Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Vanvittig mye rått i statene som vanlig, men det blir ikke mye bilder når man sitter bak rattet hele ferien Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Teller det når man sitter bak rattet? 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (2 siste av misunnelse) Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 NEI, det teller ikke!! Haha Ligger du forresten i 5'te gir i 53 km/t (eller viser 5-tallet på turtelleren noe annet)? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Det er MPH, og nyere dobbelkløtsj girkasser har ofte 7-8 gir med kort ratio, og nøler ikke med å droppe den i siste gir så ofte den kan. Endret 3. oktober 2015 av Gavekort Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 5. gir i noen og 50 legger selv skodaen min inn, 6 trinns Dsg. Så ikke uvanlig det. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) 5. gir i noen og 50 legger selv skodaen min inn, 6 trinns Dsg. Så ikke uvanlig det. Også velger den 6. gir fra ca. 70 til 300? Neida, om Lamboen har 8 gir kan jeg vel forstå at den kan putre i femte rundt 50. Vanskelig å se hva turtallet ligger på, men ser ut til å kunne være rett over 1000, og da er det vel ikke noe problem. Edit: Ser jo nå forresten at det ikke er et typisk Lambo-ratt... Hva var det du kjørte Audun? Endret 4. oktober 2015 av frohmage Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 5. gir i noen og 50 legger selv skodaen min inn, 6 trinns Dsg. Så ikke uvanlig det. Også velger den 6. gir fra ca. 70 til 300? Neida, om Lamboen har 8 gir kan jeg vel forstå at den kan putre i femte rundt 50. Vanskelig å se hva turtallet ligger på, men ser ut til å kunne være rett over 1000, og da er det vel ikke noe problem. Det er vel typisk dagens automatkasser, så lavt turtall som mulig, helt til man bruker høyrefoten.... Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Edit: Ser jo nå forresten at det ikke er et typisk Lambo-ratt... Hva var det du kjørte Audun? FF Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Edit: Ser jo nå forresten at det ikke er et typisk Lambo-ratt... Hva var det du kjørte Audun? FF Trenger flere bilder som dokumentasjon Dog bra valgt, er den eneste bilen Ferrari lager som jeg også kunne tenkt å hatt stående i oppkjørselen. Jeg liker superbiler som ser ut som ordinære biler, men det skyldes at jeg liker anonymitet i trafikk og på p-plasser. Hvis det er din og du noen gang føler for å låne den ut, bare ta kontakt Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Passerer ofte en rød FF på Østre Aker vei. Helt grei firehjulstrekker Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Er en FF her i nærheten av Ullevål også. Definitivt en av de finere modellene til Ferrari i nyere tid. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Alltid hatt sansen for biler med lange panser og kupé trukket bakover. FF er i særklasse, men også Nissan Z240/280 og BMW M Coupe er biler jeg har veldig sansen for.. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 FF ser jo på sett og vis ut som en moderne M Coupe. Jeg har vurdert M Coupe selv, men kom aldri så langt at jeg målte hvor stort bagasjerommet er.. Kunne vært fin bil for meg og hundene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Var derfor jeg endte opp med mazdaen min også, bittelitt fantasi også ser den ut som en ff Endret 4. oktober 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Google tester selvkjørende biler i nabolaget. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Hvorfor må alle slike innovasjoner være så fuckings ugly? Endret 10. oktober 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hvorfor må alle slike innovasjoner være så fuckings ugly? Det er nok fordi at de på det stadie er designet av ingeniører, ikke designere. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg tror ikke det. Jeg tror det er fordi man bevisst forsøker å distansere seg fra "vanlige" biler. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 I tillegg så prøver de sikkert å få bilen til å se litt morsom og kul ut, siden de skal kleise på så mye stygt utstyr og designe bilen for best mulig utnyttelse av sensorer. Jeg tipper at grunnen til bilen er så flat er for å kunne gi en bedre oversikt til lidar-sensoren du ser på taket, og med en flat bil så har du ikke akkurat skjønnheten på din side. Konklusjonen min er en blanding av det tigerdyr sier, og det Audun_K sier. Designet av ingeniører, men samtidig gitt den et image som gjør den litt morsom og spesiell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå