dopus Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Er ikke mye å spotte i Oslo Men en liten kjøretur utenfor Oslo ligger jo Autoxo Der har dem mye kjekkt. Måtte innom og kikke da jeg var i Oslo for å handle bil (ikke hos dem da..bil i en noe rimligere prisklasse ja.) Der stod det Porscher, Rolls, Lambo og diverse andre eksotiske bilmodeller. Tror nok det er en god del innom og kikker der ja hehe. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Usikker på om jeg har posta denne. Digg lyd og morsom å kjøre. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Volkswagen XL1 utenfor VW-fabrikken i Dresden, Tyskland. Skal visstnok ha et forbruk på kun 0.9 liter diesel per 100km. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Volkswagen XL1 utenfor VW-fabrikken i Dresden, Tyskland. Skal visstnok ha et forbruk på kun 0.9 liter diesel per 100km. Hehe særlig... men om jeg ikke tar helt feil er det vell den bilen med minst drag c i verden? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Vekt på under 800 kg og den har ikke servo. Byggkvaliteten ser bra ut. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 I går lå jeg bak en 2016 Porsche GT3 RS med svenske skilter rett ved Frysja i Oslo. Den lyden hadde jeg ikke blitt lei av på en stund, og jeg er absolutt ikke Porsche-fan i utgangspunktet, men her gjøres et hederlig unntak. For en bil! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Ble passert av en Mercedes Benz AMG GT S på Leangen i Trondheim. Herlig V8-lyd fra den og... Hørte den ekstremt godt også da jeg kjørte med Leaf'en til kona :-p Er vel kanskje en av de finere sportsbilene som MB har laget. Ellers så så jeg jo Reitan sitt nye glis rulle i gatene i Trondheim. Mercedes Benz S500 Maybach. Ikke dum den heller dog det blir litt for glorete for min smak. Hadde utrolig lett regnummer og. VH79000 :-p Festa seg med en gang. http://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=VH79000 Endret 27. juli 2016 av CaZpeR Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 AMG GT er vel egentlig en GT, ikke en sportsbil. Men den føyer seg fint inn i rekken av fete GT-biler som er levert gjennom tidene ja. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Orginal Ascona 400. Finnes ikke mange av de lenger. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Var på vei hjem til Lillehammer fra Kristiansund og så en McLaren SLR, hadde dessverre ikke noe kamera klart Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Var på vei hjem til Lillehammer fra Kristiansund og så en McLaren SLR, hadde dessverre ikke noe kamera klart Jeg har ikke så god kjennskap på GT og sportsbil så sorry feilen. Så en SLR McLaren i Larvik for noen år tilbake. Sammen med en Ferrari av ukjent type. Litt av en duo. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Hvilken modell?Edit: bilde kommer Endret 27. juli 2016 av L/\R~ Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Jeg har ikke så god kjennskap på GT og sportsbil så sorry feilen. Var ikke feil i mine ører. Her er "alle" GT'er også sportsbiler, men det er jo en subjektiv greie Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Så en Norsk Tesla Model X i Hjørring i går, matt svart.. Tøffe biler det der Også sett en ny RS6 + en Ny M6 i Aalborg, samt har møtt på en BMW 3serie stasjonsvogn i Electric Lime farge, den fargen var vanvittig rå! Ikke fått tatt noe bilde av det men damn, den gjorde seg i levende live.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 I går på Årvoll spotta jeg en Tesla S med Lynet McQueen foliering. Funka overraskende bra selv om jeg ser det ufrivillig tragikomiske i at en el-bil dekoreres med noe av det mest forurensende bilindustrien kan levere i den størrelsen. Lenke til kommentar
Flippy05 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Hadde en Mercedes AMG GTS bak meg i kø inn til Lillehammer igår, rå bil. Så også en rød Ferrari 488 GTB like før Operatunellen. Endret 11. august 2016 av Flippy05 Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Ferrari 458 på Sandaker (Oslo) i går. Fin sommerbil. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Jeg tok ikke bilder av den, men så (og hørte) denne her en dag.. Nå er den forresten registrert da. Det var noen andre fine biler der også. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Liten lekkerbisk som står rett borti gata her nå, også en hel haug med norske og Utenlandske Corvetter i byen i dag.. (Lillehammer) Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Plusser på en Huracan til rett oppi bakken her og ;p 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå