Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5. gir i noen og 50 legger selv skodaen min inn, 6 trinns Dsg. Så ikke uvanlig det.

Også velger den 6. gir fra ca. 70 til 300?  :dremel:  Neida, om Lamboen har 8 gir kan jeg vel forstå at den kan putre i femte rundt 50. Vanskelig å se hva turtallet ligger på, men ser ut til å kunne være rett over 1000, og da er det vel ikke noe problem.

 

Edit: Ser jo nå forresten at det ikke er et typisk Lambo-ratt... Hva var det du kjørte Audun?

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

 

 

5. gir i noen og 50 legger selv skodaen min inn, 6 trinns Dsg. Så ikke uvanlig det.

Også velger den 6. gir fra ca. 70 til 300? :dremel: Neida, om Lamboen har 8 gir kan jeg vel forstå at den kan putre i femte rundt 50. Vanskelig å se hva turtallet ligger på, men ser ut til å kunne være rett over 1000, og da er det vel ikke noe problem.

Det er vel typisk dagens automatkasser, så lavt turtall som mulig, helt til man bruker høyrefoten....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Edit: Ser jo nå forresten at det ikke er et typisk Lambo-ratt... Hva var det du kjørte Audun?

FF

 

Trenger flere bilder som dokumentasjon :p Dog bra valgt, er den eneste bilen Ferrari lager som jeg også kunne tenkt å hatt stående i oppkjørselen. Jeg liker superbiler som ser ut som ordinære biler, men det skyldes at jeg liker anonymitet i trafikk og på p-plasser. Hvis det er din og du noen gang føler for å låne den ut, bare ta kontakt :thumbs:  :p 

Lenke til kommentar

I tillegg så prøver de sikkert å få bilen til å se litt morsom og kul ut, siden de skal kleise på så mye stygt utstyr og designe bilen for best mulig utnyttelse av sensorer. Jeg tipper at grunnen til bilen er så flat er for å kunne gi en bedre oversikt til lidar-sensoren du ser på taket, og med en flat bil så har du ikke akkurat skjønnheten på din side.

 

Konklusjonen min er en blanding av det tigerdyr sier, og det Audun_K sier. Designet av ingeniører, men samtidig gitt den et image som gjør den litt morsom og spesiell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...