Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Vil egentlig påstå at Model X ser helt forferdelig ut. Ser ut som om de brukte 5 minutter på å strekke Model S i Photoshop.. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Så en Norsk Tesla Model X i Hjørring i går, matt svart.. Tøffe biler det der Også sett en ny RS6 + en Ny M6 i Aalborg, samt har møtt på en BMW 3serie stasjonsvogn i Electric Lime farge, den fargen var vanvittig rå! Ikke fått tatt noe bilde av det men damn, den gjorde seg i levende live.. IMG_20160726_143814.jpg Jeg så også en X P90D i Sandnes i går. Tydeligvis begynner de bilene med høyest utstyrsgrad å komme til Norge. Pent syn Det kommer også biler med "lavere" utstyrsnivå nå Står ett lass av de på kaien i Drammen. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Vil egentlig påstå at Model X ser helt forferdelig ut. Ser ut som om de brukte 5 minutter på å strekke Model S i Photoshop.. Det er ganske naturlig at de brukte formen til model S da den er perfekt for elbil, model 3 har også samme formen og for samme grunn. Men den er ikke veldig pen, men som suv er den penere enn de fleste, synes jeg. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Da Model S kom synes jeg det var et spennende design. men kombinert med at Model S står overalt samt at designet fort ble "gammelt" så synes jeg de kunne tatt i litt mer og gjort det skarpere. Model 3 er jo ihvertfall en liten evolusjon av S-designet, men X synes jeg ble for likt. Lå forresten bak den matt grå FF'en på Ring 3 i går. Herlig lyd!! I morges lå jeg bak en lav, bred, gul sak - ikke sikker på hva det var for noe, men den dro raskt fra meg. Den hadde sentrert dobbel eksos, fire små runde baklykter, design fra 90-tallet,. Drit at jeg ikke tok reg nummeret... Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Da Model S kom synes jeg det var et spennende design. men kombinert med at Model S står overalt samt at designet fort ble "gammelt" så synes jeg de kunne tatt i litt mer og gjort det skarpere. Model 3 er jo ihvertfall en liten evolusjon av S-designet, men X synes jeg ble for likt. Det er effektivitet som står i fokus hos Tesla, derfor blir det ikke rare endringene. Den nye fronten har dog bedre drag c. så de har fått en liten justering i design og en forbedring i effektivitet. Helt topp Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Det de gjorde i tillegg til å strekke ut Model S var at de gjorde fronten enda styggere. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Det de gjorde i tillegg til å strekke ut Model S var at de gjorde fronten enda styggere. Det er jo en smakssak, personlig liker jeg den nye fronten mer å mer. Den er jo annerledes, siden den kan være det. Men akkurat dette med følelser for ting er jo svært subjektivt uansett. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 I tillegg vil jo du uansett like alt Tesla gjør.. 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 I tillegg vil jo du uansett like alt Tesla gjør.. Nei, det gjør jeg så absolutt ikke. Jeg kritiserer dem for det jeg mener de fortjener. Men du må jo få det frem, sette meg i menigheten og slikt annet tull. Kan ikke jeg få like det jeg ønsker? Tragikomisk. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Hva med flere bilder og mindre snakk? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Hva med flere bilder og mindre snakk? Word. Vi kan spare Tesla flamewars til TU sin artikkeldiskusjon. Moderatormelding OT stopper her Endret 22. august 2016 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Fra en liten fottur i London. Er ikke så mange Astons i Norge, iallefall ikke her i Halden. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Hadde en god "spotte" weekend i Oslo. Ferrari F12, Sort 488 GTB, 458, Bentley med campingvogn, osv Dessverre tar jeg sjeldent bilder mens jeg kjører bil... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Telles dette som en slags halvspot? Hater folk som "bor" i venstre felt og ikke slipper meg forbi.. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Telles dette som en slags halvspot? Hater folk som "bor" i venstre felt og ikke slipper meg forbi.. Sls? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Ferrari 458 på Sandaker (Oslo) i går. Fin sommerbil. Bare meg, eller er det noe ekstra klaring der? Endret 26. august 2016 av MOO- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå