Kent Touch This Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Når jeg stod og vasket bilen i dag, kom det 5 stk Nissan Skyline kjørende på rekke. Skjeldent syn. Du er vel ikke tilfeldigvis i fra Skien? En kompis av meg var ute med resten av "gjengen" og vasket bilene etc på Statoil Nenset vet jeg. Er vel omtrent 11 Skylines i området nå. Begynner å bli endel, og er et par av de som er bittelitt modifisert òg. Var i Skien ja Stemmer. Mye pent blant de. Norges eneste R33 med R34 face conversion, blant annet. Går totalt 11 Skylines i området nå snakkes det om. Begynner nesten å bli litt for vanlig. Det "går" vel strengt tatt ikke 11 skyliner i området. Du mener det "prøvekjøres" 11 skyliner. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Når jeg stod og vasket bilen i dag, kom det 5 stk Nissan Skyline kjørende på rekke. Skjeldent syn. Du er vel ikke tilfeldigvis i fra Skien? En kompis av meg var ute med resten av "gjengen" og vasket bilene etc på Statoil Nenset vet jeg. Er vel omtrent 11 Skylines i området nå. Begynner å bli endel, og er et par av de som er bittelitt modifisert òg. Var i Skien ja Stemmer. Mye pent blant de. Norges eneste R33 med R34 face conversion, blant annet. Går totalt 11 Skylines i området nå snakkes det om. Begynner nesten å bli litt for vanlig. Det "går" vel strengt tatt ikke 11 skyliner i området. Du mener det "prøvekjøres" 11 skyliner. Hæææ? Jeg trodde de røde skiltene var spesialskilter for Skylines, jeg. Lenke til kommentar
picpac Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Garanterer at nesten ingen av dere har sett noen bil av dette merket live. Bristol Cars. Alle bilene deres er håndbygde, dette er fra deres eneste showroom/butikk, som ligger i Kensington, London. Jeg passerte denne butikken hver dag i 4 år før jobben min flytta til nye kontorer. Bristol Cars er mest kjent for å være det eneste heleide britiske bilmerket igjen og ikke minst for å ha den serieproduserte bilen med flest HK i verden, Fighter T med sine 1012 HK (11 mer enn Bugatti Veyron) Dette bildet tok jeg idag da jeg tok bussen til banken. Du skulle til banken først ja, for å ta ut. Syntes du kunne tatt bilde når du hentet bilen også Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Møtte for ca. en uke siden en hvit hummer-limo på E6 retning Oslo. Bling bling chrome-felger og oransje markeringslys. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Møtte for ca. en uke siden en hvit hummer-limo på E6 retning Oslo. Bling bling chrome-felger og oransje markeringslys. Denne var også på Greverud på nyttårsaften, i hvert fall så sa jeg den sto parkert i rundkjøringen av alle steder når jeg dro forbi. Hva ... Harry? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Ooh den er så herlig!! Men hadde før valgt Sport'n Lenke til kommentar
Carman Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Du liker lillebror best altså?... ha Range Rover sprot som hovedbil... BMW Z4 som Cab og Land Rover Freelander som konebil... perfekt Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Z4 er gay-car :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Cab er teit uansett. Z4M Coupe er i hvert fall alt annet enn gay. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) om jeg sier Z3 Coupè V8 da? hva sier du da HighlineDSG? Endret 24. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Idag så jeg en Porsche GT3 (ikke den nyeste) 3(!) Mercedes CLS og en råkult campingbil! I tillegg, sjekk ut eksospottene på Mazda'n Står ikke den campingbilen ved Rema 1000 Mariero i Stavanger? Spotta denne i Russland. Var forøvrig sinnsykt mange flotte biler og limousiner der borte (Og mange Lada-er ) Endret 24. februar 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Stemmer det! Hva gjør den der egentlig? om jeg sier Z3 Coupè V8 da? hva sier du da HighlineDSG? Coupén er litt bedre... tar skrittet opp til godt betalt-homse da =) (Ikke at det er noe galt med å være gay ) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Stemmer det! Hva gjør den der egentlig? God spørsmål. Har jo stått der i evigheter. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Stemmer det! Hva gjør den der egentlig? God spørsmål. Har jo stått der i evigheter. Har hørt at det er noe harry campingbil-besøk greier her i Stavanger nå, men den har ikke rørt seg som jeg har sett ihvertfall Men den er vel ikke der enda? Jobba hos pappa nå i ferien så jeg fulgte hyppig med på hva som hendte i camper'n Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Så en sort Lancia Thesis her om dagen! Utrolig vakker bil! Fikk dessverre ikke tatt noe bilde Lenke til kommentar
Carman Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 den bilen var ikke m,ye pen... så en orange Rangerover Sport istad... :love: Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Så denne herligheten på skolen: (Han som har denne, eier også BMW X5'n og Maseratien vist lengre oppe) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Nå har vel folk spottet noe flott i påsken? Av det jeg kommer på har jeg sett disse: 3 Audi A5 Porsche 911 S med stylingpakke (nye typen) En 20 år gammal Ferrari Fikk dessverre ikke tatt noen bilder denne gang. Håper dere har noe på lager! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Z4 er gay-car :!: land/range rover også^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå