Administrator Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) -- Endret 1. oktober 2015 av Administrator Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Det er vel konebilen til Stordalen det der tenker jeg. Ja, den sto ved hovedkontoret til Choice, men jeg trodde jeg hadde sett henne i en gul en? Godt mulig at jeg surrer. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg lurer på om ikke den gule faktisk var en foliert grå en.. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) I dag sto denne på samme plass, i steden for DP25000 som pleier å stå der. Edit: Mansory er vel kjent for å gi litt ekstra power til de som ber om det.. Beklager forresten de dårlige bildene. Vil helst ikke bli sett for mye virrende rundt med kamera på parkeringsplassen der. Endret 9. september 2015 av frohmage Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Hvorfor i alle dager er de plastfirkantene der nede med eksospotten? Virker litt ut som et billig bodykit. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Hvorfor i alle dager er de plastfirkantene der nede med eksospotten? Du mener refleksene? Fordi de ikke er i lyktene Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) La først ikke merke til det, men så det nå. Dette er jo samme grepet som bl.a. Volvo bruker. På litt avstand ser det ut som noen skikkelig utblås, men så titter du nærmere etter så er det ikke firkanta eksosrør, men fake, hvor du atpåtil kan se ned på bakken igjennom røret. Utrolig dårlig, ihvertfall på en MB. Endret 11. september 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Du mener refleksene? Ikke refleksene nei. De plastdingsene som du tydelig kan se ikke er en del av endestussen da man ser bakken gjennom de. Endret 11. september 2015 av Gavekort Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Er ikke det der en diffuser da? Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Du mener refleksene? Ikke refleksene nei. De plastdingsene som du tydelig kan se ikke er en del av endestussen da man ser bakken gjennom de. Er du sikker på vi ser bakken, at det ikke bare er synsbedrag/synlig metall? EDIT: Nei, du har rett - pottene er runde innforbi: De vil åpenbart ikke ha synlig eksos av en eller annen grunn.. Endret 11. september 2015 av toth Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Første gang jeg så det grepet der var faktisk på en Ford Transit Sport. Der var to enderør limt oppunder bakfangeren på høyre side sånn for syns skyld. Har sjelden ledd like mye av en bil som da. Hva faen er poenget? Endret 11. september 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Personlig tror jeg egentlig ikke det skal forestille fake enderør, det tror jeg ikke om Mansory - jeg tror rett og slett det er en fanger/leppe/diffuserdesign som mer eller mindre tilfeldig ligner på enderør. MB har jo lang tradisjon for å skjule stussene uansett, så kanskje det er det som er tanken? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Tja. Audi var jo ikke noe bedre heller når jeg tenker meg om. Stor var skuffelsen da jeg titta inn i røra på V10 R8 og så to kjipe ukromma rør glane tilbake. Jeg trodde jo faktisk den gang at røret var ovalt hele veien inn i potta. Ang MB/Mansory så ser jeg at det er denne trenden de har om dagen: en slags hybridløsning mellom design og enderør: Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Drista meg til å ta ett til i dag.. Edit: også måtte jeg spørre en fyr om veien da han kom ut av en '13 G63 AMG. Det viste seg å være Eyvind Hellstrøm Endret 11. september 2015 av frohmage Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Er det faktisk noen som synes matt svart ser bra ut? Ser litt sånn hjemmemalt 240/ratrod ut.... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Har digget det en stund, men det er litt played out for min del. Ser ikke stygt ut, bare blitt for vanlig synes jeg. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Første gang jeg så det grepet der var faktisk på en Ford Transit Sport. Der var to enderør limt oppunder bakfangeren på høyre side sånn for syns skyld. Har sjelden ledd like mye av en bil som da. Hva faen er poenget? Så for litt siden en siste generasjon golf, med fire stusser og tenkte en litt småfrisert GTi, fram til jeg så skiltet.. EL sto det først der :o Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Ja jeg husker en E-golf med GTI-stuk rund baut på finn for en liten stund tilbake. Så ikke helt riktig ut, det heller o.O Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Nye Mustang sett i stad! Fet! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Ford har planer om å selge en del av de her på berget også, så du kommer nok til å se flere av de etter hvert Kunne tenkt meg en Mustang selv, med V8, selvsagt. 2,3-literen føltes ikke helt riktig. Da går jeg nok heller for Focus RS, selv om jeg ikke har prøvd den (ennå). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå