Skosåle Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Sønnen til han som eier den er en kamerat av meg. Hvis det ikke er flere Gt3'r i akkurat samme farge som har vært hos Nordic Wrapping da:p Fantastisk bil. En vakker dag så skal jeg få sitte på en tur Den skal stilles ut på Oslo Motorshow til helgen. Andreas du tenker på? Japp Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Går en 918 i Stavanger veit jeg, RK regga. Har du bilde? Visste ikke at de fantes i Norge i hele tatt jeg haha Jepp.. 2 Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ville heller investert i egen garasje enn en ny 918. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ville vel investert i alt annet enn en bil. Lyden av 918 er også bare trist. Det viste seg også litt vanskeligere for Porsche å bli kvitt alle sine kontra f.eks Ferrari eller McLaren sine begrensede opplagsbiler. Skulle jeg ha sløst bort 7,5 mill på bil og alt lå til rette for at jeg SKULLE ha noe litt spesielt hadde jeg heller kjøpt meg en Aventador, en RS 6 og fortsatt hatt penger til overs til bensin. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Men tenker du at en person som har råd til en 918 ikke har råd til bensin og en bil nummer 2,3 eller kanskje 5? Endret 22. oktober 2015 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ville heller investert i egen garasje enn en ny 918. Står jo på en parkering som er reservert for en annen bil (Ferrari FF ) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Men tenker du at en person som har råd til en 918 ikke har råd til bensin og en bil nummer 2,3 eller kanskje 5? Hybridbil = har ikke råd til full tank, nei Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Er vel nærliggende å tro at eieren kanskje da bor i et leilighetskompleks mtp parkeringen, om parkeringen er hans egen osv osv.. Er vel ikke bare bare å få bygget en egen garasje da.. Jeg tipper han er storfornøyd uansett jeg, det er det viktigste. 918 er en av få Porscher jeg har sansen for! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 2014 Mercedes-Benz S63 AMG 585 HK gjør vel susen, selv i 2 tonn bil.. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Ville vel investert i alt annet enn en bil. Lyden av 918 er også bare trist. Det viste seg også litt vanskeligere for Porsche å bli kvitt alle sine kontra f.eks Ferrari eller McLaren sine begrensede opplagsbiler. Skulle jeg ha sløst bort 7,5 mill på bil og alt lå til rette for at jeg SKULLE ha noe litt spesielt hadde jeg heller kjøpt meg en Aventador, en RS 6 og fortsatt hatt penger til overs til bensin. Porsche solgte 918 biler vs. 375 for McLaren. Det er viss forskjell. Leste at McLaren fryktet at de ikke skulle få solgt alle eks. Ferrari kunne sikkert ha solgt 1.500 eks. av LaF, men de har også en helt annen markedsposisjon. Vedkommende har ikke sløst bort 7,5 mill kr. på en bil. En 918 vil holde seg vesentlig bedre i verdi sammenlignet med en Aventador. Den rimligste 918 på Mobile.de ligger på over €1 mill. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Ville heller investert i egen garasje enn en ny 918. Står jo på en parkering som er reservert for en annen bil (Ferrari FF ) Heldig person. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Så La Ferrari på Oslo motorshow i går. Så også 918, Gt3 Rs og mye annet snax. Kunne også stilt ut E36 M3`n min så jeg, for de som var der var trash i forhold til min Edit: Det jeg mener med trash er at de enten hadde fæle bodykits eller andre mods. Ingen orginale. Ikke som jeg så iallefall. Endret 25. oktober 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Var noen andre BMW-godbiter å finne på showet, da. M1-en var jo snacks, naturligvis, og E21 323 Edition S-bilen (på vår stand) var jo så strøken at jeg kommer til å drømme om den i lang tid fremover. E21 er virkelig, virkelig mye penere enn E30. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Ja, M1 og 323 var en av høydepunktene de også. M1 er ikke akkurat hverdagskost:) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Så en delorean her om dagen. Traff på den i en tunnell, mens jeg selv kjørte så bilde var vanskelig. Hørte den ekstra godt i tunnellen. Kanskje ikke et fint syn, men iallefall et sjeldent et. Endret 26. oktober 2015 av CaZpeR Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Kommet en Nissan Skyline R34 GT-T til Lillehammer nå, morro å se langs vegen 1 Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Ville heller investert i egen garasje enn en ny 918. Men tenker du at en person som har råd til en 918 ikke har råd til bensin og en bil nummer 2,3 eller kanskje 5? Er vel nærliggende å tro at eieren kanskje da bor i et leilighetskompleks mtp parkeringen, om parkeringen er hans egen osv osv.. Er vel ikke bare bare å få bygget en egen garasje da.. Jeg tipper han er storfornøyd uansett jeg, det er det viktigste. 918 er en av få Porscher jeg har sansen for! Bilen er firmaregistrert, ikke på en privatperson. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 De fleste biler av det kaliberet er nok gjerne firmaregistrert. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Haha, "Shit Civic Owners Say" 3 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 joggu glad jeg aldri falt under detta der i min Civic tid haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå