Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Jeg vet ikke jeg, synes Porsche 911 i div utførelser er den fattige manns sportsbil. ikke missforstå, jeg har ikke råd til å kjøpe en, men hadde jeg hatt råd ville jeg gått for noe sjeldnere. For all del, det er ikke dårlige biler, det er bare så mange, og man skal ha et godt øye for å se forskjell :p Og folk som kjøper en går gjerne for basic utgaven for de har ikke råd til noe annet :p 

Lenke til kommentar

I tillegg så prøver de sikkert å få bilen til å se litt morsom og kul ut,

 

Jeg tror i tillegg de prøver å få den til å se aller mest snill og ufarlig ut, siden konseptet i seg selv kan virke skremmende på mange. Da vil det kanskje hjelpe at den er liten, søt og uskyldig på utsiden.

Lenke til kommentar

 

Ser ut som Porsche Center Oslo har solgt den hvite:

Ryen.jpg

 

https://www.facebook.com/nordicwrapping.no/videos/503752723122533/

 

Har brukt mange timer på den bilen der :) Ekke hvem som helst Porsche for å si det sånn.

Interessant. Det var også derfor jeg tok bilde av den. Jeg er ikke veldig interessert i Cayenne, Macan og Panamera. Synd at PCO aldri hadde en 918 utstilt. Tror det ruller noen på norske skilter.

Lenke til kommentar

Ja jeg var nettopp på PCO for å klargjøre den til OMS(fraktes opp på torsdag da jeg skal ta en ny runde på den), det er en rød GT3 til her. Den hvite er solgt sammen med en cayman gt4, de to bilene skal stå nede på ringen i tyskland som lekebiler. Eieren av Steen&Strøm som har de to. Men de kommer tilbake for jeg er ikke ferdig med dem. Ja går en eller to 918 i Norge  :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...