Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Ble forbikjørt av en Sort 360 Modena for en uke siden i Oslo. Også så jeg en rød Ferrari California cruise rundt i Sandvika sentrum for 3-4 dager siden. Rå bil :D

 

Har californiaen kommet til Norge? :p visste ikke at det var en her i Bærum. Vet du hvem det var sin? Autostrada (en som prøvekjørte?) eller privat? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble forbikjørt av en Sort 360 Modena for en uke siden i Oslo. Også så jeg en rød Ferrari California cruise rundt i Sandvika sentrum for 3-4 dager siden. Rå bil :D

 

Har californiaen kommet til Norge? :p visste ikke at det var en her i Bærum. Vet du hvem det var sin? Autostrada (en som prøvekjørte?) eller privat? :)

Jeg så i hvertfall en rød Ferrari California. Tror jeg faktisk har sett den før, et eller annet sted. Vet ikke om det var autostrada sin, men det er var en mann på ca. 50-60 år som kjørte den.

Lenke til kommentar

Jobber i byen rett ved en snuplass, så ser en del fint der. Har sett noen gamle Mustanger, en gammel Pontiac GTO, fire-fem gamle Corvetter (bilde av en av de under), en ny Corvette og et par-tre Porscher. Har hvertfall sett en 911 ett-eller-anna. Den ser ut som en GT3, men regner med det er body-kit eller no? :p Har også sett en Cayenne S, ikke så spesielt, kanskje (bilde under). Jeg har en jobb der jeg må passe på barn, så jeg får ikke alltid tatt bilder, dessverre.

post-102350-1248723219_thumb.jpg

post-102350-1248723238_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Okei siden jeg ikke rekker å reagere så har jeg sett idag:

Ferrari 550 maranello (tønsberg)

Nye utgaven av Mercedes S-klasse (I oslo på prøveskilter, de nye led front- og baklyktene er ekstremt kule)

Lamborghini gallardo, gul (e18 rett utenfor oslo)

porsche carrera 4s (også rett utenfor Oslo)

 

Skal også nevnes at da jeg og noen kompiser var på vei til hytten min på sørlandet så møtte vi en sort lamborghini gallardo lp560-4

 

Må begynne å kjøre med et kamera i hånden.

Lenke til kommentar
Jobber i byen rett ved en snuplass, så ser en del fint der. Har sett noen gamle Mustanger, en gammel Pontiac GTO, fire-fem gamle Corvetter (bilde av en av de under), en ny Corvette og et par-tre Porscher. Har hvertfall sett en 911 ett-eller-anna. Den ser ut som en GT3, men regner med det er body-kit eller no? :p Har også sett en Cayenne S, ikke så spesielt, kanskje (bilde under). Jeg har en jobb der jeg må passe på barn, så jeg får ikke alltid tatt bilder, dessverre.

 

Off-topic, men bor du i Arendal eller?=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...