Gavekort Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Mustang Ecoboost virker ikke så ille selv om den har fire sylindrer. Det er absolutt ikke riktig, men "musclecar" er ikke akkurat tidsriktig i 2015 heller. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 For all del, den går bra. Men simulert lyd i høyttalerne og fire-potters lyd på utsiden var liksom litt feil. Og tidsriktig eller ei; Mustang er kult. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Spotta i Tallin akkurat nå. Han dro på som pokker så jeg rakk akkurat å ta bilde i lyskrysset. Edit: babyblå roadster fordi det knapt syntes. Dat sound. Endret 25. september 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Traff en I8 i Skien idag som kom etterfulgt av en cayenne. Hvor mange cayenner er det her til lands? synes jeg stadig vekk ser en, er litt som med tesla, kan ikke ta en kjøretur uten å treffe en... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Dessverre ganske mange av dem. Ser de titt og ofte, de første som de nyeste modellene. Lillebroren Macan dukker også oftere opp. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Bare i år er det solgt over 100 Cayenne i Norge, så de er ikke så veldig sjeldne, akkurat. 30% er ladbar hybrid. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Jeg vet ikke om jeg vil kalle hverken Cayenne, 911 eller Cayman særlig spesielle biler. Om du vandrer rundt i Oslo en hel dag så kan jeg garantere deg at du ser minst en av de nevnte. Når det er sagt så er de ikke mindre fine av den grunn, med unntak av Cayenne. Edit: Oooh! Kom på en spot! Så en matt gull M4 utenfor Ullevål Stadion. Endret 26. september 2015 av Gavekort Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Så en svart 2015 Mercedes-AMG GT S tidligere i uken. Rakk å ta regnr men ikke bilde Denne: http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kjøretøyopplysninger?registreringsnummer=Dp69900 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Den Aventadoren her i Tallin kjører bare rundt og rundt. Har sett den to ganger til i dag, men han bryter alt av fartsgrenser når han har fri vei så jeg rekker ikke å ta bilde før han er vekk. En kollega i Audi her sier at han vanket mye på en cafe i nærheten. Får sette meg der når vi skal spise i dag. Her er bilen og cafeen hentet fra exoticspotting: Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Jeg så en relativt koselig sak i dag. 89 år gammel er den Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Hvit Lamborghini Huracan på Ring 3. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg vet ikke om jeg vil kalle hverken Cayenne, 911 eller Cayman særlig spesielle biler. Om du vandrer rundt i Oslo en hel dag så kan jeg garantere deg at du ser minst en av de nevnte. Når det er sagt så er de ikke mindre fine av den grunn, med unntak av Cayenne. Synes da ikke det er SÅ vanlig med 911 og Cayman, og Cayman GTS er jo faktisk riktig så stilig! Cayenne og Panamera derimot vrimler det jo av, men i motsetning til mange andre synes jeg de kan se bra ut, jeg Macan, derimot har jeg lite sansen for. Porsche skal forøvrig ha bensinmotor! Har sett hvit Huracan flere ganger i Oslo siste tiden jeg også, så enten er det mange av dem, eller så er den ene flittg i bruk. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Har sett hvit Huracan flere ganger i Oslo siste tiden jeg også, så enten er det mange av dem, eller så er den ene flittg i bruk. Tror det er demobilen til Autoxo. 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Mørk R35 GT-R med prøveskilter på E6 ved Biri ved 13 tiden i går Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Har sett hvit Huracan flere ganger i Oslo siste tiden jeg også, så enten er det mange av dem, eller så er den ene flittg i bruk. Tror det er demobilen til Autoxo. Denne? Mener den jeg så var mye lysere, men det kan være at hukommelsen svikter meg. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Ja pokker. Den hvite de har er vel en Aventador. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Ja, for den Avantadoren jeg har sett stammer fra AutoXO og den var hvit Endret 1. oktober 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Nei, Autoexo har også en hvit Huracan: Spotta den på lørdag i Oslo sentrum Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Ok. To svarte og en hvit, da? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Jeg så en svart Huracan fra Autoxo i Oslo i Mai, den hadde samme reklame på bilen som den hvite over her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå