L2R Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ble forbikjørt av en Sort 360 Modena for en uke siden i Oslo. Også så jeg en rød Ferrari California cruise rundt i Sandvika sentrum for 3-4 dager siden. Rå bil Har californiaen kommet til Norge? visste ikke at det var en her i Bærum. Vet du hvem det var sin? Autostrada (en som prøvekjørte?) eller privat? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg vet at Autostrada har hatt en lyseblå lenge. En på jobben kjørte den i vinter. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ble forbikjørt av en Sort 360 Modena for en uke siden i Oslo. Også så jeg en rød Ferrari California cruise rundt i Sandvika sentrum for 3-4 dager siden. Rå bil Har californiaen kommet til Norge? visste ikke at det var en her i Bærum. Vet du hvem det var sin? Autostrada (en som prøvekjørte?) eller privat? Jeg så i hvertfall en rød Ferrari California. Tror jeg faktisk har sett den før, et eller annet sted. Vet ikke om det var autostrada sin, men det er var en mann på ca. 50-60 år som kjørte den. Lenke til kommentar
jorgens91 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Sett 2 Supraer kjøre rundt der jeg bor i det siste , er vel det eneste.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 så en Ferrari 430 Scuderia tror jeg, så nesten bare rompa, så vidt fronten etter den var parkert og fylte bensin. tok ikke bilde, da jeg hadde nok med å holde følge, men her er bilde av en lik en... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Såg blant annet denne bilen i monaco nettopp: Sitter det ikke ca 750HK i den derre? Forresten er det så mange syke biler her at man kan bli kvalm.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Både jeg og Wikipedia er enig i at det er noe mindre, men jeg mener å ha lest at det er 613 hk flere steder mens Wikipedia påstår at det er 620 hk. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) en grønn Lotus Elise sett i bærum. ser ut som en Lotus Elise 111s, med 143 gamp. det første bildet ble litt dårlig men... Endret 14. juli 2009 av aklla Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Har sett en orange gallardo i lillestrøm Jeg har også sett en knall orange gallardo, dog den var plassert på Husøy utenfor Tønsberg. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Så en Honda Nsx i mandal igår. Fikk ikke tatt bilde av den.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Jeg så pokker meg en Rolls Royce Phantom idag! Ble helt målløs!! Jeg kjørte selvfølgelig da så jeg fikk ikke tatt bilder... han som skulle ta det hadde 10 tommeltotter i det øyeblikket Endret 25. juli 2009 av DSG Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Litt av det jeg har orka å ta bilde av i det siste. Litt shabby kvalitet på noen av bildene, men slik blir det når man ikke alltid gidder å ta seg tid til å fokusere. Endret 26. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Satt på i en slik en, men hadde jeg med mobil/kamera? neppe, er en i rogaland, eiet av Johs Lunde:D Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jobber i byen rett ved en snuplass, så ser en del fint der. Har sett noen gamle Mustanger, en gammel Pontiac GTO, fire-fem gamle Corvetter (bilde av en av de under), en ny Corvette og et par-tre Porscher. Har hvertfall sett en 911 ett-eller-anna. Den ser ut som en GT3, men regner med det er body-kit eller no? Har også sett en Cayenne S, ikke så spesielt, kanskje (bilde under). Jeg har en jobb der jeg må passe på barn, så jeg får ikke alltid tatt bilder, dessverre. Lenke til kommentar
drz Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Okei siden jeg ikke rekker å reagere så har jeg sett idag: Ferrari 550 maranello (tønsberg) Nye utgaven av Mercedes S-klasse (I oslo på prøveskilter, de nye led front- og baklyktene er ekstremt kule) Lamborghini gallardo, gul (e18 rett utenfor oslo) porsche carrera 4s (også rett utenfor Oslo) Skal også nevnes at da jeg og noen kompiser var på vei til hytten min på sørlandet så møtte vi en sort lamborghini gallardo lp560-4 Må begynne å kjøre med et kamera i hånden. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jobber i byen rett ved en snuplass, så ser en del fint der. Har sett noen gamle Mustanger, en gammel Pontiac GTO, fire-fem gamle Corvetter (bilde av en av de under), en ny Corvette og et par-tre Porscher. Har hvertfall sett en 911 ett-eller-anna. Den ser ut som en GT3, men regner med det er body-kit eller no? Har også sett en Cayenne S, ikke så spesielt, kanskje (bilde under). Jeg har en jobb der jeg må passe på barn, så jeg får ikke alltid tatt bilder, dessverre. Off-topic, men bor du i Arendal eller?=) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Deila: Det stemmer. Kjente du igjen bildene? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 så en svart maserati granturismo parkert i kragerø ca.3 uker tilbake. snasen bil. når jeg var i oslo i begynnelsen av mai så jeg en svart aston martin db9 utenfor hotell continental. med russiske skilter. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det er ofte mange fine biler utenfor Continental/Theatercafeen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå