Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en Norsk Tesla Model X i Hjørring i går, matt svart.. Tøffe biler det der :)

Også sett en ny RS6 + en Ny M6 i Aalborg, samt har møtt på en BMW 3serie stasjonsvogn i Electric Lime farge, den fargen var vanvittig rå! Ikke fått tatt noe bilde av det men damn, den gjorde seg i levende live.. IMG_20160726_143814.jpg

Jeg så også en X P90D i Sandnes i går. Tydeligvis begynner de bilene med høyest utstyrsgrad å komme til Norge. Pent syn :)

Lenke til kommentar

Så en Norsk Tesla Model X i Hjørring i går, matt svart.. Tøffe biler det der :)

Også sett en ny RS6 + en Ny M6 i Aalborg, samt har møtt på en BMW 3serie stasjonsvogn i Electric Lime farge, den fargen var vanvittig rå! Ikke fått tatt noe bilde av det men damn, den gjorde seg i levende live.. IMG_20160726_143814.jpg

Jeg så også en X P90D i Sandnes i går. Tydeligvis begynner de bilene med høyest utstyrsgrad å komme til Norge. Pent syn :)

Det kommer også biler med "lavere" utstyrsnivå nå :) Står ett lass av de på kaien i Drammen. 

Lenke til kommentar

Vil egentlig påstå at Model X ser helt forferdelig ut. Ser ut som om de brukte 5 minutter på å strekke Model S i Photoshop..

Det er ganske naturlig at de brukte formen til model S da den er perfekt for elbil, model 3 har også samme formen og for samme grunn. 

Men den er ikke veldig pen, men som suv er den penere enn de fleste, synes jeg. 

Lenke til kommentar

Da Model S kom synes jeg det var et spennende design. men kombinert med at Model S står overalt samt at designet fort ble "gammelt" så synes jeg de kunne tatt i litt mer og gjort det skarpere. Model 3 er jo ihvertfall en liten evolusjon av S-designet, men X synes jeg ble for likt.

Lå forresten bak den matt grå FF'en på Ring 3 i går. Herlig lyd!!

I morges lå jeg bak en lav, bred, gul sak - ikke sikker på hva det var for noe, men den dro raskt fra meg. Den hadde sentrert dobbel eksos, fire små runde baklykter, design fra 90-tallet,. Drit at jeg ikke tok reg nummeret...

Lenke til kommentar

Da Model S kom synes jeg det var et spennende design. men kombinert med at Model S står overalt samt at designet fort ble "gammelt" så synes jeg de kunne tatt i litt mer og gjort det skarpere. Model 3 er jo ihvertfall en liten evolusjon av S-designet, men X synes jeg ble for likt.

Det er effektivitet som står i fokus hos Tesla, derfor blir det ikke rare endringene. Den nye fronten har dog bedre drag c. så de har fått en liten justering i design og en forbedring i effektivitet. Helt topp :) 

Lenke til kommentar

Det de gjorde i tillegg til å strekke ut Model S var at de gjorde fronten enda styggere.

Det er jo en smakssak, personlig liker jeg den nye fronten mer å mer. Den er jo annerledes, siden den kan være det. 

Men akkurat dette med følelser for ting er jo svært subjektivt uansett. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...