Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag sto denne på samme plass, i steden for DP25000 som pleier å stå der.

 

Edit: Mansory er vel kjent for å gi litt ekstra power til de som ber om det..  Beklager forresten de dårlige bildene. Vil helst ikke bli sett for mye virrende rundt med kamera på parkeringsplassen der.

post-111183-40547_thumb.jpg

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

La først ikke merke til det, men så det nå. Dette er jo samme grepet som bl.a. Volvo bruker. På litt avstand ser det ut som noen skikkelig utblås, men så titter du nærmere etter så er det ikke firkanta eksosrør, men fake, hvor du atpåtil kan se ned på bakken igjennom røret. Utrolig dårlig, ihvertfall på en MB.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

 

 

Du mener refleksene?

 

 

Ikke refleksene nei. De plastdingsene som du tydelig kan se ikke er en del av endestussen da man ser bakken gjennom de.

 

Er du sikker på vi ser bakken, at det ikke bare er synsbedrag/synlig metall?

 

Mansory-S-Class-Coupe-Diamond-355.jpg

 

EDIT:

Nei, du har rett - pottene er runde innforbi:

Mansory-S63-AMG-Coupe-Diamond-Geneva-Liv

 

De vil åpenbart ikke ha synlig eksos av en eller annen grunn..

Endret av toth
Lenke til kommentar

Personlig tror jeg egentlig ikke det skal forestille fake enderør, det tror jeg ikke om Mansory - jeg tror rett og slett det er en fanger/leppe/diffuserdesign som mer eller mindre tilfeldig ligner på enderør.

MB har jo lang tradisjon for å skjule stussene uansett, så kanskje det er det som er tanken?

Lenke til kommentar

Første gang jeg så det grepet der var faktisk på en Ford Transit Sport. Der var to enderør limt oppunder bakfangeren på høyre side sånn for syns skyld. Har sjelden ledd like mye av en bil som da. Hva faen er poenget?

 

Så for litt siden en siste generasjon golf, med fire stusser og tenkte en litt småfrisert GTi, fram til jeg så skiltet..

EL sto det først der :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...